Goeiemorgen dames, hoe gaat het met jullie? Flutterby; fijne vakantie! Wat een rotavond en -nacht achter de rug. Ik heb 's morgens het gevoel of ik aangereden ben, alles doet pijn, slaap waardeloos en vooral op donderdag is het het ergste (werk ma-di-woe) en op zondag voel ik me het beste. Vandaag heb ik de termijnecho in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wanneer ik uitgerekend ben en of ik nog vocht in de buik heb. Tot laters allemaal en fijne dag!
@Flutterby, fijne vakantie, geniet ervan @Micci, succes vandaag bij de echo. Balen joh van die vreselijke nachten. Gelukkig slaap ik, sinds een week, wel weer aardig. @Olifantje, succes met de echo vandaag! Vandaag een dagje vrij. Net mijn dochter naar school gebracht en zo met mijn zoontje maar eens boodschappen gaan doen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Alles goed hier blijkbaar, leuk dat te horen! Hier voel ik me goed, maar soms wou ik dat ik wat meer kwaaltjes had, geen kwaaltjes hebben maakt je best onzeker hoor! Groetjes
hahaha joyce nu al aan het zwaaien lache @tam fijne vrije dag. @nieuw wolkje, juist niet onzeker over zijn... je kunt dan lekker onbezorgd zwanger zijn.... geen last van nare kwaaltjes.. alleen de leuke kanten.... hier wel hoor.. ik vind zwanger zijn echt niet het meest leuke, maar om het positieve is dat ik er zonder te veel last van kwaaltjes, buiten wat bandenpijn en vocht doorheen fluit... ideaal, geen reden tot onzekerheid, zou je ook niet moeten doen.. alleen genieten van het steeds dikker worden
Goedemorgen meiden @micci Succes met je echo vandaag meid! @nieuwwolkje Ja ik ken dat gevoel. Maar gisteren ook al met een paar erover gehad die ook in de 10 weken zijn en ook ineens nergens meer last van hebben. Dus het hoort erbij. No worries! Hier vanmiddag even een ziekenhuisbezoekje plegen aan een vriendin. Verder lekker vrij. Oftewel ik heb weekend. Zaterdagavond hebben we nog een feestje, verder lekker een rustig weekend voor de boeg. Af en toe best lekker hoor.
@germini Ja heel herkenbaar. Hier reageert de buik ook overal op. Moet zelfs al heel vaak gaan zitten bij drukte, shoppen, lamglopen enz. Dus normaal. Heb het ook even in ziekenhuis nagevraagt met de vraag off dat niet te vroeg was. Maar dat wass dus niet zo. Allemaal heel normaal. @olifantje Succes straks. Spannen nog even en dan je echo!
Hoi allemaal, super leuk al die goede echo's ! Jammer dat sommigen van jullie zoveel last hebben van de kwaaltjes. Als het goed is zijn die in het 2 e trimester wel wat minder, ik hoop het voor jullie. Zelf heb ik alleen maar last van moeheid en af en toe doen mijn borsten een beetje zeer. Maar dat is het eigenlijk wel. Net hebben ze MvM bussen opgehaald. De eerste 2 weken had ik 2 kratjes, nu heb ik er maar 1 terug gekregen? Doen ze dat als je bussen niet helemaal vol zijn of zou dat een foutje zijn? In ieder geval allemaal een zonnig weekend gewenst! Groet Frutsel
@frutsel ik kreeg altijd vier flessen voor een week. Dus twee dagen doen met 1 fles.... Voor hier is dat dus heel normaal.
