December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Isis sterkte!!!

Tam; wow mooi hoor!!

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Net samen even met vriendlief naar het hartje geluisterD! Was gaaf joh, als je gewoon nog een koptelefoon ergens over hebt of oordopjes kan je gewoon samen tegelijk luisteren. Dat konden wij net ook. Kleintje was druk bezig en hartje was echt leuk om weer te horen. Ben weer zoooo op mijn roze wolkje!

@Tam27
    Wat een gave foto zeg! Die wil ik ook wel hebben!

@Isis857
    Oh wat rot zeg! sorry voor die stomme bewoording maar ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen..
    Ik hoop dat er misschien nog wel een wonder komt voor je opa. Je weet maar nooit! en heel veel sterkte nog met je schouder!

@Mikmak
    De aardbeien zijn jammie jammie jammie :D alleen ik zie niet echt veel verschil in prijs? Maar kan aan mij liggen :p
    Sterkte morgen! Ik denk aan je..

@Florabella
    Bij ons weet ook iedereen het. Lekker makkelijk en ik kan zeggen wat ik wil. Bovendien is het ook niet meer te verstoppen :p.

@Germini
    Dat geld zal ik waarschijnlijk ook niet over hebben dus nu maar hopen dat het bij mij gewoon weer verdwijnt!

@Wolfje22
    Beterschap meis! En natuurlijk gefeliciteerd met je mijlpaal :D

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@tam wat een ontzettende mooie foto!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik woon vlak bij aardbeienland, dat is een soort aardbeien themapark en daar zijn de aardbeien heerlijk goedkoop!!

5. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Ben weer terug van een weekje Spanje. Pff...wat valt het weer hier tegen zeg, was net gewend aan 30 graden en een stralend zonnetje....

Heb nog niet alles terug kunnen lezen, jullie kletsen wat af!
    Las wel dat een paar dames de kleine al hebben gevoeld, daar sluit ik me bij aan, sinds gisteren kriebelt er regelmatig iets in mijn onderbuik. Vorige week dacht ik al wat tikjes te voelen, maar toen twijfelde ik nog. Nu weet ik het echt heel erg zeker, er wordt druk gesparteld in m'n buik. Heerlijk gevoel!

Gaat het bij jullie wat kwaaltjes betreft ook al wat beter?

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik durf het nog niet te geloven maar denk ook dat ik brammetje soms voel haha

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, thanx.. nou ik zie wel verschil in prijs hoor.... vorig jaar waren ze echt wel duurder meen ik me te herinneren, nu betaal je rond de 1.50 per bak.. en ze zijn zoooo lekker zoet :D

@nijn ja bedankt.. heb al heel wat tranen weggeveegd vandaag.. :(
    helemaal met die hormonen ben je zowiezo vatbaar voor emoties....

effe bij een dinnetje geweest vanmiddag, was dan wel weer effe gezellie, en vanavond gyros gemaakt.. super lekker...

@peanut, snap ik dat dat daar in spanje wel lekker is geweest.. maar wordt vanzelf wel weer mooi hier;)
    wel leuk gehad?

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Oooooooh wat ben ik jaloers op jullie dat velen beebje al voelen!!! Ik wil ook!!!:D

Tam,
    Wow.........gaaf hoor die echo!! had je nu al pretecho laten maken??

Isis,
    He wat onwijs rot zeg!! Wel fijn dat je het hem in ieder geval nog wel kan vertellen! Sterkte!

Peanut,
    Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!! wij gaan ook binnenkort maar dan naar Griekenland. Verheug me er enorm op!! Beter als dit koude winderige kikkerlandje!

Florabella,
    whahahahaha AARDBEIENLAND??:$ nooit van gehoord!! maar wel lekker:D

Weer x-factoravondje..............dus...............tot morgen meiden!!

