@Issis Thanks,vind het ook echt niet leuk is al de 2e x ,vind het zo snue voor hem @Babyboo O ja e zijn zoveel lekker e tussendoortjes he Ik neem nu vaak een perzik,wortel of komkommer of een bakje yoghurt met meusli,maar kan niet zo goed eten nu ik zwanger ben Ik hoop dat de striae weg blijft ,ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gesmeerd en ineens zat ik eronder dus nu een tijgervelletje en zal het nu ook wel weer krijgen ben ik bang Wat een mooie buik heb jij al zeg !! @Germini Gefeliciteerd met de goede echo Wij zijn dan net zo ver,ik ben ook 12-12-11 uitgeteld @Blackbird Ja en toe is het wel weer even nodig he dat schoonmaken ,alleen zo jammer dat het elke week weer terug komt Heel herkenbaar hoor dat je je nu toch zorgen maakt,ik doe dat ook steeds vlak voor een echo,maar komt vast goed meis *knuff* @Laraxx o dat is naar zeg,ik herken het niet zou anders gewoon de ha of vk even bellen @Nijn en was je mannetje blij met de nasi Hier doen ze geen 12 weken echo,alleen als je de nekplooimeting laat doen,dus weet niet wanneer/of ze dat bij jullie dan doen @Tam27 Wat fijn dat je dan bij de gyn blijft lopen en helemaal fijn dat de echo goed was en volgende week lekker weer een echo Jij ook al zo n mooie buik!! @Wolfje Veel plezier en succes bij de echo (je zit er nu al) @Miccie Spannend dat je vrijdag de echo krijgt,was dit ook alweer je 1e echo? @Groen wij doen de combinatietest niet ,hebben we bij ons zoontje ook niet gedaan toen
ok ik had ene heel bericht getypt en toen ik hem wilde kopieren naar de site was ie foetsie,dus sorry ga niet opnieuw typen. hier alles goed heb emasefene voor t spugen gekregen dus hopelijk gaat dat werken,want wordt wel slap ervan nu
@groen, babyboo en egbimi Nou mij is gezegd dat ik ook nog een 12 weken echo kreeg. En dat werd los verteld van de nekplooimeting. Die gaan we namelijk niet doen. Maar ik begin nu ook te twijfelen. Zal het maandag maar eens vragen. Want misschien heb ik het dan toch verkeerd begrepen. Alhoewel ik bijna zeker weet dat het zo was, maar ja dat zegt natuurlijk niks. We wachten af wat er maandag bij de gyn gezegd gaat worden.
Hi meiden, Hier alles goed, beetje zenuwachtig voor de echo van morgen!! Mijn zwangerschapsbikini van Noppies is binnen, ben er super blij mee!
Mooie buikjes Babyboo en Tam Wij gaan wel een combinatietest doen i.v.m. met mijn leeftijd. @Wolfje, Hoe was de echo?
@Nijn O dan zal het vast wel goed komen ,misschien doet hij maandag nog wel ee echo(?) @Sjees Fijn dat je nu pillen hebt gekregen ,ik hoop voor je dat ze snel helpen @Wolfje Fijn te lezen dat je echo goed was!
@egbimi Ja dat hoop ik ook stiekem. Alleen is mijn man er dan helaas niet bij. Want het was een "gewone" afspraak in eerste instatie. Nou ja we zien wel.
oeps verkeerd topic geplaatst, ja echo was goed 8wk en 5dg volgens echo en hartje gezien en gehoord... geweldig!!!
