@mikmak, zou zo maar kunnen hoor @lin, bijna alweer vier, spannend, nog even en dan gaat ze naar school. Die van ons zijn (3 juni) 12 en 10 en jongste wordt 24 augustus 2, en de oudste rolt zich langzamerhand in de pubertijd. En krijgt, sssst niks zeggen, een mini laptop
@brusje ik zeg niets. Ja gaat zo snel. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik op de verloskamer lag met ons pasgeboren meisje in mijn armen. wowkaat gefeliciteerd met je mooie echo.
Ik voelde onze dochter toen ik bijna 16 weken zwanger was als een soort vlindertje die langs mijn buikwand schoof, Pas 4 of 5 weken later voelde ik een soort stomp gevoel aan mijn binnenkantje.
goedemorgen dames! succes met de echo's! Goede echo's, gefeliciteerd! hier alles prima schouder gaat nog niet goed..mja doe er ook teveel mee.. vandaag lekker een dagje vrij!
Vanmorgen had ik de intake van de VK... Ten eerste moest ik op de weegschaal... Daarna alle ziektes besproken en operaties maar daar waren we zo mee klaar Toen de bloeddruk, ook die was in orde... Wel moet ik ivm mijn BMI (35) vanaf de 20wk elke 2wk komen om me bloeddruk te laten checken... en steunkousen, hihi nou ja dat zien we nog wel Ook moet ik weer me bloed laten prikken op suiker... en later in me zwangerschap moet ik 2x per dag prikken... Ik moet beneden bevallen, nou dan zetten we daar maar een bed neer 6juni heb ik mijn 2de echo... 29 juni controle vk verder ben ik naar continu hoofdpijn, diarree, niet echt top dus
@Mikmak: haha ja ik hoor het wel vaker dat een meisje doorgaans pittiger is en een jongen wat aanhankelijker en knuffeliger. Maar ik was zelf een heel lief en makkelijk meisje tot de puberteit dan whaha.. @nijnonijntje: Ja meid, gewoon genieten hoor! Zo zonde anders! Je hebt telkens weer bevestiging gekregen dat alles goed is met beeb! Lekker eigenwijs ding is het! @Tamm: sterkte met de misselijkheid! zoo'n naar gevoel vind ik dat! over de steken.. Ik heb het ook met niezen als ik gestrekt lig. Doet zooo'n pijn in mn baarmoeder dan! Maar als ik een beetje krom ga liggen doet het geen pijn meer! Tip! @Wowkaat: gefeliciteerd met je mooie echo! We lopen nu gelijk haha ik heb dus ook vandaag mn echo, zenuwachtig! hoop dat ik net zon mooie krijg als jij. Over 3 kwartier ga ik weg! @NieuwWolkje: gefeliciteerd met de sleutel!! Lekker wat afleiding Hier zijn we ook niet zo lang geleden verhuisd (eind feb). Maar werd al snel daarna zwanger dus, dus kon helaas niet zoveel helpen verven etc. Wel jammer!
@brusje, we wachten nog af... kan nog steeds niet geloven dat ik uk dan al zo vroeg kan voelen haha voelde net weer van die korte prikjes.... geef me nog maar een paar dagen tijd daar aan te wennen dan.... @nieuw wolkje gefeliciteerd meis met de sleutel!! @babystew.. waarom geloof ik daar niets van dan haha en ja die pubertijd he... lang leve de lol zullen we maar zeggen @kim 16 juni 3de keer VKwas het helemaal vergeten in het roze te zetten (dacht ik)
Zo eindelijk de tuin schoon! Helemaal met de hoge druk erdoor maar hij is weer toppie wit en ik lekker bruin letterlijk en figuurlijk. Even lekker beetje makreel eten en daarna douchen. Mijn pa had hem wel heel goed schoon gemaakt hahah. Ik had gevraagd of hij alsjeblieft de kop en staart er al af kon halen. Nou alleen de binnenkant zat nog in het papier. Dus dat is schoon of niet? hahaha @Sniffy Joepie de poepie! Gefeliciteerd met je echo! @Wub309 Gefeliciteerd met je mijlpaal @Nieuwwolkje Gefeliciteerd! En natuurlijk met je mijlpaaltje ook! @Wowkaat Super! Helemaal gefeliciteerd en misschien wel een opluchting dat je nu ook eindelijk een echo hebt gehad? Lekker van gaan genieten! @Wolfje22 Beterschap! En je wordt in ieder geval wel goed in de gaten gehouden @Mikmak Alleen maar leuk als je het voelt ik wou dat dat bij mij al kon! Gisteren voelde ik iets van hee dat is apart, maar toen dacht ik nee kan niet nu al en ook pas eerste kindje. Ik ga hard duimen dat ik het gauw mag voelen! Hahaa
daarom sorry dat ik niet reagger, maar voel me zo naar... al mijn spierne doen pijn, geen energie, gewoon niks... bleh knuffels
Vanmiddag bij de VK geweest. Alles was goed, hartje ook gehoord . Ik moet alleen mijn bekken in de gaten houden. Heb aan de linker kant nl af en toe pijn, en dat vond ze toch al vrij vroeg. Anders moet ik naar de fysio. Ze heeft me trouwens op 5 dec gezet ipv 6 . Dit omdat bij de vorige echo dat de meting was en die houden ze aan.
Tnx ! Kwaaltjes ; ik ben af en toe misselijk en erg moe. Ook hou ik al vocht vast en last van maagzuur. Maar verder gaat het goed Mijn hb is trouwens 8.3
Dat is flink hoog maar ook positief dus! Die van mij zat ook daar ergens dus helemaal toppie. Vanochtend was ik even flauw en viel ik bijna neer maar het ging op tijd weer goed gelukkig! Kan het kloppen dat ik misschien iets dunner ben geworden? Dat idee heb ik namelijk...
Nou mijn buikje groeit al wel hoor!! Op school weet iedereen het nu ook. Collega's trots en de leerlingen helemaal wild!