December 2011 mama's!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Florabella, Mar 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @sniffy
    Of te wel dubbel geluk. Een hele mooie echo en nog een extra echo erbij! Dat wil ik ook wel hahaha

@Sjees
    Joepie de poepie. Dat scheelt gelijk een hoop! En al bijna in het 2e trimester. Dat zit wel goed dus!
    Ik hoor trouwens steeds meer aanstaande mama's die naar November worden verschoven.

@Joyce81
    ik heb wel slapeloze nachten soms maar dat komt door al die rot muggen! We gaan elke nacht een paar keer op muggenjacht, Niet bepaald fijn dus!

@Ladyjoey
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker genieten en weer een decembermama erbij jeej. Wel fijn dat je al zo gauw een echo hebt! Toch altijd fijn om even te kijken.

@Niewwolkje
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Het wordt hier steeds voller en dat is alleen maar positief. Laten we het houden zo! Waarom wil je het geslacht zo graag weten als ik vragen mag?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @ladyjoey en nieuwwolkje, welkom hier en gefeliciteerd

@sjees, sorry meissie, ben wel blij dat het goed was.... zit meer met mn hoofd bij de keelontsteking van linette :(

meissie is nogal ziek, de koorts is nu wel gezakt maar ze heeft veel pijn bij het drinken.... laat staan eten.. dat doet ze dan ook niet.. moest er met dr medicijntjes gewoon 4 keer per dag paracetamol bij geven tegen de pijn.. maar wat dat betreft knapt madammeke nog niet echt op.... ben dan ook al de hele week vanuit huis aan het werken.. gelukkig is het niet te druk..
    vannacht ook ieder uur, anderhalf uur met linette in de weer geweest, ben redelijk gebroken haha

3. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, beterschap met je meisje !

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    1,143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    @ Babyboo92 ik wil heel graag het geslacht weten omdat we dan eindelijk meer kleertjes enzo kunnen kopen... Ben nogal een freak daarin hihi. Vind het moeilijk om unisex kleding te vinden die ik echt mooi vind. En ja, ik ben zowiezo al iemand die weinig geduld heeft hihi...

5. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

Mar 2, 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Nieuwe dames, welkom!!

Sjees, wat goed van je echo! En mikmak, sterkte, verwen haar maar lekker!

Wij willen ook graag het geslacht weten. Ik zie niet zo het nut van wachten tot de bevalling...Maar we wachten wel tot de 20 weken gewoon! Wat duurt dat nog lang...

Hier gaat het wat minder goed... ben ziek. Erg verkouden en griepje erbij te pakken gekregen. Dus maar ziek gemeld in de hoop dat het beter gaat, maar ik moet zeggen dat het tot nu toe alleen nog maar slechter wordt... heb denk ik ook koorts, maar geen thermometer! die brengt mijn vriend vanavond mee als ie uit zijn werk komt... en nu maar hopen dat het snel wat beter wordt! En maandag eindelijk intake bij de verloskundige. Dan ben ik vast wel weer beter.

6. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd !

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nieuwe dames; gefeliciteerd en welkom...

mikmak beterschap zeg, niet leuk als je kindje ziek is:x

all; knuffel

8. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjapaz, balen dat je ziek bent, beterschap

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Gefeliciteerd met alle mooie echo's

Ik leg effe mijn hoofd neer. Ben doodmoe.

10. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    sjees,
    Sorry!! niet gezien dat je een echo had gehad!! Gefeliciteerd met de goede echo!! en nog wel verder dan je dacht!! Super!

Mikmak,
    Sterkte met je dochter.........zo zielig als ze zo ziek zijn!!

Sniffy,
    Thnx.........ben geslaagd!! leuk jurkje gevonden!

Nieuw wolkje,
    Dat is mijn ervaring ook hoor dat er unisex niet zo veel te vinden is! ik wil het ook weten kan ik lekker shoppen!! en dan maar hopen dat het geslacht klopt bij de bevalling haha:p:DZo lullig een jongen in een knalroze kamer en een knalroze jurkje..........

11. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    Ga het nu steeds meer mensen vertellen...............heerlijk!! mn werk weet het nu.........de buurvrouw........paar vriendinnen..............niet meer zo geheimzinnig doen!! En over een paar weken niet meer die buik verstoppen maar pronken!!

