December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden,
    Ik ga slapen. Wel vroeg voor een vrijdagavond, maar ik ben kapot.
    En niet lekker dus slapenn is de beste optie ;)
    Slaap lekker allemaal!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi meiden ik leef nog,maar weinig tijd gehad om hier te komen.
    Alles verder goed maar weet niet of ik jullie nog spreek voor dat ik naar slowakije ga,zo niet ik ben 3 juni weer terug dus dan weten jullie dat!

meisje is iets beter maar helaas nog steeds erg slecht met eten en drinken,ach ja komt vast een keer goed

sorry dat ik even niet reageer,ik hoop dat alles met iedereen goed is!

3. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!
    Ik zal vandaag nog een keer het verhaal van gister proberen te schrijven (gister viel de verbinding uit toen ik klaar was).
    Gister heb ik een echo in het ziekenhuis gehad. Ik heb geen vocht meer in de buik gelukkig, ze wisten ook niet waarvan het kwam. Verder gaat het met de kleine heel goed, ik heb een echo met een kleine bokser erop en een zwaaiend kindje, haha nu kan het nog steeds een jongetje of meisje zijn. Ze kon al heel veel zien, neusje, kaken, vingertjes. Dus vroeg ik meteen ook maar of ze het geslacht al kon zien en ze zei van niet. Toen zei ik jammer had al zo graag willen shoppen, zegt ze dat is de zoveelste die dat vandaag zegt hangt het in de lucht ofzo (hahah voorjaar he). Verder hebben we 1,5 uur op de afspraak moeten wachten omdat de eerste een uur te laat was! Ze hadden iedereen gebeld behalve mij omdat ze mn voorganger niet konden bereiken (dachten waarschijnlijk dan valt die afspraak uit en dan is het verschil nog maar een half uur ofzo). We hadden onze zoon van 3 erbij dus zijn we maar even gaan lunchen, maar tegen de tijd dat we eindelijk aaan de beurt waren, was hij vervelend omdat hij normaal na de lunch (half 1- 1uur) gaat slapen. Mn man met hem naar buiten, hij viel gelukkig in de kinderwagen in slaap omdat mn man een beetje boos was geworden en gezegt had dat de dokter nu naar de baby aan t kijken was, werd hij rustig en viel in slaap dus. mn Man heeft het laatste stukje van de echo's gelukkig nog gezien en die vrouw liet me extra nog ff hoesten dat die kleine ging spartelen, ze heeft wel 3 keer naar het hartje geluisterd, (1 keer voormn man en 2 keer toen hij er nog niet was) Alles was verder goed. volgende week weer naar de gyn en daarna mag ik naar de vk. Nu zeggen verschillende tegen mij blijf nu in het ziekenhuis want daar heb je betere controle en steeds een echo en bij de vk niet (bij ons trouwens wel heel vaak een echo). Wat zouden jullie doen? Op sich vind ik het vervelend om steeds naar het ziekenhuis te moeten en weet dat het bij de vk ook goed is (daar ben ik tot de kz ook steeds geweest maar nu krijg ik de keuze) Van de gyn mag ik ook in het ziekenhuis onder controle blijven en met 34 weken moet ik zowieso naar het ziekenhuis. Wat zouden jullie doen? Heeft er iemand al een hele zwangerschap controle in het ziekenhuis gehad?
    Verder heb ik nu ook de napoleon snoepjes (bruin) tegen de misselijkheid gevonden en de dokter in het zk had er ook niets op tegen. Tot laters

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    mogguh meiden,

Miccie: tjonge, een uur wachten, maar ze hebben het wel goed gemaakt door alles 2 of 3 keer te doen, toch! fijn dat alles goed was.

Voor alle andere echo's gisteren: jeuh! allemaal goed nieuws!

sjee: veel plezier in slowakije!

Ik hou het verder kort, moet nog een hoop doen in huis en dan straks een vrijgezellenfeest, heb er zin in!

Tot morgen!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen, allemaal, hier een aardige nacht gehad.

@micci, fijn dat alles in orde was op het wachten na dan... ikzelf zou de voorkeur geven aan de VK, zo'n gyn in het zh heeft toch iets medisch... maar goed tis waar je zelf het beste gevoel hebt..