Pff mijn buik voelt weer lekker beurs aan vandaag. Wat gerommel van onder hmm, en toch ook eigenlijk wel erg moe! Nog heel even zonder werk en als ik dan weer begin krijg ik misschien ook weer wat meer energie. @Mikmak Nou ik denk dat als ze aankomende keer bij mij naar het hartje gaat luisteren, wat in de planning stond en ik krijg het hartje niet gelijk te horen dat ik dan toch wel heel even in paniek raak! Wij hebben pirates of the caribbean niet meer afgekeken. Met de reclame zijn we naar bed gegaan. Veel te moe! @Olifantje Hoe was je echo ? @Miccie Succes vandaag met je echo! Ik hoop dat het vocht weg is. Is dat eigenijk gevaarlijk dan? @NieuwWolkje Dat vind ik nou ook. De kwaaltjes zijn niet fijn, maar dan weet je tenminste dat er nog iets is! @Joyce81 Gefeliciteerd ! Heerlijk morgen naar scheveningen. Lekker aan het strand bij een tentje liggen. En het wordt ook nog heerlijk weer dus daar gaan we maar even van genieten!
Goedemorgen allemaal, Gelukkig nijn jouw echo was goed. Heb je al urine uitslag? Iedereen die vandaag een echo heeft succes . Iedereen met een goede echo gefeliciteerd, alle mijlpaal dames gefeliciteerd. Hier net 2 augurken op gegeten maar ik ben me nu misselijk.............. Vandaag nog weer aan het werk en dan weekend !!!!! Met volgende week een behoorlijk aantal uren. Prettig weekend allemaal alvast.
Goedemiddag allemaal! @Miccie: Hier gaat het super en met jou? Balen dat je zo slecht slaapt 's nachts. Spannend hoor de echo! Laat je even weten hoe het ging? @tam27: Dankjewel! Hier ook heerlijk een dagje vrij.. @Joyce81: Prachtige echo! Net terug van de echo en het bloedprikken. Eerst heeft ze een uitwendige echo gemaakt, maar daar kon ze helemaal niks op zien want blijkbaar zit mijn baarmoeder erg naar achteren gekanteld. Toen maar inwendig gedaan en we zagen meteen ons kleine wondertje! 9 weken en 3 dagen oud Ik zag meteen een kloppend hartje. Ons kindje bewoog amper maar plots bewoog die heel druk en zwaaide met de handjes en voetjes, zoooo schattig!!! Uitgerekende datum was eerst 17-12-2011 (dacht de VK). Ik dacht 19-12-2011 en nu word het dus 20-12-2011. http://i51.tinypic.com/jfw6dl.png Hier de echo:
iedereen Gefeliciteerd met de mooie en goede echo s Hier zo n slechte nacht gehad,heb echt een paar uur wakker gelegen,blegh voel me ook echt ziek en belabberd echt niet fijn ga zo lekker even met de kleine op bed Auto is vandaag voor de keuring en daar zal ook wel weer een mooi prijskaartje aan hangen ben ik bang,zonde van ons vakantiegeld
@olifantje gefeliciteerd met de mooie echo. Ik had ook zo'n lekker frummeltje bij 9 weken. Geniet lekker van dit propje. Trouwens ik heb gisteren ook een extra echo gehad wegens kramp, maar wat een verschil je dan al in groei ziet. Zo geweldig.
dag dames! ik kom even langs zwaaien.. heb schouderklachten en moet nu absolute rust houden van de fysio dames met een goede echo gefeliciteerd! fijne dag
zo weer terug effe met linette naar de kapper geweest, zelf ook effe bij laten knippen.. pfff zo een droog haar. daarna nieuwe mob gehaald, galaxy ace van samsung... toen naar name-it kraam cadeautje voor mn baas en een nieuw spijkerjasje voor linette, bij ici paris effe nieuw luchtje gehaald.. opium van YSL en van kenzo voor mn moeder want die is morgen jarig... daarna bij delifrance broodjes voor ons gehaald op het vrijthof gegeten.. en hup in de auto naar huis. madam ligt voor pampus op de bank.. lekker laten liggen dus... meiden met een goede echo gefeliciteerd @isis balen... beterschap @babyboo, ik heb de film in bed aangezet en werd vervolgens om half 1 wakker hahahaha dus ook hier niet afgekeken vooral niet schrikken hoor... je kent je eigen lichaam het beste... en die kleine in je buik ken jij ook als beste dus bij geen gehoor en je lichaam voelt zich goed is er normaal gezien ook niets aan de hand