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nee hoor, er was bij de gyn een vk in opleiding. Dus die wilde alles wel even uitproberen, errug leuk :D

10. Jessie2005

27 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames & gefeliciteerd!!

Een wat latere aanmelding, maar bij deze alsnog een decembermama erbij! Ik heb geen tot weinig vriendinnen die zwanger zijn of kinderen hebben en dit leek me een leuke manier om toch af en toe wat informatie en gevoelens uit te wisselen!
    Ik ben 17 december uitgerekend en heb woensdag de 12 weken echo. Heb er met 9 weken ook al één gehad om te bekijken of het hartje klopte. Dit wordt mijn tweede kindje, ik heb al een dochtertje van 4!
    Wat leuk om te lezen dat sommigen al het gevoel hebben dat ze al iets voelen, ik heb namelijk al een paar keer het gevoel gehad dat ik frutsel voelde schoppen! Zou dat al kunnen??
    Verder ben ik superberoerd, lig al zo'n 7 weken alleen maar op de bank of in bed, bij tijd en wijle erg frustrerend! Zijn er anderen die dit hebben of herkennen??
    Geniet van jullie weekend!

Groetjes:)

11. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    oosterhout, noord brabant
    Hallo allemaal,

Bij deze nog een toekomstige moeder in december erbij, we zijn van 16 december naar 8 december naar uiteindelijk 5 december gezet hahaha
    Eenmaal andermaal????

Hoe gaat het hier met alle zwangere dames? Momenteel bijna 13 weken en begin nu buikje te krijgen :)

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Welkom nieuwe dames!!:D

Vandaag ben ik bezig geweest met het bekijken voor verzekeringen, kraamzorg, kinderopvang en heb ik bloed laten prikken echt een baby-dagje gehad dus;)

Ik ben wel beetje jaloers op de dames die die kleine al voelen! wil ik ook! maar dat komt vanzelf vast wel..
    Bijna 12 weken:D hoera! begin nu ook echt het idee te krijgen dat ik door mijn baarmoeder een buikje krijg (vanaf onderen af) en niet alleen door mijn opgezette darmen:p

13. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    haha
    hier precies hetzelfde. Ik wil noggeen positie kleding kopen voordat ik wat mee rbuik heb, dus heel handig aan de slag met elastiekjes bij knoop hahaha;)

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    tam mooie echo zeg!!
    konden ze het geslacht ook al zien dan?
    of is dat te vroeg?

Ik heb ook n echo gehad, erg mooi weer...
    beebje bewoog hard heen en weer!

Bekijk bijlage 154446

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heb al wel 2 positiebroeken, zitten veel beter!
    Ik heb al aardig een buik...

16. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    jah ga binnenkort eens kijken, gelukkig heb ik al wat broeken met al wat rek erin zitten hihi, maar jah, gaat niet altijd met werk samen en ik ga het volgende week pas tegen mijn dames zeggen op werk, hahaha, daarna lekker in positiebroek rondlopen :) OPLUCHTING :D

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    met positiebroeken lijkt je buik gelijk groter haha.. :p

18. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    daarom wacht ik ook maar even :) haha maar helemaal niet erg, nog een rede om WEER de stad in te gaan, OW WAT EEN OPGAVE hahaha

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Jeetje er wordt echt veel geschreven zeg, haha! Hou het helaas niet allemaal bij en ben meer een lezer dan een schrijver;)

Ik zag allemaal mooie echo's voorbij komen, super hoor!

Beebje voelen, ik las dat meer meiden de baby voelen en ik dacht dat ik gek was maar ik voel hem dus ook..afgelopen week al en net in bed heel duidelijk nu dus weet ik het zeker:) vanmiddag even flinke steken gehad dus was een beetje bezorgd maar dat is nu helemaal goed.
    Ga nu ff x-factor verder kijken!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb nog geen positie broeken, al wel grotere rijbroeken :)
    Misschien morgen even naar de H&m online was alles uitverkocht :((

Deel Deze Pagina