December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    goofie, wat leuk dat je vriend zo trots is!

sjees, oh gelukkig, ben ik niet de enige iig. van mijn eerste zwangerschap kan ik mij zulke dingetjes helemaal niet meer herinneren. maar toen stond ik er ook heel anders in dan nu.

welkom ploon! ik weet eigenlijk ook niet of die wekenindicatie helemaal klopt. het is echt meer een indicatie denk ik. het belangrijkste is dat er zwanger staat!

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hihi wub leuk hè die papa's in spe!
    Mijn mannetje zegt nu steevast schatjes ipv schatje zo schattig!!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

ummie ik had toen die veilig zwanger agenda bijgehouden,echt een aanrader voor iedereen trouwens! en daar staat in dat ik dat toen ook had die steekjes etc.....

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjees, ik ga mijn aantekeningen van mijn vorige zwangerschap er ook maar weer eens bijzoeken. is altijd leuk om te vergelijken met hoe het nu gaat.

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja absoluut,heb net maar weer een nieuwe veilig zwanger agenda besteld,vind het leuk om er ook 1 voor de tweede bij te houden!
    je kan hem al voor 8,95 bestellen

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar heb je die besteld dan? zat net al even te googlen en daar zag ik prijzen van 17,95

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja ben ook wel benieuwd!
    Ik heb wel het dagboek van mijn zwangerschap van anne geddes! Zo leuk!

8. Nougie

Nougie Lid

19 jul 2009
    14
    0
    0
    Ik mag me hier ook melden!!
    Heel pril hoor maar ik heb woensdag positief getest. Morgen 4 weekjes zwanger. (zelf) uitgerekend op 12 december.
    Wij hadden begin januari besloten om voor een tweede kindje te gaan. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, zeker omdat ik nog niet ongesteld ben geweest na mijn bevalling, maar echt helemaal happy:)
    Op een mooie zwangerschap ladies en allemaal gefeliciteerd!

Groetjes Nougie

9. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    winkelmedewerkster (12 uurtjes)
    lelystad
    Zo dames er is weer druk geschreven door iedereen :p
    Bij mij mag op de lijst worden toegevoegd flessenvoeding en ziekenhuis
    Hier ook weinig klachten wat best onzeker maakt...vandaag het huis vol visite en toch onze mond kunnen houden ..hoewel toen mijn moeder over hapjes begon dat fricando met american filet ook lekker was en dat er toch geen zwangeren bij ons waren....was t wel ff moeilijk
    Omdat iedereen de vorige keer bij ons al snel wist dat we zwanger waren wouden we t dit keer toch echt wachten tot na de echo
    Een paar in de directe omgeveing weten t wel zodat ik toch af en toe mijn hart luchten kan.
    Verder kregen wij nog ander nieuws, wij zijn namelijk pleegouders..althans hadden nog geen plaatsting gehad ivm mijn vorige zwangerschap, maar nu hebben ze dus een tijdelijk plaatsing bij ons
    Dus aanstaande dinsdag ontmoetten we haar en vrijdag komt ze waarschijnlijk al ...tis al een puber dus heel wat anders dan we al in huis hebben rondwalsen en het is dan tot juli/augustus
    We wouden het ook wel erg graag doen opmdat dit waarschijnlijk onze laatste kans is..als deze zwangerschap goed verloopt hebben wij gewoon geen kamers meer beschikbaar ....
    @namen; we hebben nog de meisjesnaam voor als Daan geen jongen was...maar een jongensnaam zal wel wat moeilijker worden ,daar hadden we toen ook heel wat moete mee...
    Nou hier laat ik t weer ff bij...fijne avond dames !

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wat is het lekker druk hier meiden!! Gezellig. Hier gaat alles goed. Kwam alleen ff hoi zeggen.

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Petratje; wat goed dat jullie
    dat doen!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Lekker druk hier, gezellig!

Vanochtend voor het eerst misselijk geweest, vervelend maar ook wel fijn omdat het voor mij een beetje als een bevestiging voelt :)

Ben nu aan het werken, kom vanavond verder bijlezen! :)

13. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Een hele goede morgen allemaal!!!

wat hebben jullie al veel geschreven! Ga zo even verder lezen, maar nu me eerst ff aanmelden.

Ik ben 1 december uitgerekend van kindje nummer 4. Was eerlijk gezegd niet de bedoeling, dus een flinke verassing. Maar van harte welkom :)....

