December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Isis857
    Nou ik ben trots op je! alleen maar prettig als je weet dat je dat ook weer hebt afgerond! Goed bezig :D
    Succes met schoonmaken, ik heb gelukkig alles gisteren al helemaal mooi schoon gemaakt.

@Tamm
    Ja dat is echt wel een zorg minder en ook nog een hele leuke baan! Ben er echt super blij mee!
    Het avondeten begin ik inderdaad ook te merken, ik lus het wel, maar die geuren bah!!
    Met mijn okselhaar valt het nog wel redelijk mee, maar op mijn buik zit opeens echt wel redelijk wat haar. Maar inderdaad
    het groeit momenteel wel allemaal een stuk sneller hoor!
    En wij lopen precies tegelijk he, had ik dat al gezegd? Geen idee hahahaha

@Wub309
    Ja op het moment dat ik het bericht verstuurde dacht ik even hmm, maar goed iedereen snapt het wel denk ik :p. Ik wacht nog heel even
    een maandje en daarna vertel ik het ze wel. Ik wil daar trouwens wel bevallen in dat ziekenhuis ja hahaa,
    Aan de ene kant ben ik er ook erg blij mee, maar aan de andere kant denk ik ook weer van: is dat wel goed? Mijn borsten doen namelijk wel wat minder zeer.

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wub, ik ga gewoon proberen, heb binnenkort gesprek. en kies er waarschijnlijk voor om niks te zeggen.. ze mogen je er niet op afwijzen, maar ben bang dat het toch wel gebeurd bij bedrijven..

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Nijnonijntje, vandaag 10 weken!! WOEHOE!!! :D

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Joepie mijn zwangerschapsbikini van noppies binnen! hij is echt super leuk, ben helemaal blij en echt perfect met zwangerschap! Een aanrader :D!

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    babybooo, gefeliciteert met je baan, ik heb het ook niet gezegd hoor, ook al was ik dan nog maar 4 weken toen, er kan van alles nog mis gaan dan. En nu zit ik te duppen wanneer ik het wel ga zeggen, ik geloof dat je het voor de vijfde maand moet vertellen.
    ik heb een jaarcontract en heb ook gesolliciteert op vakantiewerk en vast werk, maar nog niks gehoort, ja ik ben bij sommige bedrijven in het systeem opgenomen en als er iets is bellen ze mij.

anywayz, maandag heb ik mijn echo, als alles goed is gaat mijn vriend met alle echos mee, maar dat ligt dan wel aan of hij nog zijn oude baan heeft of straks een nieuwe, hij is op zoek naar wat nieuws.
    en ik ben 12 weken jippie, dan gaat het snel, en ik heb ook al een buikje :)
    groetjes hier, ik moet weer gaan mn kleine meid is wakker

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik heb even nagezocht..wettelijk gezien hoef je je werkgever pas te vertellen dat je zwanger bent 3 weken voordat je verlof in gaat..

nou wil ik het wel sneller vertellen hoor..maar eerst zeker zijn van een baan!

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@isis
    Ja ik begrijp wel dat je het voor je houd. Tegenwoordig wordt eerlijkheid idd niet meer beloond :(

@babyboo
    Super! Gefeliciteerd. Wanneer begin je eigenlijk?

@nieuwwolkje
    :D
    10 weken :D op naar de 12

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nijnonijntje hoera 10wk:)

babyboo gefeliciteerd met je baan!

hier; auto is klaar, eindelijk! dus vrijdag lang weekend weg!
    ga de stad in ff gedachten verzetten, vanavond me echo:)

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@wolfje
    Veel plezier. Shoppen helpt vaak wel.
    Succes met je echo vanavond!

10. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    @Babyboo
    Gefeliciteerd met je baan!

@Isis
    Ik wil je alvast veel succes wensen met je sollicitatiegesprek.

Ik heb morgen en aanstaande dinsdag een sollicitatiegesprek.

Morgen heb ik een gesprek bij een Multinational, daar heb ik echt geen zin in, maar ik mag niet weigeren. Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een kleine organisatie. De baan bij de Multinational is via het Uitzendbureau. Ik heb tijdens het intakegesprek eerlijk verteld dat ik zwanger ben. Ze hebben mij echter aangeraden om niks te vertellen tijdens het sollicitatiegesprek. De kans is namelijk dat je direct wordt afgewezen.