@sjees fijne vakantie

@wub fijne dag meid

hier heerlijk weer, zo nog effe snel naar de winkel als juf en ik zijn gewassen en aangekleed en vanmiddag naar mn moeder die is vandaag jarig.

6. nijnonijntje

@miccie
    Ik loop nu ook nog bij de gyn. En weet ook niet of ik moet blijven of dat ik straks een keuze heb.
    En als ik een keuze heb, wat ik dan moet kiezen?
    Dus ik snap je dilemma.
    Ik zou zeggen luister naar je gevoel, waar je je goed bij voelt en doe dat gewoon.
    In geval van nood of andere dingen moeet je toch naar het ziekenhuis, dus daar hoef je het niet om te doen.
    Doe gewoon waar je je fijn bij voelt en waar je het meeste "vertrouwen" hebt.

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemorgen

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen!!

Miccie, fijn alles goed is! En prettig dat ze zo netjes de tijd nemen om het Lange wachten te compenseren!!
    Ik heb geen idee wat ik zou doen, mij bevalt het bij de VK prima!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen,

Mikmak, gefeliciteerd met je moeder!

Micci, ik vind de sfeer bij de VK anders/leuker. Niet zo medisch, snap je. Vanaf 35 wk moet ik ook naar de gyn omdat ik een ks heb gehad.

Hier een slechte nacht gehad, ik sliep pas om half twee en fenna ging vanaf twee uur spoken ;)

Zo nog maar even liggen/slapen want ik heb avonddienst. Morgen wel lekker vrij :)

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

echt balen wilde vandaag naar de libelle zomerweek maar manlief heeft last van zijn slijmbeursontsteking dus die wil niet weg vandaag....

bedankt voor de vakantiewensen! We gaan pas woensdag weg maar had aardig volgepland staan tot die datum dus vandaar dat ik neit wist of ik nog hier zou komen maar ja be dus vandaag thuis..

miccie,als je naar de vk kunt,waarom niet? zou echt niet voor een paar echo's meer of minder in het zkh blijven maar das mijn mening...

mikmak,gefeliciteerd met je moeder!

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen meiden! Ik heb een rotte nacht achter de rug! Heb maar drie uur geslapen!!! BAH!!!

12. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie mooie echo's.:D

Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die nog geen echo heeft gehad.:( Nog negen daagjes wachten. Ik heb nog last van zwangerschapssymptonen en ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd. Ik ben vaak duizelig, misselijk, lichte steekjes in mijn buik en emotioneel uit balans.

Verder een beetje stress vanwege sollicitaties.
    Soms denk ik terug aan mijn oude werk en dan word ik emotioneel. Ik voel me gewoon nog niet thuis in mijn huis en nieuwe stad. Ik hoop dat ik me beter voel als ik een baan heb.:(

De sollicitatie van afgelopen donderdag ging goed en ik ben dezelfde dag nog uitgenodigd voor een tweede gesprek. Wel raar want na afloop zij de recruiter dat ik volgende week vrijdag een terugkoppeling zou krijgen.

Heeft iemand tips voor mij. Het tweede gesprek is met twee hoge pietjes. Head van de Benelux en nog iemand.

Ik wens jullie een fijne dag! Geniet van het mooie weer.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nieuw wolkje, balen dat je zo een rottige nacht hebt gehad..

@sjakiek ligt aan waar voor je solliciteerd, mijn diecte baas is ook de directeur.. en dus het hoofd van het benelux kantoor.. in de wandelgangen stelt het allemaal niet zoveel voor.. haha hij is 1 maand jonger dan mij... heeft net de 2de gekregen en wij krijgen de 2de, is allemaal je en jij.. toen hij mij vroeg wat ik aan salaris wilde zei die hmm das wel veel, dus ik antwoordde.. ja maar dan heb je ook wat... die verhouding is vanaf begin af aan zo geweest, bijdehand... het ligt er echt aan of je zo een "hoge pief" voor je snufferd krijgt of een hoge pief ala mijn baas.... is altijd een beetje aftasten enzo... ja en het ligt natuurlijk aan het soort baan ook.. denk dat je als academicus echt niet zo bijdehand hoeft te doen haha.... maar woon je nog niet zo lang in amsterdam dan? ik vond het altijd fantastisch, maar nu ik er weg ben zou ik er niet meer kunnen aarden... denk ik

14. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Het gaat om een inkoopfunctie. De twee personen die mij gaan interviewen zijn de directe leidinggevende van mijn toekomstige manager. Ik heb afgelopen keer een gesprek met een recruiter en de manager gehad. Ik heb niet direct iets met ze te maken. In mijn ogen hebben ze een belangrijke functie, omdat het bedrijf een Multinational is en miljarden omzet. Ik weet dat het gewone mensen zijn.:D

Ik woon nu 9 maanden in Amsterdam. Heb je in Amsterdam gestudeerd of ben je er opgegroeid? Waar woon je nu?

