December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    Vanmorgen was het hopeloos met mij.
    Ik werd wakker, wilde me om draaien en werd meteen heel duizelig, alles draaide om me heen. Meteen daarna ben ik uit bed moeten springen en naar de wc gerend. Moest overgeven en omdat ik nog niks had gegeten alleen maar gal gespuugd, echt vies.
    Nu voel ik me nog erg belabberd. Ik hoop dat het toch wel wat bij trekt.

2. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    @ sjakie,als je toch naar corfu gaat dan moeten jullie zeker een paar dagen een auto huren. Het eiland is niet heel groot. Wij zijn toen het hele eiland zelf rondgereden. Erg leuk omdat hè dan ook soms bij zo'n kleine dorpjes uitkomt. Soms zijn daar ook restaurantje waar eigenlijk geen toeristen komen dus dat is extra leuk.
    En je moet zeker naar paleokastritsa gaan, je hebt daar baaien die zijn echt geweldig mooi. Die moet hè gewoon gezien hebben.
    En de boottocht naar parga en paxos is zeker ook een aanrader.

Maar ja als ik hoor wat een reisje naar Curacao maar kost dan zou ik ook gaan twijfelen.

Helaas zal er voor mij geen echte vakantie meer inzitten. Ik heb wel al met mijn 2 beste vriendinnen afgesproken dat we in sept een weekendje weg gaan.

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Sjakie, sorry, ja dat bedoel ik :D

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedemiddag alweer, ik heb mijn echo gehad, en ben blijven staan op, zie banner:)
    en de placenta ligt achter, de baarmoeder hoog, en de baby tegen zoals ze het zei; dicht tegen de buikwand en de baby stond recht omhoog, dus benen naar beneden en hoofd omhoog. En wat een beweeglijk kindje, er zit een klein adhdertje in mn buik, draaien, springen, koprollen zwaaien, echt alles. Babytje bleef niet op een plek. En het leuke was, ik kreeg eerst een stagiare, en daarna nog de echoscopist.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kv, balen meid... ik hoop voor jou dat dat idd gauw bijtrekt.. is anders weinig lolligs aan.

@brusje, mooi zo alles in orde

6. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Brusje: wat fijn dat je 2 keer jullie kindje mocht zien! Ook super dat het allemaal goed zit!

Kv: Sterkte vandaag, ik hoop dat het nu alweer wat beter met je gaat.

Vakantie: ik zou het wel weten hoor! Voor 700 euro naar Curacao! Jammer genoeg hebben wij dat budget niet, wij blijven waarschijnlijk in Nederland (in een huisje bij een bos/meer voor de hond). Misschien gaan wij ook nog naar Engeland, de zus van mijn vriend woont daar.

Mp: Is de beste winkel van de wereld ;). Bijna onze hele inrichting hebben wij bij MP vandaan. Het wiegje lenen wij van mijn zus, kast en commode gaan we op MP kopen.

Florabella: goed dat je thuis bent gebleven vandaag. Je moet goed voor jezelf en de baby zorgen! Sterkte vandaag!

12 weken: gefeliciteerd meiden!

Energie: vandaag gelukkig veel energie, maar dat kan zo weer over zijn ;). De afgelopen dagen kwam er niet veel uit handen. Ik hoef nog maar 5 weken te werken en dan heb ik zomervakantie!

Wub: wat lief van je moeder! Een combiwagen is toch altijd best een aankoop, heerlijk dat jullie die hebben gekregen!

Geslacht: Mijn vriend weet zeker dat het een meisje is (hij heeft jaren geleden daar een droom over gehad). Een collega van mij ging pendelen en daar kwam eerst een jongen en dan een meisje uit. Heel stiekem denk ik ook dat het een meisje is.

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@nieuw wolkje
    O leuk jij hebt de angelsound al. Ik krijg hem morgen binnen.
    Hoop snet het hartje te kunnen vinden.

@florabella
    Haha ja dat is echt wiebelen in bed omdat ikk naar de wc moet! Haha

Hier nu onderweg naar ziekenhuis voor mijn afspraak met de gyn.
    Ben benieuwd wat hij gaat doen.
    Kom daarna nog wel even langs!

8. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Brusje, wat heerlijk meid!