Sow en nu ff lezen.

Gr
    Marieke

14. Yvonne84

Yvonne84 Lid

9 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Kim, wat leuk die lijst!

Bij mij kun je aanvullen; 26 jaar, ziekenhuis en BV.

Ben ook heel benieuwd naar de site, is vast wat overzichtelijker dan dit forum.

Fijne dag allemaal!

X Yvonne

15. Robijn28

Robijn28 Lid

24 mrt 2011
    45
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Het wordt gezellig hier! Ben alleen een beetje moe en last van mijn onderrug verder niets. Richting de 6 weken super spannend.

Fijne dag allemaal.

16. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Good morning!!

Hier erg misselijk en zere (.)(.)!!
    Vandaag een afspraak met de vk omdat ik wat extra zwangerschapsbegeleiding nodig heb omdat mijn zwangerschappen niet erg rooskleurig zijn verlopen. Ben daarom ook best bang voor wat me dit x te wachten staat. Ik hoor dat meteen wanneer ik mijn eerste echo krijg. Zal met 8 / 9 weken zijn verwacht ik.

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Mamanu,wow 20 kg aangekomen pff!Begrijp dat je het niet weer wilt.

Liloo,wat een verhaal meid!Gelukkig heb je je eierstok nog!
    Vind het tegenwoordig zo erg dat ze je zomaar naar huis toe sturen terwijl er echt wat aan de hand is.

Minke,Wat lief zeg!

Flora,haha leuk is dat he:p

Manoontje,ik schrok al van Mamanu maar 30 kg!Veel vocht vasthouden is ook niet echt een pretje.

Ummie,ja dat heb ik ook hoort er allemaal bij.

Ploon,welkom en Gefeliciteerd!

Sjees,ik test ook nog wel is hoor.

Goofie,haha zie het zo voor me!

Wub,als je het wilt vertellen gewoon doen!

Nougie,welkom en Gefeliciteerd! Precies het gaat altijd sneller dan je denkt.

Petratje,ik ga je veranderen.

Zena,HOI:D

Beertje,welkom en Gefeliciteerd! Nummer 4 alweer.

Yvonne,Dit is de site je moet het alleen even aan elkaar zetten anders doet hij niet dan krijg je hetzelfde als in mijn onderschrift!

www.decembermamas2011.come 2 me.nl

Noname,succes bij de VK

Hier ook ontzettend last van me (.)(.) zei gister al tegen me vriend je blijft ervan af hihi.

18. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dit is ons eerste kindje, dus ik heb geen kennis van hoeveel kilo je aan zult komen met een zwangerschap. Maar misschien scheelt het dat we in december, in de winter, zijn uitgerekend. Dan zal het vocht toch wel wat minder zijn? Ach, we zien wel. Het is voor een goed doel.
    @Kim1990; heb je de 15e al een echo? Dan ben je nog geen 8 weken toch? Ik heb vandaag gebeld en wilde graag net voor koninginnedag, maar dat wilde ze niet, want dan was ik nog geen 8 weken (op 1 dag na). Dus nu 2 mei, maar ik had zo graag voor 1 mei gewild (meerdere redenen), omdat ik het op koninginnedag graag zou willen vertellen. Ik moet vanmiddag even naar de vk om papieren op te halen voor de echo. Ik zal haar ook nog eens vragen of het misschien kan. Zou ik blij zijn. Maar ach... als het niet zo is dan moet ik nog maar even wachten. Als het maar goed is (en daar ben ik wel bang voor, hoor ivm m'n miskraam... pffff.... ben best onzeker nu). Heb ook nagenoeg geen symptomen (soms een beetje misselijk, maar verder niets). Ook geen zere borsten.... Laat die kwaaltjes maar komen! Maar elke keer als ik naar de toilet ben geweest, denk ik dan maar weer; ik ben niet ongesteld en dat is heel goed teken. En m'n temp blijft hoog!
    Hebben jullie je al aangemeld bij Moeders voor Moeders eigenlijk?

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb de agenda besteld trouwens. Goede tip! Lijkt me erg leuk om bij te houden. x

20. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey meid,,
    ja moeders voor moeders komt woensdag avond bij mij langs, ben benieuwd:D
    had vanmorgen weer een super knal test haha, ze blijven leuk om te zien, heb er nog 2 liggen en dan stop ik ermee hahaha..
    groetjes

Deel Deze Pagina