Ik kijk echt uit naar het gesprek voor aanstaande dinsdag:D

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wolfje, veel plezier met shoppen! en succes met de echo vanavond

sjakie, bedankt :) jij ook heel veel succes met het gesprek!

hier, me net misselijk gegeten in een chocodreams van mona..;) niet echt handig..mja :)

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Wowkaat
    Thanks en graag gedaan !
    @Wub
    Lekker al 11 weken idd nog een week tot de grens
    @Babyboo
    Gefeliciteerd met je baan meis!!
    @Tamm
    Fijn dat de kwaaltjes wel iets minder worden
    Nee hier groeit het nog niet extreem snel ofzo
    @Brusje
    Gefeliciteerd met je 12 weken !
    En maandag dus de 1e echo?,spannend he

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vandaag met de kleine naar de KNO arts geweest
    en volgende week worden zijn keelamandelen verwijderd
    Vorig jaar juni hebben ze zijn neusamandel verwijderd en die is waarschijnlijk weer aangegroeid ,als dat echt zo is gaan ze die ook weer verwijderen
    en hij heeft vorig jaar buiisjes gehad,maar die werken niet meer ,maar ze doen niet gelijk nieuwe buisjes eerst zien of dit helpt

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    arme kleine egbimi..dat is niet fijn! succes volgende week

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Heeft iemand trouwens nog tips voor lekkere gezonde tussendoortjes. Want anders ga ik me straks echt tonnetje rond eten ben ik bang. haha
    Vanaf bruine bonen met spek en ui. hartstikke lekker, maar ik hoop dat ik het nu ook nog weg krijg.
    Daarstraks heerlijk gedoucht en voor het eerst ook maar met olie om de boel flink soepel te houden. Alvast in strijd met strae!
    Maar verder echt verschrikkelijk moe momenteel en ik moet veel plassen pfff..

@Sjakie22
    Een heleboel sollicitatiegesprekken bij iedereen deze week hoor ik. Ik wens je heel veel succes in ieder geval!
    en zeg inderdaad maar helemaal niks. Want aan eerlijk heb je tegenwoordig niet veel meer voor het krijgen van een baan!

@Isis857
    hahah even rustig aan dus! Ik heb een zak chips naast me liggen, maar ik probeer er nu zoveel mogelijk vanaf te blijven! Is wel echt heel moeilijk!
    Ik zal blij zijn als we vanavond weer boodschappen doen. dan ga ik een heleboel gezonde snacks uitkiezen, want anders heb ik geloof ik echt een probleem hahaa.

@Egbimi
    Nou heel veel sterkte voor de kleine gewenst dan! Is ook niet niks als je nog zo klein bent! maarja dan is ie hopelijk straks wel overal vanaf!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Brusje
    Heb jij ook geen baan dan? Officieel hoef je het inderdaad pas 3 weken voordat je met verlof gaat te vertellen zoals Isis zegt
    maar dat gaat denk ik niemand lukken om dat te verbergen. Ik zou het gewoon zeggen wanneer jij denkt dat het goede moment is. Je bent niks verplicht en tijdens een sollicitatie rekenen ze je daar anders toch vaak op af.

@Nijnonijntje
    Ik wordt 30 en 31 mei ingewerkt. Het rooster van Juni is nog niet helemaal bekend, maar verwacht ik deze week. Heb er echt veel zin in. Al voel ik me vandaag verschrikkelijk belabberd!
    Hoe is het met jou nou?

@Wolfje22
    Wat fijn dat de auto klaar is! toch een hele opluchting he.. Je weet maar nooit met dat soort dingen! Nu even lekker ontspannen en ga vast voorgenieten van je echo :D

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Meiden!!
    Sorry voo rmijn late bericht..............maandag echo gehad. alles zag er super uit!! het kleintje spartelde al..........zo schattig!! ben officieel 12 december uitgerekend...........ga het van de week veranderen op de lijst!! nu weer snel aan het werk.............maar dacht ik meld het even:D

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @babyboo: Gefeliciteerd met je baan!:D super!

@ meiden met een mijlpaal(10-11-12 weken): Gefeliciteerd!

Hier: Vandaag eens flink de woonkamer kunnen soppen.. was echt nodig.. (duh.. met een hond en 2 katten..) lekker stofzuigen en dweilen.. alles ziet er weer top uit:D

Ik heb morgen 2e echo.. en nu heb ik afgelopen nacht 4 uur liggen piekeren of het wel allemaal goed zou komen, misschien is alles nu wel mis:( de kwaaltjes zijn zoveel minder..
    Niet dat het heel veel zou doen maar ik heb vanmorgen nog een test (die ik toch nog had liggen) ertegenaan gegooid gewoon om mezelf wat op te fleuren.. knal postitief natuurlijk.. maar ja.. wil niet zoveel zeggen..
    Getsie ik ben al die weken zo positief geweest en nu ga ik toch twijfelen..:(

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Gefeliciteerd! joepie de poepie :D

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Heerlijk he zo'n schone kamer!
    Op zich is het toch standaard dat kwaaltjes nu een beetje af kunnen gaan nemen toch? Ik merk dat af en toe ook. Maar toch wel een beetje griezelig hoor! Ik heb ze toch liever nog ff!
    Probeer niet te zenuwachtig te worden! Gewoon zenuwachtig door de echo. Alles zit heus wel goed joh! Daar hebben een aantal tenslotte voor getekend hahaha.
    Niet twijfelen. Maar genieten en morgen kan je helemaal genieten als je die kleine door het beeld ziet stuiteren! hahaha

Deel Deze Pagina