December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ploon,klopt ik ben dan precies 7 weken als ik een echo krijg,dit ivm overgewicht;)

Hoop voor je dat het alsnog kan op het ene dagje komt het ook niet aan.

MVM,ik wil het pas gaan doen als ik me eerste echo heb gehad ik wil natuurlijk wel helpen.

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    En zeiden ze bij jou nog iets over een inwendige of uitwendige echo en of het misschien te vroeg is 7 weken??? Ben gewoon nieuwsgierig eigenlijk ;)
    Ik twijfel nog wanneer ik MvM ga bellen...

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ze hebben niet veel gezegd maar weet dat het sowieso een inwendige echo is:)7 weken valt opzich mee je kan het hartje wel al horen.

4. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik kom me melden want vanochtend positief getest! Maar ga nog niet aktief meekletsen want ben nog heeeel voorzichtig na alles wat er is gebeurt het laatste jaar en mijn hyper aktieve schildklier.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Lynnami,Welkom en Gefeliciteerd!

Begrijp dat je niet actief wilt meepraten maar dat komt vanzelf wel:)

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi meiden,
    Hier vandaag de vk gebeld en afspraken gemaakt. Ben blij!:D
    Ik mag 27 april voor de intake en 3 mei voor de echo. Ben blij want dacht echt dat ik pas bij 12 weken een echo zou krijgen. Maar mocht toch al eerder ivm met mn vmk in januari. Dus krijg nu een echo bij 9 weken.
    Dus even voor de lijst:
    intake: 27 april
    Echo: 3 mei

Helaas ook net niet voor koninginnedag, dus maar even kijken of we het dan nog voor ons houden of gewoon die dag maar vertellen (valt toch op als ik geen borrel drink namelijk...., en heb geen zin om de hele dag te liegen en moeilijk te doen)

7. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd!

@kim: zou je mij aan de lijst toe willen voegen?
    33 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV zie ik wel als het zover is.
    afspraak: 26 april heb ik m'n eerste echo...ik tel de dagen af!

fijne dag allemaal!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen dames!

Hoe is het hier?

Vanmorgen de VK en MvM gebeld. Op 27-4 heb ik een afspraak bij de VK.

Ik heb mijn banner wat verder gezet, i.p.v. 4 w 6d naar 5 w 1d. Heb net nl een test van CB gedaan en die geeft aan 3+ . Ben dan op 4 dec uitgerekend.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Bellamanuela, leuk hè die knal testen. Ik had er vanmorgen nog 1 liggen van Trekpleister (zelfde als kruidvat) en het teststreepje is donkerder dan de controle streep.

Verder ga ik niet meer testen hoor, alleen die van MvM nog.

10. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ja mijn t streep is ook veeel donkerder en is zeker mooi om te zien haha..
    ik haal er ook geen meer hoor maar had er nog liggen..

moeders voor moeders komt woensdag bij mij, ben benieuwd:D

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hallo dames,

Ik wil me hier ook aanmelden
    Ik heb zaterdag een test gedaan (was 2 dagen voor NOD)
    en die was positief,vanmorgen weer een test gedaan en die was al weer iets donkerder
    Ik ben nog wel heel onzeker,maar goed dat is vast herkenbaar

Ik zal een klein beetje over ons vertellen
    Wij zijn zwanger geworden via KID en als alles goed mag gaan krijgen wij in dec ons 2e kindje
    we hebben al een zoontje van 2
    Ik ben 30 en mijn vriend is 33

als er vragen zijn hoor ik het wel ;)

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Kom net van mijn intake en krijg door mijn geschiedenis wat extra echo's. De eerste is al over 2,5 week (ik wilde zelf niet eerder) Dus op 21 april hopen we een heel gezond beebje te zien. Het leuke is dat we dat weekend met mijn ouders en zussen een weekend weggaan en we het dan mooi kunnen vertellen. Ben van plan de echofoto in een paasei te stoppen!! hihi... xx

13. Liloo

Liloo Lid

2 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier heerst een verdrietige stemming...Nadat ik vanmorgen vol blijdschap een afspraak had gemaakt voor de eerste echo, kwam langzamerhand een heftige met menstruatiepijn vergelijkbare pijn opzetten. Ben in bad gaan liggen om te ontspannen, daarna naar het toilet en had ik heel donkerbruin (roestachtig en slijmerig) bloedverlies, erg schrikken. Het beperkt zich tot verlies op het moment dat ik naar het toilet ga, buikpijn is enigszins draaglijk geworden na inname van paracetamol. Door de flinke pijn en het redelijke verlies van bloed heb ik het idee dat het niet goed gaat en we afstevenen op een miskraam. Heb het ziekenhuis weer opgebeld en situatie uitgelegd en dat we waarschijnlijk de geplande afspraak kunnen cancellen. Daar reageerde ze vol begrip en vertelde dat het dan nu wellicht handig is om komende donderdag al een echo te hebben om meer zekerheid te krijgen over wat er nu precies gaande is, maar wel om de afspraken gewoon te laten staan tot er meer duidelijk is. Nu nog steeds doorlopend flinke buikpijn en af en toe wat bloedverlies.

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik kan geen ervaringen met je delen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Fijn dat ze zo begripvol waren en ik duim voor je dat het goed gaat.

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Wat vreselijk voor je Lilo.... Ik heb hier ook ervaring mee en was het helaas geen goed nieuws toen. Maar goed ken ook weer de positieve verhalen en hoop dat het toch goed mag gaan bij je! Ik denk aan je.

16. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Liloo!,
    Heb er zelf geen ervaring mee, hoop dat alles goed gaat met je.

17. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Heel veel sterkte Liloo!

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @ liloo, heb je rood bloedverlies, of alleen bruinig? Heb vorige maand ook een MK gehad..begon met onzekerheid op vrijdag. Had het gevoel dat mn klachtjes afnamen, en kreeg toen krampen en later wat bruinverlies. Zaterdagochtend kreeg ik soort weeachtige krampen en kwam alles eruit (roodbloedverlies met stolsels).. Hoop voor jou dat het alleen maar wat overtollig 'troep' is wat er uit moet, sterkte en probeer rustig te blijven!!

19. Liloo

Liloo Lid

2 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor jullie lieve reacties, echt hele fijne steun.

@mamsie86: het is inderdaad wel een beetje 'troepachtig' wat eruit komt, donker, maar wel echt slijmachtige slierten (sorry voor deze details) en komt alleen als ik ga plassen. Tja en de buikpijn baart me de grootste zorg, die is er doorlopend, echt net menstruatiepijn. Die combinatie zag ik niet als de meest ideale... Volgens veel bronnen is bloedverlies niet ongewoon, maar dan mag er weer niet veel buikpijn bij aanwezig zijn...

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi, ik meld me ook voor de december 2011 mama's
    ik ben mikmak zwanger van een 2de spruit, ik heb al een dochter van ruim 2... was tot januari zwanger van een 2ling, maar dat ging niet helemaal lekker... en dan nu wederom zwanger..

Deel Deze Pagina