12. Zeepaardje

germini; heerlijk al die posi reacties!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @wolfje, germini, thanks, tis ook zielig, zeker als ze zo klein zijn. net effe naar de winkel gelopen om wat vla voor haar te halen... en ja hoor ze heeft een heel wolkentoetje caramel op na 4 dagen... nu ligt ze weer tegen me aan te slapen...

@germini, lekker he dat je niet meer geheimzinnig hoeft te doen...

@sjapaz, beterschap

@sniffy, thanks, ze knapt vast snel weer op!

14. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Germini, heb je ook een foto van het jurkje?

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

bedankt meiden!

mikmak,ach wat sneu van je meisje zeg hopelijk knapt ze snel op,heeft ze wel iets voor de keelontsteking gehad?
    Mijn meisje is gelukkig weer wat beter maar heeft helaas weer een ontsteking op de luchtwegen,dus was niet zo gek dat ze niet wilde eten/drinken en niet lekker was,nu een paar dagen weer gepufd en ze is al heel stuk beter!

germini,fijn dat je bent geslaagd!

sjapaz,beterschap

babyboo,ja er zijn er idd al een aantal naar november gezet,maar goed kan natuurlijk alsnog in december bevallen hihihih.

geslacht,ik wil het dit keer echt niet weten,de verassing lijkt me geweldig om mee te maken bij de 1ste wisten we het uiteindelijk wel en vond dat toch jammer ergens...
    Het maakt me nu ook echt niet uit dus dat scheelt,en ben in tegenstelling tot normaliter helemaal niet nieuwschierig

sorry voor degene die ik ben vergeten,ben een beetje moe van het shoppen

ik ben vandaag eindelijk geslaagd voor een bikini,ik was al zo lang op zoek maar mijn voorgevel paste nergens in,ik heb maat 38/40 qua billen maar mijn borsten zijn een flinke d cup nu dus das lastig zoeken dan,maar ben echt happy nu

16. Zeepaardje

mikmak; hopelijk knapt ze wat op van het slapen...

sjees; fijn dat je nu iets mooie gevonden hebt!

rest; knuffel

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sjapaz
    Lekker is dat. Kan je er ook nog wel bij hebben. Heel veel beterschap! En pak vooral even je rust.
    @Germini
    Lekker is dat he als je gewoon vrijuit tegen iedereen erover kan praten. Vind ik zelf wel echt prettig. Hoe gaat het nu met je? Nog veel last van kwaaltjes?
    @Mikmak
    Tijd voor waterijsjes?! Of gaat dat hem niet worden, misschien lekker verkoelend. En zo'n wolkentoetje had ik ook wel gewild hahaha. Snapt ze het wel een beetje of niet?
    @Sjees
    Ik zou het super knap vinden als je kan af wachten tot de bevalling met het geslacht. Ergens vind ik zo'n verrassing ook wel super leuk, maar ik weet van mezelf dat ik toch veel te nieuwsgierig ben! Dus laat ik het maar gewoon bekijken haha.

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

Jul 10, 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier willen we het ook weten wat het wordt. Hebben we bij de vorige ook gedaan en toen waren we heel blij met ons mannetje! Moeilijk om je dan niet te verspreken tegen anderen, maar fijn om wel te weten, dus nu ook weer!

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    Hoi dames

tijdje geleden,maar drukke weken gehad
    Mijn Opa is nl overleden op koninginnedag en vrijdag begraven

Ik lees wel elke dag mee,maar er word zoveel geschreven ;)

Hier vandaag weer een echo gehad en alles was goed
    Hartje klopte goed,groei was goed alles perfect
    Morgen kan ik de VK bellen en dan ben ik voor nu klaar in het zkh ,YES

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, ja ze heeft antibiotica gakregen en dr koorts is wel gezakt maar de pijn niet... ook heel dr gehemelte is rood en dr tandvlees gezwollen... en nu krijgt ze ook al irritatie aan de mondhoeken

oeh foto van de bikini, moet er ook bnog 1 hebben maar wacht tot na de bevalling, ik gebruik de 3 ouwe nog wel ff.. maar ivm borsten cup e en maatje 36/38 ga ik sapp halen

@babyboo, ja heb ijs maar die wil ze ook niet eten... te koud aangezien tandvlees ook rood en gezwollen is... doet auwa zegt ze

ja haha had voor mezelf ook zo'n wolkentoetje jammie.
    denk niet dat ze het snapt.. misschien wel, ze snappen toch wel veel.....

Share This Page