December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,mmmm das helemaal meer borst dan lijf dan hahahaha,ik heb hem bij sting gehaald ben echt blij ermee.
    Zielig hoor arme schaapje.

egbimi,gecondoleerd,das geen fijn bericht,logisch dat je dan even neit hier komt toch?

zo net gegeten, dochter is nu douchen met papa, ze heeft helaas weer geen hap gegeten is nu dag 6 op rij,dus morgen dan toch maar de HA gaan bellen,want zo kunnen we natuurlijk niet doorgaan,ze is nu nog maar net over de 9 kilo,en al dik 16 maandjes dus das niet veel,ze heeft gelukkig wel wat gedronken is ook al heel wat.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

we hebben trouwens een nestje koolmeesjes in de achtertuin,ze vliegen af en aan met wormpjes en insecten,ik heb al even stiekem in het nestje gegluurd en is echt zo schattig die baby's

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sjees
    Dank je ,nee dat was idd niet leuk
    O dat is niet fijn dat je meisje zo slecht eet en idd toch maar even langs gaan
    O en lief he die kleine vogeltjes

4. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Egbimi: gecondoleerd met je opa! Ik hoop dat het een mooi afscheid was.

Beterschap met alle zieke kindjes!

Heb er een nieuwe verslaving: boterhammen met sambal smeerkaas ;). Heb er al 7 op vandaag en bijna het enige waar ik echt zin in heb.

Wat eten jullie nu het liefst?

5. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    egbimi gecondoleerd met je opa:( veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou en je familie.

wel fijn dat je een goede echo had meid:)

6. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi meiden,

Sjees, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Waren er nog meer met een echo vandaag? Keilief die babyvogeltjes!

Babyboo: morgen is idd th big day, heb ook gelijk intake. Ben zo benieuwd... jij veel succes ook!

beterschap voor de zieke dames en kindjes!

egbimi: gecondoleerd met je opa

geslacht: veel willen het weten, maar een aantal ook niet, leuk! ik zelf hou ook wel van de verrasing.

Fijne avond meiden, ik meld me morgen wel weer (stuiter de stuiter)

7. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    ow ja: wowkaat: ik eet nu het liefst van die spaanse cracker met suiker erop, heb vanmiddag de laatste gehad dus ik kan niet kijken hoe het precies heet. verder verdraag ik momenteel niet zoveel.
    sambal smeerkaas trekt mij bijvoorbeeld echt niet!

8. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    egbimi; gecondoleerd met je opa

@ echo wat fijn dat er zo leuke echo's geweest zijn

@ geslacht: wij gaan weer voor de verassing

@ de rest, sorry hoor, maar ik kan ni volgen :)

9. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Wub: weet welke crackers je bedoeld, met suiker idd super lekker (alleen trek ik dat weer niet op dit moment :). Ik heb bijna alleen maar behoefte aan hartig eten.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat een gekke dingen eten jullie zeg!
    Hier nog niets raars...

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Thanks dames !

@Wowkaat
    Nee ik heb nog niet ergens echt zin in,ben zo weer misselijk
    had ik bij de 1e ook ,kon zo slecht eten en dat duurde tot 16 weken en toen was het voornl zuur waar ik zin in had
    @Bellamanuela
    Ja was toch wel weer even gespannen van de week of het wel goed was allemaal,maar dat kwam door de spanning voor de echo denk ik
    @Wub
    Leuk dat jullie voor de verassing gaan
    en jij dus meer zin in zoet? bankhang ze

Hier gaan we verder geen onderzoeken laten doen om te zien of er iets aan de hand is
    wel krijgen we weer een uitgebreide echo,omdat een broer van mij is overleden toen hij een maand was aan een hartkwaal
    dus dat kijken ze dan wel extra na

Geslacht willen weten; misschien wel,maar dan alleen voor ons 2tjes
    Bij de 1e wisten we het niet

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @egbimi, gecondoleerd met je opa, sterkte dit verlies een plekje te geven

@sjees, haha, nou dat valt ook nog wel mee, ben niet zo lang hoor en na de geboorte van linette heb ik er ook echt wel een vetrolletje aan overgehouden.haha

leuk vogeltjes.. bij ons zijn alle nestjes weg... we hebben de heg gesnoeid en zijn alle lege nestjes eruitgehaald... nou ja komen wel weer nieuwe, aan de andere kant heb ook 2 katten die graag jagen en regelmatig met een vogel of een muis thuis komen..

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Morgen ben ik ook weer aan de beurt voor de echo en intake. Volgens mij zit het wel goed, maar ik ben stiekem toch wel een beetje zenuwachtig hahaha.
    En vandaag weer 3 sollicitaties de deur uit. Nu maar hard duimen dat er iets tussen zit!

@Egbimi
    Oh dat is verschrikkelijk. Sorry en nog gecondoleerd!
    wat heerlijk om weer een mooie echo langs te horen komen.
    Waarom moest je eerst in het ziekenhuis zijn dan als ik vragen mag?

@Sjees
    al die zieke kindjes is nou net weer wat minder om te horen!
    En zo klein is al helemaal niet mooi, want die begrijpen er ook weer niks van!
    Gelukkig dan weer wel drinken, dat is altijd belangrijker nog dan eten.

@Wowkaat
    Ik had vandaag eindelijk aardbeien gehaald. En het was zoooooooo lekker hihi. Die moet ik misschien toch maar even iets meer halen! Ik zit nu helaas dan weer wel met een zak chips op de bank, maarja dan ben ik weer in evenwicht hahaha.

@Wub309
    Jij ook succes en veel plezier. Hoelaat ben jij aan de beurt? Ik mag gelukkig al om 9 uur dus ik hoef niet al te lang te wachten. Ik wordt nou stiekem toch wel een klein beetje zenuwachtig :p

14. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, mijn voorgevoel was juist...
    De echo was niet goed... Heb wel alle lasten gehad (moe en werd ook misselijk deze week), maar geen vruchtje. Vruchtzak en placenta waren wel aanwezig, maar dus geen klein wondertje.
    Morgen naar de gyn om de curretage te bespreken. Hopelijk daarna snel een goede zwangerschap.
    Ondanks de echo toch een leuke eerste verjaardag van mijn dochter gevierd :D

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dames
    Alles bijgelezen maar nu zo uitgeblust dat ik verder niet reageer. SORRY!!

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje lievefamke.....knuffel voor jou en veel sterkte!

17. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    ooooh lievefamke... daar wordt ik stil van. Wat moeilijk zeg! Wat goed dat je er zo rustig en positief in staat. Heel veel succes en dat er snel een hummeltje mag komen!!

Verder hier een beetje hetzelfde... nog steeds echt zwak en duf en grieperig. Het is me wel gelukt om wat te eten gedurende de dag, ben best trots op mijzelf daarvoor! Morgen nog maar even een dagje thuis blijven...

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Nee he meis!:(
    Hele dikke knuffel en sterkte!!

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond trouwens:D

Zag een paar nieuwe meiden Welkom!

Sorry dat ik er de laatste tijd niet zoveel ben,maar lees natuurlijk wel alles.

Zou snel meer reageren hier:)

Zag ook dat een paar meiden een mooie echo hebben gehad:)

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieve famke,oh wat een rotbericht,vind het echt heel naar voor je,vind het wel knap dat je er zo rustig in staat,ontzettend veel sterkte gewenst,en dat je nu maar gauw wel zwanger mag zijn van een lief plakbeebje

Deel Deze Pagina