Hey dames ben ik ook weer even Was me gisteren toch moe en beroerd zo he dat ken ik niet van de 1e zwangerschap Maar vandaag gaat het alweer iets beter Iedereen met de mooie echo s Gefeliciteerd!! voor iedereen een knuff Ik heb vandaag mijn angelsound binnen (heb hem van iemand van hier over genomen ) en heb het hartje al even gehoord,straks nog even aan vriendlief late horen,die zei al 'kon je niet op mij wachten ' hihi
Meis dit komt vanzelf! Ik heb hem zelf met 10 weken ergens in de verte gehoord,11 weken werd het iets duidelijker,12 weken nog niet goed hoorbaar. En sinds gister heel duidelijk maar ja dan ben ik ook alweer over de 13 weken heen. Het verschilt ook per persoon.
YouTube - ‪hartje baby 11 weken 3 dagen (13-12-2010)‬‏ Hier moet je naar gaan zoeken het klinkt bij jou wel wat verder weg denk ik.Of de kleine is lekker eigenwijs Het kan ook zijn dat de kleine ligt te slapen hihi,dan moet je hem even wakker maken door op je onderbuik een beetje te gaan schudden.
Goedenavond meiden!! Sorry dat ik de laatste tijd niet meer ben geweest,voel me eigen niet helemaal lekker,vandaag is de rugpijn ook weer opkomen zetten.Zit nu ook met een pittenzak in me rug en dan gaat het wel weer.Komt helemaal goed!
Gister was het heel leuk! Me zus zegt we gaan kijken of we de kleine kunnen vinden, was eerst even zoeken en toen hadden we hem en het ging alleen maar heen en weer. Toen hoorde we heel duidelijk het hartje!! De kleine kwam speciaal naar boven toe. En me zus maar lachen dat de kleine zo druk was. Ze had het ervover of we het niet konden opnemen,wij naar de huiskamer bij haar kussens op de grond bij de computer stekker aangesloten op de angelsound naar de computer. Wat hebben we toch gelachen alleen me zus kon luisteren en zag haar hard lachen tot ik wist waarom,het was zo druk in me buik Sorry voor ego bericht!
@kim Wat ontzettend leuk. Leuk dat je zus ook zo leuk dit met je samen kan beleven, Ja waarschijnlijk is de mijne ook heel druk en eigenwijs. We doen ons best. Ooit vinden we hem.
WEer alleen maar goede echo's en kloppende hartjes. HEerlijk!! ik hou er van Nieuwwolkje, Gefeliciteerd met de sleutel van je huis!! moet je flink klussen of kan je er zo in?? Mikmak, Is dat niet een beetje boel snel met 11 weken?? Dacht dat het pas rond 16 weken ofzo mogelijk was?? maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Ben jaloers Ik ben alweer zo dement als een deur en zo emo als een dweil!! Alles wat kinderen aangaat moet ik om janken niet normaal!! Mijn hoofdpijn is gelukkig over!! Hopelijk blijft het nu weg!! Mijn kleine man vanmiddag vanuit het niets inenen 39,4!! HEeft vorige week zijn BMR prik gehad dus gok dat het daarvan komt! Hoop dat hij de nacht goed doorkomt.............arme schat!
sniffy fijn dat je het hartje hebt gehoord! kwaaltjes; hoofdpijn, mega moe... en misselijk diarree maar of dat door de zw. komt egbimi; fijn dat je hartje met angelsound hebt kunnen horen! kim wat leuk samen met je zus hartje geluisterd! nieuwwolkje leuk dat je de sleutel hebt! moet er veel geberuen?
@germini, hahaha zoals ik al schreef geloof het zelf nog geeneens vind dat bizar vroeg... ik ga maar van 16 weken uit... ga me er ook niet gek op concentreren met hetgeen ik voel in mijn buik... maarrre bijna 12 weken he.. @nijntje, och meissie komt vanzelf.. dan vind je ineens de hartslag... @iedereen met goede echo's gefeliciteerd... @kim haha hebben jullie goed gedaan.. zo bijna weekend, morgen nog 1 dag werken... pffff. heb wel veel hoofdpijn de laatste tijd en erg moe..... ken dat ook niet van de eerste zw...
Hier was de echo gelukkig ook goed Baby bewoog lekker, zo leuk om te zien!! Met meten kwam het ziekenhuis nu op 10 weken en 6 dagen, maar we houden de datum van de vk aan. Ik ben weer even gerustgesteld
goedemorgen dames, hoe gaat het met jullie huid? Ik begin weer steeds meer puistjes, droge huid en vlekjes te krijgen. hoe gaat het verder? Ik word nu ook wat minder misselijk en beroerd. groetjes
Goedemorgen! Micci, ik heb juist een vette huid en pukkeltjes bij mijn haargrens. Mikmak, mijn VK zei gisteren dat ik binnenkort het kindje wel zou kunnen voelen. Dus dan denk ik toch dat ik het goed heb gevoeld dinsdag.
Heel het huis moet geschilderd worden en natuurlijk verhuizen he En kuisen enzo.. We hebben daar ook een grote tuin met vijver dus die moet ook onderhouden worden...
Goedemorgen iedereen! Hier pukkeltjes op de wangen, (maar die zie je niet zo duidelijk) op de kin, en aan mijn haargrens. Voor de rest heb ik wat last van hoofdpijn. Ik ben nu druk bezig met het huis en dan de verhuis, en maandag heb ik een echo, dus die zal er vlug zijn! heerlijk, met zo veel kunnen bezig zijn, de tijd vliegt voorbij dan! Groetjes
Joepie als het goed is komt vandaag mijn angelsound binnen ! Nu maar hopen dat ze binnen de receptie tijden van de camping komen anders heb ik alsnog pech.. Zodra ik hem heb gelijk uitproberen ! Sinds iedereen het hier zo heeft over het voelen van die kleine zit ik elke keer zo geconcentreerd als ik in bed ben, maar slaat bij mij nergens op want kan nog helemaal niet hahaha. @Babystew Gefeliciteerd met je mooie echo ! Kan jij weer even mooi op je roze wolk kruipen! @Miccie Ik heb ook heel veel puistjes en bultjes op mijn borsten. Ik weet niet of dat door de warmte of de zwangerschap komt maar het ziet er in ieder geval niet uit! @NieuwWolkje Heel veel plezier met het mooi maken van je nieuwe huisje! Bij mij zijn de kwaaltjes al minder. Pijnlijke borsten is afwisselend, maar ik merk wel 's ochtends dat ik echt eerst wat moet eten anders gaat het niet lekker. En heeft nog iemand last van zoveel haar op zijn buik? Poeh he ik lijk wel een aapje!
ik heb ook kleine pukkeltjes op me voorhoofd en zijkanten en een erg droge huid, ook bultjes op rug en borst.. verder erg moe pfoe word steeds moeilijker wakkeer haha..
Goedemorgen! Germini,hoe is het met de kleine man? Mikmak,Hoofdpijn herken wel heel erg,doe rustig aan! Babystew,wat mooi dat de echo goed was Miccie,mijn huid is hartstikke vet nog maar niet te spreken over me haar hihi. Puistjes heb ik ook best wel erg word er gek van. Sniffy,leuk zeg dat je de kleine hebt gevoeld. Nieuwwolkje,gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Babyboo,het voelt een beetje alsof je vlinders in je buik hebt zo'n kriebelgevoel.