He meiden, Een vraagje, ik heb sinds dinsdag af en toe een krampje/steekje in mijn baarmoeder. Best pijnlijk soms. Wie kent dat? Of wat kan het zijn?
@Lin71 Dat wordt een lang dagje! Hoelaat moet je beginnen? Ik lees nou steeds meer over gastouder. Ik ga binnenkort maar is even kijken wat goedkoper is. Kinderopvang of gastouder? Hoe gaat het verder met je? Heeft iemand daar nog tips voor? @Nijnonijntje Ik herken het niet helemaal maar ik weet wel dat dat door het oprekken van je baarmoeder komt. Ik had daar in het begin een beetje last van en dat schijnt daardoor te ontstaan. Je lichaam is gewoon flink aan het veranderen en soms gaat dat wel heel hard en dan krijg je die pijn. volgens mij is het niks om je zorgen om te maken hoor!
babyboo< jawel hoor, ik heb wel een baan, voor 10 uur in de week, maar wil juiat meer werken, dus vandaar mijn sollicitaties
Oh vandaar. Kan ik best begrijpen. Echt veel is het inderdaad niet., maar gelukkig heb je in ieder geval al iets!
He meiden, Ik wil jullie eeven laten weten dat ik nu op weg naar het ziekenhuis ben. Er wordt een echo gemaakt omdat de krampen en steken in mijn buik erger zijn geworden en ik van mijn werk naar huis moest. Laat weten hoe heet is gegaan!
Veel succes! De krampen en steken kunnen ook de groei van de baarmoeder zijn. Ik heb zelf zulke erge ongi krampen dat ik elk moment dacht dat het mis ging.Maar het zit er nog steeds
@nijn, das schrikken meis.. laten we hopen dat het niets ernstig is met het kleintje in je buik.... en dat je strax alleen maar blij komt vertellen dat je je uk hebt gezien met kloppend hartje
Sterkte nijnonijntje. ik kijk vanavond meteen als ik weer thuis ben van werken. Net even heerlijk een half uurtje geslapen. Zalig. Ik moet om 14:30 uur beginnen tot 23:00 uur. Wij hebben voor een gastouder gekozen omdat je dan flexibel bent met uren.En wij alle twee onregelmatig werken. Wij betalen per uur bruto 5,80 .
Oei schrikken nijn! Hopen dat alles goed is! Vanaf hier goed nieuws baby is prima! Hartje gezien en hij/zij was naar ons aan het zwaaien en dansjes aan het doen! Ik ben totaal verliefd
Ben er ook weer even.. Heb niet alles teruggelezen, dus sorry als ik mensen vergeet!! Florabella en Blackbird: Gefeliciteerd met de goede echo's!! Nijnonijntje: ik hoop dat het niets ernstigs is, wel vervelend dat je er zoveel pijn aan hebt!! Hier ben ik erg gestressed omdat ik een baan moet vinden, ruzie heb gehad met vriendlief en een blaasontsteking heb. Verder ben ik moe en misselijk, bah!! En het is hier een puinzooi!
Ooh wacht.. Ik zie nu dat ik onder een ander account gepost heb haha Ik had een anonieme aangemaakt omdat familie mee las en we het nog even geheim wilden houden! maar denk dat ik nu moet kiezen onder welke ik ga posten xx
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Hier is inderdaad alles goed. Beebje was mooi rondjes aan het draaien. Hartje klopte mooi. Ze kon al wel zien dat mijn baarmoeder de boel flink aan de kant drukte. Dus dat kan de pijn zijn. Maar omdat ik steken heb met plassen denkt ze ook aan een blaasontsteking. Urine ingeleverd en krijg de uitslag nog. Maar in hoeverre is die antibiotica daarvoor schadelijk voor beebje? Beebje was al mooi gegroeid. De contouren worden steeds duidelijker. Zo mooi!