Hier vandaag ook veel energie, ik voel me super, heb juist een hele berg strijk gedaan, hopelijk voel ik me morgen ook nog zo :D
    Heb wel daarjuist een stuk of 8 praline's gegeten, en voel me nu schuldig :p

9. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Nijnonijntje, was je niet onlangs geweest?? X

10. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Eten is toch nu wel een issue. Gisteren was mijn vriend van plan om wraps te maken, maar ik walgde echt van het gehakt. Uiteindelijk maar een wrap met gesmolten kaas gegeten. Daarna wilde ik de keuken schoonmaken, maar het gehakt stond nog op het aanrecht, kon het gewoon niet oppakken en weggooien, werd er zo misselijk van. Ik heb veel behoefte aan brood, dus ik eet iedere dag ongeveer 8 boterhammen. Bij andere mensen eten gaat een stuk beter, dus misschien is dat de oplossing ;).

Vandaag hebben we een logeerhond (labradorhond van 7 maanden). Ik merk wel dat mijn geduld minder is. Onze hond luistert best goed, maar de logeerhond dus niet echt, lang leve Ceasar Milan! Ik denk dat ik zijn methode ook maar ga toepassen op ons kindje straks ;). Gelukkig liggen ze nu allebei even een dutje te doen.

Woensdag hebben wij eindelijk de 1e echo! Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, want ik vind het behoorlijk spannend. Gelukkig mogen we al om 9:15 uur. Gisterochtend werd ik wakker en toen voelde het allemaal zo goed, maar nu uiteraard weer minder, Grrr hormonen!

Als mijn vriend weer thuis is van zijn werk, gaan we even naar de Reeuwijkse plassen met de honden, lekker hoor om even naar buiten te gaan.

11. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Bedankt voor je tips. We hebben de reis geboekt. Gelukkig was er nog een huisje vrij. Ik heb echt een vakantie nodig. Het laatste halfjaar was echt vreselijk. Ik wilde eerst niet gaan vanwege mijn financiële situatie, maar ik denk dat het beter is om even te relaxen. Mijn vriend is ook echt toe aan vakantie. De laatste heeft hij erg veel gewerkt i.v.m. deadlines. Hij heeft een eigen bedrijf en geeft les op de Universiteit. Studenten begeleiden schijnt erg vermoeiend te zijn.

12. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Wat fantastisch om te zien. Je hebt twee keer kunnen genieten:D
    Gefeliciteerd met je mooie echo.

13. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Als ik het goed heb begrepen moet het in het tweede trimester beter gaan. Ik ben ook misselijk, maar ik heb nog niet gebraakt. Beterschap.

14. nijnonijntje

Nou ik ben er weer. De gyn bleek een vrouw te zijn en niet een man wat ze eerst zeiden haha. Ik kwam binnen en daar zat duidelijk een vrouw.
    Ze heeft even gekeken weer en frummeltje sprong elke keer weg. Hup het donker in haha. Dus ze moest hem elke keer opnieuw opzoeken. Alles zag er goed uit.
    Vrijdag 3 juni de 12 weken echo.
    Al wat afspraken gepland en ook de 20 weken echo al.
    Ik blijf in het ziekenhuis ter observatie en zal daar ook bevallen.
    Vind het wel een fijn gevoel.

@nieuwwolkje
    Nee dit was mijn eerste echte gynafspraak.
    Ik denk dat je door de war bent met mijn spoedeecho van afgelopeen donderdag ivm krampen.

15. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Wat leuk dat je baby niet stil bleef liggen:D Lijk me een fijn gevoel dat je bij een Gyn mag lopen. Gefeliciteerd met je mooie echo.

16. nijnonijntje

Ja en als volgende week de echo goed is kunnen we eindelijk genieten! :D

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Nijnonijntje, op naar een positieve 12 weken echo hé! Ik heb hem maandag :)

18. nijnonijntje

@nieuwwolkje
    A.s. Maandag al? O lekker snel! Dan moet ik dus nog 4 dagen daarna. Eerder kon helaas niet :(

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Sorry even geen reacties op anderen, ik heb gewoon geen puf meer na deze drukke dag werk..

Mijn man heeft bij de echo (10w4d) een filmpje gemaakt van frummel die aan het bewegen is, iedereen die ik het laat zien staat echt zo::$
    Heel grappig, de mensen die nog nooit zwanger zijn geweest hadden gewoon niet verwacht (inclusief mijzelf;)) dat het zo vroeg al zo duidelijk zou bewegen! normaal zie je alleen de fotos! heel leuk om mee te maken zo!:D

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha hier precies zo blackbird!! Ik vond het ook zo wonderlijk om te zien dat het al echt een compleet mini kindje is!

Deel Deze Pagina