December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal:
    even heel kort, heb haast!

Micci: gefeliciteerd me de nieuwste spruit in de familie!

Bedankt iedereen voor de reacties op mij echo!
    Voor iedereen die gisteren een goede echo had, gefeliciteerd!

zwitsaltas: heb ik niet gekregen, wel een heel lief knuffeltje en heeeeeeeeeel veel foldertjes

Vanavond post ik wel weer wat uitgebreider, sleep me nu naar mijn werk. (waren vannacht 1 uur thuis van Racoon, was wel heel leuk!)

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen
    ik heb de zwitsal tas gekregen, maar zat practisch niks in bahalve veel folders en een knuffel, volgens mij verschilt het welke periode je komt, als ze net nieuwe vooraad hebben zit er allleeees in of als ze er bijna weer door heen ziojn, want bij mn dochtertje zat er gewoon veeel meer in.
    vind dat de tijd nu wel langzaam gaat, terwijl het eerst heel snel ging. Tja wacht een beetje op het groeien.

verder geen nieuws, hopen op meer goede mooie echos

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

@alle goede echo's gefeliciteerd.

Micci gefeliciteerd met jullie neefje.

Mikmak hoe is het nu met je dochter.

Hoe is het met de onzekerheid van jullie? Hier nog volop aanwezig. Zeker als ik lees dat sommigen al in zwangerschapskleren lopen , en ik nog steeds in mijn gewone kleren.

Zometeen lekker zwemmen met dochterlief . Dus niet te veel kletsen want anders moet ik weer tig pagina's terug lezen en ben ik na 2 het allemaal al weer kwijt.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik loop ook nog in mijn gewone kleren hoor. Heb twee broeken die niet meer zo lekker zitten verder gaat het prima.

Straks even urine inleveren bij de ha. Heb vaak blaasontsteking en moet van de VK nu uit voorzorg laten controleren .

Ik heb helemaal geen zwitsal tas gehad boehoee

5. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ik heb straks om 11.10 u intake en eerste echo.... Spannend!:)
    Daarna gaan mijn man en ik samen lekker shoppen. Vanavond naar de verjaardag van m'n zusje, hopelijk kan ik haar dan een mooie echofoto laten zien!
    Morgen trouwt een goede vriendin van mij dus zijn we ook de hele dag onder de pannen.
    Kan dus misschien pas zondag hier een foto showen, maar zal straks in ieder geval even snel laten weten hoe het was.

Eerst maar eens even lekker douchen en hopen dat mijn man op tijd thuis is... Hij wilde heel graag fietsen dus is hij om 6 u opgestaan voor een rondje. Is denk ik zijn manier om de spanning een beetje te vergeten ;)

Nou, ik ga eten en douchen. Vast een fijn weekend voor iedereen!

Groet Frutsel

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Succes Frutsel!!

7. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    Micci, gefeliciteerd!

Iedereen die een echo heeft vandaag: veel succes!

8. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal.

FF een vraagje Voelen jullie je inmiddels al wat beter? Het lijkt wel of ik me alleen maar ellendiger begin te voelen, slaap 's nachts uren achter elkaar niet en gisteravond wist gewoon niet meer of ik op de bank, grond of buiten moest gaan zitten of liggen. Nu gaat het weer een beetje, maar wordt er onderhand een beetje heel moe van. In de periode voordat ik zwanger was, kon ik mensen wel wat zeggen als ze lagen te klagen (wilde zelf ook graag zwanger worden) maar nu doe ik het ook.... sorry

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik voel me netzo hoor miccie, k word mesjokke van mijzelf!

10. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik lees elke dag mee, maar reageer niet altijd. Het gaat allemaal zo snel.

Ik wil iedereen met een goede echo feliciteren:)

Gisteren en vandaag heb ik weer zo'n angst moment. Ik ben dan zo onzeker over mijn zwangerschap. Ik heb het gevoel dat ik minder pijn in mijn buik heb, mijn borsten minder gevoelig zijn en dat ik minder moe ben. Misschien is het gewenning, maar ik word er zo emotioneel en onzeker van.

Vandaag ben ik 8 weken zwanger en aanstaande maandag mijn eerste intake met de Verloskundige. Spannend, maar ook erg eng. Ik ben zo vreselijk bang dat er niets te zien of te horen is.

Fijn weekend allemaal!

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Dag meiden.

WAT heb ik last van mijn hormonen!! Ik weet met mijn eigen geen blijf... Ook vliegen de kilo's erbij, voor mijn zwangerschap 50 en nu al 54!! Savonds is mijn buik zoals een ballon! Ik ben ook best onzeker omdat ik niet veel kwaaltjes heb... Soms wou ik van wel zodat ik toch nog altijd de bevestiging heb dat ik zwanger ben! 30 mei echo, ik hoop dat alles in orde is, en 5 juni ben ik een jaar getrouwd en dan gaan we een weekendje naar Sunparks.. Dat maar gauw zo ver is!! Is nodig

Groetjes

12. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,
    ik heb trouwens echt bijna geen last meer van de kwaaltjes die ik had, eenige wak nog heb is soms duizelig en heel soms misselijk en wel pijnlijke (.)(.). dacht eerst dat het niet goed was maar verloskundige zei al dat nu ik bijna 11 weken ben het kan zijn dat de kwalen afnemen.
    ben er van de eene kant wel blij om dat ik er nu van kan genieten:D

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi, hora 10 weken.

@florabella, ze heeft nog pijn in dr mondje... wel weer its beter dan gisteren maar no niet denderend.

