@nijn, klinkt lekker, heeft t gesmaakt? hier vanavond naar burger king geweest, was met dinnetje en kids naar overdekte speeltuin geweest en dan afsluiten met macdo of BK... hihi effe ter info je kan pas op zn vroegst rond de 17 weken je babietje voelen... zo een uk van 12 weken is misschien 6cm groot en heeft bij lange na de kracht niet om jou iets te doen laten voelen... tenzij je superman in buik hebt .. dus voor ons allemaal nog effe geduld @Gyn bij ons is 99.9% vrouw... vonden ze beter in het AZM. @sjakie, btw ik woon nu in maastricht, daar heb ik van me 12 tot me 18 al gewoond dus toen mijn vorige relatie uitging die in Amsterdam was begonnen en wij na een jaar curacao in Gent zijn gaan wonen ben ik terug gegaan naar mijn ouders die in Maastricht wonen.... ik ben daarna net over de grens gaan wonen in belgie, en toen ik mijn huidige relatie kreeg ben ik weer in de stad gaan wonen
Mikmak, bij een 2e kan je volgens mij wel eerder voelen Lekker hoor burger king Wij hebben shoarma besteld
@Florabella O idd heerlijk he zoals die kleintjes denken Merk het hier bij de kleine man ook al met sommige dingetjes Hij had pas een slokje cola gehad,maar dat mag niet van ons,dus zegt ie ,mama cola wij nee kan niet is op Nou mama nieuwe kopen ,hihi 2 jaar en dan al zo wijs ,heerlijk!! @Tamm O leuk dat je nieuwe broeken hebt gehaald Jas ja ik heb de jas eigenlijk altijd los dus geen last van @Sjakie Kan me indenken dat je een soort van bevestiging wilt maar wanneer krijg je een echo? @Mikmak Zo h dat is idd veel zeg qua werk,verzorging,HH enz Ik werk 18 uur en ben blij als ik thuis ben,ga volgend jaar misschien wel stoppen met werken,lijkt me wel lekker thuis bij de kids @Frutsel Dat van de energie is wel herkenbaar ik begin vol goede moed ergens aan en ineens zakt de moed me in de schoenen en denk dan pfff even zitten Sex had ik nog steeds wel zi in @Kv Lkker dat je donderdag weer een echo krijgt en je weer even naar binnen kan gluren Ja heerlijk hoor dat shoppen Ja dat is zeker apart dat het dan anders loopt in het leven,zeker zo n 8 jaar gedacht met z n 2tjes te blijven en dan straks 2 kindjes @Blackbird O leuk dat je daar geweest bent Wij hebben bij mijn zoontje toen ook alles daar gekocht en ze hebben daar echt goede service! Wij hebben alles besteld met 15 weken en het laten bezorgen toen ik zo n 30 weken was,ideaal @Babyboo Wat naar dat je laptop het begeven heeft,ik hoop dat je snel weer wat meer hier kan zijn en gisteren dus een leuke dag gehad,ja dat zal je vandaag wel merken dat is dan wel jammer he @Nijn Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid bij de gyn krijgt! @Sniffy Lekker hoor shoarma ,als je er van houd haha Hoe is het met jou en Fenna ?
Wij zijn vandaag met mijn ouders en 3 nichtjes naar ballorig in wijhe geweest was echt superleuk en de kleine man heeft zich prima vermaakt Hebben ze daar van die fietsjes waar de 1 trapt en de ander achterop een stoeltje kan zitten en niks hoeft te doen Nou de kleine man ging zo bij een aantal kindjes lekker achterop zitten ,was zo komisch om te zien Daar zat ons kleine prinsje die vooruit werd gefietst .hihi moest wel even mijn buik verhullen,zag mijn moeder wel een paar x kijken Mijn vriend zei al het valt nu echt op hoor Nog een anderhalve week en dan gaan we het vertellen
@sniffy, er zijn een hoop dingen eerder bij een 2de kind, maar eerder voelen is daar geloof ik geen van... het kind is bij de 2de zw niet groter en sterker dan het 1ste kind... ligt niet aan ons, maar biologisch, wetenschappelijk en voor mijn part natuurkundig is het redelijk tot zeer onmogelijk dat een kindje zo klein zo hard zou kunnen schoppen met voetjes van 2 of 3mm, wat op zich al wel grappig is als je daar over nadenkt haha oeh das ook lekker shoarma.... @egbimi, wat knap dat je nog niets hebt verteld, mijn wederhelft wilde nog even wachten met vertellen tot 12 weken, wat qua mijn buik dus niet mogelijk was, dus zijn familie hebben we heeeeel weinig gezien de afgelopen periode, maar ook hij is er wel van overtuigd dat het goed zit nu.. dus zo langzamerhand weten steeds meer mensen het... maar mijn familie wist het al.. die hebben we regelmatig op feestjes gezien de afgelopen weken... dus daar konden we ook niet omheen... ik wou dat ik kon stoppen met werken... maar hebben gewoon 2 inkomens nodig, ook om gewoon dingen te kunnen doen en kopen zonder er teveel over te hoeven nadenken of het wel kan enzo...
bedankt meiden,we hebben vandaag nog niet veel ander bericht gehad helaas,dus we wachten morgen nog even af. mikmak, bij een tweede kindje kan je in principe wel al vanaf 14 weken je kindje voelen,mits je placenta niet aan de voorkant zit,het gaat niet om het schoppen,maar om je kindje heen en weer te voelen zwemmen zeg maar. Hier op de site kun je veel voorbeelden vinden! wolfje,sterkte met het wachten... knuffel voor iedereen,ik heb een knallende koppijn al de hele dag en veel last van mijn nek,mijn zus heeft t zelfde dus ik denk dat we een of ander virus te pakken hebben,heb vanmiddag 4 uur liggen slapen en nu weer moe en bweuhhh dus duik er weer in!