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Nee ik had daar ook nog nooit van gehoord,maar mijn VK zei dat ze vond dat ze in het zkh veel te snel dat echoapparaat erop zetten om het hartje te horen,dopler en echoapparaat geven beide verschillende toonhoogtes aan ofzo
    Dus geloof haar maar ;)en wij hebben gezegd laat dan maar we hebben het hartje zien kloppen
    lekker hoor dat Linette weer helemaal opgeknapt is en idd ze eet echt goed zo te lezen!
    Gefeliciteerd met je moeder!
    @Sniffy
    Idd ,haha
    Nou lekker he dat wakker liggen,hier ook elke nacht lig ik een paar uur wakker,zo fijn de kleine man slaapt nu sinds een paar weken goed,word maar 1 x wakker nu lig ik zelf wakker :p
    en werk ze vanavond
    @Nijntje
    Nee volgens mijn VK niet ze zei dat die echoapparaten juist hardere geluidgolven afgeven
    dus lekker gaan luisteren :D
    en naar he als je zo weeig bent,hier ook al de hele week,bah
    @Wowkaat
    Zo he dat is toch ook wat,jatten ze gewoon je portemonnee op je werk
    wel fijn dat ze terug gevonden zijn!
    Lekker dat je op tijd naar huis kon en even lekker geslapen hebt!
    @Sjees
    Als ik/we je niet meer spreken hier,fijne vakantie meis !
    @Miccie
    Zo he dan heb je idd lang moeten wchten zeg,en idd niet leuk dat de kleine man dan ook zo lang moest wachten en liever wilde slapen
    Gelukkig ishij gaan slapen en kon papa ook de kleine nog even bewonderen en horen !
    Fijn dat die snoepjes helpen tegen de misselijkheid !
    En ik heb alleen ervarig met de gyn in het begin en verder VK hier en vind dat wel prettig zo,maar je moet doen waar jij je goed bij voelt!
    @Sjakie
    O naar zeg dat je je nog niet echt thuis voelt,maar dat komt straks vast goed
    en goed zeg dat je uitgenodigd bent voor een 2e gesprek

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vandaag even lekker geshopt,heb voor mezelf positiekleding van mamalicious gekocht ,1 spijkerbroek,1spijkerrokje,3 shirtjes,1 kort vestje,1 truitje alles was nu voor de helft het winkeltje ging weg nl
    Voor zoonlief een 7/8 spijkerboek en roze hemdje van doerak ook voor de helft
    en voor vriendlief 2 korte broeken (helaas niet afgeprijsd ;) )
    o ja en leuke witte pumaatjes voor de kleine man
    dus weer genoeg uitgegeven ,maar goed lekker bespaard op de auto ;)

17. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dames ik heb een vraag.
    ik ging net op de stoel zitten en kreeg zeer pijnlijke steek bij me baarmoeder, ik moest echt gaan liggen en toen ging het pas weg, heb alles bij elkaar gehuild, wat moet ik nu doen? bloed niet maar maak me wel zorgen.

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Er is waarschijnlijk niks aan de hand, dus niet zorgen amekn hoor.

19. nijnonijntje

@bellamanuela
    Klinkt als de krampen die ikk heb gehad van de week.
    Waarcshijnlijk het snelle opprekken van je barmoeder of darmen die ineens aan de kant worden gedrukt.

20. nijnonijntje

@egbimi
    O leuk! Ik kreeg vandaag een mailtje dat het apparaat dinsdag binnenkomt en dan ga ik meteen zoeken naar het hartje :D
    Ben benieuwd of ik hem kan vinden!
    Ja het weeige is vervelend. Na dik een week geen klachten nu weer al twee dagen goed misselijk. Wel lastig, maar ik ben blij dat ik het voel. Geeft hoe dan ook toch een beetje een geruststellend gevoel.

Deel Deze Pagina