@frutsel veel plezier strax.

gisteren mn eerste echte vreetbui toegestaan. na het eten nog effe een bak met poffertjes naar binnen gewerkt.. zo dat moet ik niet elke dag doen....:D;)

@Miccie, hahaha, ken het... heb zo nu en dan van die rusteloze benen... en dat gaat waarschijnlijk alleen maar meer worden had ik vorige keer ook... succes ermee

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh ja hahahaha, Nee dat was ik inderdaad! Ik wist het toaal niet meer

15. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Tjonge wat gaat het weer snel hier!

@iedereen die een echo heeft vandaag: veel succes/plezier!

@iedereen die een goeie echo gehad heeft: Gefeliciteerd! k kan niet wachten tot ik weer mag!:p

@miccie: heel herkenbaar! van dat klagen.. kon het eerst echt niet hebben toen we bezig waren, en nu klaag ik zelf ook..:)

al moet ik zeggen dat het bij mij nu wel afneemt.. vandaag 10 weken! nog 2 te gaan tot ik het de wereld mag vertellen!!!:D:D zin in!
    ik heb weer meer energie, maar ik moet wel opletten dat ik genoeg slaap, even een avondje laat tv kijken en vroeg opstaan gaat dus echt niet meer.. ben ik een hele dag kapot van..

Gister slecht nieuws gehad van een collega, ze liep gelijk met mij qua zwangerschap en had gister haar eerste echo omdat ze zoveel bloed verloren had.. geen hartslag te zien:( echt heel triest en dat maakt me meteen ook weer onzeker..

nou meiden! geniet van de dag! het is heerlijk buiten! naja hier dan:D

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Isis857
    Nouja ergens begrijpelijk dat ze het goed bedoelde maar het is wel zo handig als dat dan even wordt uitgelegd. Leuk cadeautjes :D hahaha.

@Tinus1979
    Iedereen wist nog waar het over ging behalve ik hahahaha. Maar inderdaad ik blijf gewoon niet te lang zitten! En vooral lekker de zwembaden in :D
    Ik zal het waarschijnlijk ook niet super lang volhouden. Normaal kan ik heel goed tegen hitte maar nu krijg ik het al best snel benauwd. Dus gewoon steeds 5 minuutjes ofzo.
    Ik kijk nog wel even ja.

@Miccie
    Gefeliciteerd! Nog een paar maandjes en dan ben jij ook aan de beurt. Joepie :D!

@Wub309
    Dat je dat nog tot zo laat volhoud joh! Dat trek ik echt niet meer haha. Werkse vandaag en succes!

@Brusje
    De eerste paar weekjes ging voor mijn idee ook keihard en nu gaat die kleine langzaam groeien en dan duurt het wachten lang :p Al moet ik zeggen toen ik vorige week vrijdag een echo had was die kleine
    2,93 cm en nu gisteren 6 dagen later was ie alweer 4,02 cm. Dus in dat opzich gaat het dan wel weer best hard!

@Lin71
    Maar het hoeft niet bij iedereen hetzelfde te zijn, Bij jou duurt het nog iets langer. Lekker toch, of je moet heel graag willen shoppen hahaha. Bij mij is de onzekerheid nu officieel voorbij.
    Eigenlijk al sinds vorige week vrijdag maar nu helemaal. ik zit helemaal op de roze wolk :D!
    Ik wil ook zwemmen!!!!!! Binnenkort maar is plannen :p

@Frutsel
    Nou ik ben te laat om je succes te wensen aangezien je momenteel daar bent maar laat je zo wel even gelijk weten hoe het was:D
    Veel plezier van het weekend en we zien je snel weer terug!

@Sjakie22
    Kan best hoor dat het vermindert. Je hoeft helemaal niet de hele tijd veel last te hebben van alles. En misschien ben je er ondertussen inderdaad aan gewend. Probeer te ontspannen. Je hebt bijna je intake en ook een echo neem ik aan?
    En dan kan je weer lekker op je roze wolk klimmen!

@Nieuwwolkje
    Maar zo te horen heb jij genoeg andere dingetjes die jou zwangerschap bevestigen toch! Dus maak je niet druk en geniet er liever van dat je zo weinig kwaaltjes hebt!

@Bellamanuela
    Dat heb ik precies hetzelfde heerlijk ontspannen. bij mij is het momenteel vooral nog afwisselend. Al blijft bij mij de vermoeidheid wel elke keer weer.

@Mikmak
    ik had gisteren nog even je foto bekeken en wat lijkt die kleine van je veel op jou zeg, Goeiemorgen hee. Zelfde fel blauwe ogen etc. haaha.

@Blackbird
    Ach ach dat is wel zielig. Maar laat de moed niet in je schoenen zinken. Snap dat je misschien even kippenvel krijgt maar het komt heus wel goed! Jij hebt toch nog geen bloed verloren? Dat hoeft sowieso niks te betekenen want ik heb ook een
    paar keer flink bloed verloren maar die kleine is kerngezond hier!
    en gelukkig heb je bijna weer een echo. Dat is ook wel weer even lekker toch :D!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo weer even een teken van leven,sorry dat ik er zo weinig ben,maar ben erg met mijn meisje bezig,ze is nog steeds enorm benauwd,dus slapen en eten is drama,en mama daardoor ook bekaf,maak me behoorlijk zorgen dus hopelijk knapt ze nu toch snel een beetje op.

nog steeds aan t spugen ook helaas dus hoop dat als ik volgende week de 12 weken ben gepasseerd ,dat eindelijk gaat afnemen.

18. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    @ Sjees, je mag gerustwat van je zwangerschapskwaaltjes aan mij geven hoor, hihi.

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zullen wij handen schudden... komt papa gisteravond thuis na een week kazerne... denkt t ff te regelen haha not....tis mama voor rn na....

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik ben blij!!!! Weer een mooi hartje zien kloppen :D Alles zag er goed uit, de kans dat het goed blijft gaan is 98-99%!!

Deel Deze Pagina