wij hebben bij de eerste de babykamer ook via marktplaats gekocht. wij hebben eerst de kamer in de winkel uitgezocht en toen bleek dat iemand die kamer op marktplaats aanbood hebben we daarvoor gekozen en daar hebben we nog steeds plezier van, we hebben ook de juniorkamer via marktplaats daarna gekocht. Als we nu een meisjes krijgen laat ik de kamer wel wit spuiten (is nu licht grijs Bobita). Alles waar stoffen aan zitten wilde we nieuw hebben zoals de kinderwagen, maxicosi enz. De meeste kleiding koop ik in de opruiming bij de H&M, WE (super stoere jongenskleding), Lief of name it en een paar leuke merkkleding stuks in huis voor als we op bezoek enzo gaan. Ik ga zo naar bed, ik heb afgelopen nacht weer een eeuwigheid naar comedy central gekeken
Egbimi, fenna en ik zijn allebei verkouden. Fenna heeft ook nog een zeehondenhoest. Ik hoop voor haar dat ze morgen wel naar school kan. Ze vindt het zo leuk. Als je vraagt wat ze heeft gedaan op school zegt ze eerst , uhmmmm en dan kan ze alles vertellen. Knap dat je nog niks hebt gezegd, weet niemand nog dat je zwanger bent? Mikmak, ik heb het ook maar van horen zeggen/lezen. Soms denk ik wel eens, voel ik wat?! Maar dan komt daarna een wind en waren het dus mijn darmen
Micci, 2e hands kan je goede en mooie spullen vinden hoor. Wij kregen de kamer en kinderwagen van mijn schoonmoeder en de opa en oma van mijn man. Dus dat scheelt wel. Comedy central is leuk Sjees, beterschap en welterusten !
goedeavond dames! heb niet alles gelezen, ben kapot! Feestje was wel ok, vooral veel senioren Niemand heeft durven vragen of ik zwanger ben, heb wel een aantal vragende blikken gezien, vooral van die oude vrouwtjes maar heb niks gezegd hoop dat met jullie ook alles goed is! nu lekker slapen zo.. welterusten dames!
Ik heb geen gyn! Morgen 10 weken, dat klinkt al als wat vind ik! Ik had vanmorgen voor het eerst last van brandend maagzuur, nog nooit gehad, maar wel vervelend zeg :x het kroop steeds meer omhoog! Woensdag weer een echo, ben echt benieuwd hoe beebje er dan bij ligt.. Mijn schoonmoeder en broer denken trouwens dat ik een jongetje krijg. Ik denk het zelf ook! Hebben jullie ook al een idee?
Oh en echt sorry dat ik op bijna niemand reageer.. Maar het is zoooveel en ik lees niet elke dag bij..
Pffff ik ben helemaal niet fit. Ontzettend moe, keelpijn en een rare buikpijn. Twijfel of ik ga werken, ik heb tot 7.30 om te beslissen. Dus nog even liggen en hopelijk opknappen. Hebben jullie ook nog zo weinig energie dames?!
Ik denk een jongetje maar ik dacht bij mijn zoon een meisje, dus wellicht krijg ik nu ook een meisje... maar het maakt me niets uit. Mijn zoon wil een zus. De energie is hier ook nog ver te zoeken, als ik een paar dagen vrij ben geweest dan gaat het wel, maar de eerste dag nadat ik 3 dagen gewerkt heb, voel ik me echt slecht (misselijk, hoofdpijn en moe)
Goedemorgen dames, Na een rustige zondag kan ik hier wel weer even wat posten! Babystew: gefeliciteerd met je 10 weken! Brandend maagzuur, heerlijk he? Hier ook de eerste alarmsignalen gehad! Volgens mij mogen we wel rennies. Weet iemand dit? Sniffy: Leuk dat jullie zoveel krijgen! Sjees: beterschap! Miccie: balen joh, die energie, nog even en dan schijnen we energie over te moeten gaan houden, sterkte! Florabella: hopelijk voel je je al beter, en anders gewoon lekker thuisblijven hoor. Geslacht: We hopen (stiekum) allebei een jongen, maar hebben nu nog geen idee wat het zou kunnen zijn, daar hebben we het niet over. Wel met familie, want ja.. veel misselijk, dat moet wel een meisje zijn... (vreemde bakerpraatjes) Energie: hier ook weinig energie momenteel, vrijgezellenfeest zaterdag heeft er toch behoorlijk ingehakt. Ow, nog iets leuks, we waren gisteren even bij mij moeder, zegt ze: kom eens kijken. Ik mee naar de schuur, staat daar een hele mooie combi-kinderwagen! Weliswaar 2ehands, maar ziet er nog piccobello uit. Straks even op internet zoeken naar de kwaliteit van dit merk (mountain terrain) en boekjes hoe op te vouwen en zo... Superlief dat ze aan me denkt (mama zit in de bijstand en heeft niet zoveel over iedere maand)
Ja hier is de energie ook ver te zoeken. Zelfs zo erg dat ik niet wil gaan plassen 's nachts en 's morgens ben gewoon te moe. Totdat mijn blaas zo'n pijn doet en ik wel moet!