wolfje, Gefeliciteerd met de goede echo!! Heerlijk!! Tam, Fijn dat je bij de gyn kan blijven! heftig een postnatale depressie bij je zoon...............kan me voorstellen dat je hier nu ook best bang voor bent?? of niet? Buikjes, Wat een mooie buikjes!! ik maar dneken dat ik de enige was bij wie het al zo goed te zien is!! niet dus...........gelukkig
Lin,wat mooi dat je echo goed was! Doe jij wel rustig aan meid! Mamsie,ja ik heb het ook al gedaan direct na de 3 de echo. Jij ook alweer 12 weken en 4 dagen we lopen 1 dag verschil. Tamm,ik zit bij Zilveren Kruis op het hoogste verzekerd (4 Sterren) Nijntje,ik val ook onder de gyn,dat zou ik niet weten hoe het zit. Babyboo,Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Miekemei gegevens bijgewerkt Blackbird,goed zo denk aan jezelf als je je eigen niet lekker voelt. Sjees,Hoop dat het gauw weg is al het spugen,ik mag afkloppen heb het hier nog niet gehad. Wub,mooi echo,ligt je kleine nou met de kont omhoog hihih. Mikmak,agh gosie nog steeds niet,ja ik begrijp je ook wel hoor. Sjakie,nee me vriend gaat niet overal naar mee,probeer het wel maar het lukt gewoon niet met z'n werk. Flora,ze moeten er toch aan wennen aan het geklaagDe Mannen kunnen er ook wat van. Miccie,jeej alweer de 10 weken voorbij. Lievefamke,ik ben dan 17 weken en 1 dag,dit word een 2D 3/4D echo,dit ga ik doen in het ziekenhuis waar ik loop er zit een echoscopiste die dat namelijk doet in haar vrije tijd. Sjees,Ja ik ben heel benieuwd zit me vriend al helemaal de gek aan te steken van het word een meisje Nijntje,dat zijn je banden die je voelt. Alweer 10 weken dat gaat snel! Denk dat je het even extra moet gaan navragen. Tamm,wij hadden ook veel reacties op hyves,leuk gedaan zeg met het beschuit. Wowkaat,dit had ik ook in het begin maar nu ben ik hartstikke blij,het is gelukkig wel bijgetrokken. Egbimi,leuk zeg dat de kleine even zwaaide naar jullie. Awh!!Dat word nog wat met de kleine,liever nu dan op latere leeftijd. Brusje,jij ook al 12 weken! Germini,mooi dat de echo goed was en dat de kleine spartelde Laraxx,ja oo ik word er gek van! het liefst neem ik niks in maar laatst was het zo erg dat ik oom 1.08 me bed ben uit gegaan om 2 paracetamol in te nemen want hield het niet meer uit. Babyboo en tam, mooie buikjes Wolfje, haha kan gebeuren meis,gelukkig was je echo goed Meiden wat kletsen jullie veel voor je het weet moeten een nieuw topic aanmaken omdat we op de 5000 berichten zitten! Hier gaat het goed gister het hartje heel even gehoord op de angelsound me zus heeft het even opgezocht voor we moesten alleen de kleine wakker maken hihi. En gister had ik het ijs maar dan ook ijs koud zat te trillen op de bank!Heb me lange badjas gepakt die over je voeten heenkomt en een lekker warm kopje thee genomen en toen ging het wel weer. Me rug deed gister zoveel zeer dat ik niet eens kon lopen heb daar ook een warme pittenzak tegen aangelegt. Vandaag met me zus mee geweest naar de controle echo van haar kleine en toen de stad in geweest en geshoptIk heb 2 rompertjes gehaald en heb een broekje gehad van me zus schoentjes en een mutsje en een badcape waar op staat New Arrival 2011 Nu zit ik weer lekker op de bank voelde me rug niet meer maar dat komt wel weer goed
NieuwWolkje en Nijn: Gefeliciteerd met de 10 weken! Babyboo: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super, eindelijk weer lekker werken . Idd goed dat je het nog niet verteld hebt. En veel plezier met je nieuwe bikini. Isis: is je huis weer schoon? Wub, Tamm: fijn dat jullie klachten minder worden, geniet er van! Wolfje: fijn dat de auto weer klaar is, kunnen jullie heerlijk genieten van een weekendje weg. Ook super gefeliciteerd met de mooie echo! Nu proberen te gaan genieten van de zwangerschap, alles gaat helemaal goed komen! Sjakie: succes met solliciteren! Egbimi: sterkte met je kleine! Germini: Gefeliciteerd met de mooie echo! Blackbird: succes morgen met de echo. Het gaat allemaal heus wel goed komen! Maar de twijfel voor een echo is volgens mij heel normaal, het blijft belachelijk spannend allemaal. Ga er morgen lekker van genieten dat het een goede echo is! Bellamanuela: fijn dat de kwaaltjes afnemen, je bent al bijna op de 12 weken! Tam27: gelukkig dat je bij de gyn kan blijven, geeft jou weer meer vertrouwen en dat is allemaal beter voor het kindje, de bevalling en daarna. En natuurlijk gefeliciteerd met de mooie echo! Miccie: leuk om verschillende mastervakken te volgen aan de universiteit! Gaat het daar goed mee? Groen: combinatietest gaan wij niet doen. Het is maar een percentage, dus eigenlijk weet je nog niks. Stel dat er een grote kans is op een kindje met het down syndroom, dan weet je nog steeds niet in hoeverre het gehandicapt is. Het is idd wel lekker dat je dan weer een echo krijgt . Florabella: komt allemaal goed met de echo morgen! Veel plezier met je nieuwe bikini (misschien moet ik er ook maar eentje gaan aanschaffen) Babyboo en Tam: mooie buiken! Ze zijn echt al groot! Kim: Vervelend dat je veel last hebt van kou en je rug, zorg je goed voor jezelf? Leuk dat je samen met je zus een kleine verwacht! Hoe ver is zij? Shoppen is natuurlijk altijd leuk . Volgens mij heeft iedereen een reactie, sorry als ik je vergeten ben, jullie hebben weer zoveel zitten kletsen .