December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook super benieuwd of het een jongetje of meisje wordt. Hte maakt niet uit maar ik heb al zin om te shoppen en ideeen op te doen voor de babykamer!!! Hoewel we eerstd e zolder gaan verbouwen en de spullen die daar nu staan tijdelijk opslaan in de babykamer maar toch wil ik al graag orienteren. Daarbij wil ik een meisjeskamer echt met heel veel roze en een jongenskamer echt een stoere jongenskamer. Daarbij wil ik bij een meisje de meubels laten spuiten, die zijn nu licht grijs vandaar. hahaha heb zin om te shoppen en zeker met dat extra vakantiegeld!!!

2. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het net voorgelegd aan mn man maar hij vindt dat we dit jaar maar gewoon een paar keer naar center parcs moeten gaan en uitjes moeten plannen. Maar ik wil ook graag naar mn broer, hij ook maar hij zegt dat ik altijd heb geroepen niet te gaan vliegen als ik zwanger ben dus daar houden we ons nu aan. Volgend jaar kunnen we weer gaan vliegen..... Ik heb ook al gekeken wat het kost om een camper te huren en dan door te rijden naar mn broer, maar zonder stops is dat 22 uur rijden en voor 1,5 week is dat te lang met een zoontje van 3 erbij. daarbij rij ik meestal en ik weet niet of ik nu zo lang kan rijden. Ik heb ook gekeken hoe lang het was met de trein en dat is 32 uur... ook al zo lang. Ik hoop dat zij wel naar Nl komen, maar zij wil ook zwanger worden en dan wil ze ook niet vliegen....

3. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    oosterhout, noord brabant
    Dat geloof ik graag jah! Haha! Zolang ik het maar een beetje in grote lijnen bij kan houden :), leek me wel gezellig om met andere mommys to be in contact te komen en beetje in zelfde weken zitten hihi,
    Dit is mijn eerste kindje, echt spannend :d ( loop de hele dag met big smile)

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #4684 Florabella, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    Welkom nieuwe mama's!!

Owww de H&M rules, net heeeeerlijk geshopt en onwijs leuke zw spijkerbroek en korte broek gekocht en nog wat dingen mannetje was gul vandaag haha die is zo trots op het buikje dat daar vanalles voor gekocht mag worden.

Ook skeeler pols beschermers gekocht, deze heb ik als Spalk om voor mijn terug gekomen carpaal tunnelsyndroom. Fijn al zo vroeg in de zwangerschap haha

5. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    Haha, heb net pakketje binnen van bonprix :) heerlijk een nieuwe rok, lekker zomers en geen knopen maar lekker zittend :) laat de zon maar komen
    Vanmiddag lekker shoppen met mijn zus, hema heeft ook top spulletjes ben benieuwd :)

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    16u :D

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    zoo lekker gekletst dames! :D heb wel bij gelezen.
    zag een paar nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Het is hier af en toe een gekkenbende..maar wel erg gezellig :)

Bedankt voor jullie lieve reacties..opa reageerde erg emotioneel..we zijn wel erg blij dat we het hem verteld hebben.
    Hij krijgt woensdag de definitieve prognose te horen, maar het ziet er niet goed uit.

De omgeving begint mijn buikje hier ook echt te zien nu. We stonden even in de tuin en de buurvrouw van m'n opa die vraagt opeens of ik zwanger ben:$ die had ik even niet zien aankomen. Ja, zegt ze, je bent altijd zo slank en hebt nooit een buikje, dus ik dacht al er klopt iets niet :D
    Nu ook maar besloten om het bij m'n sollicitatie te gaan vertellen.. Als zij het al zien..gaan ze het bij m'n sollicitatie helemaal zien (is namelijk met mensen die ik ken..) Vind het wel heel lastig, want ben wel beetje bang dat ik dan misschien afgewezen wordt op m'n zwangerschap. Maar goed, we zullen zien. Gelukkig heb ik nog 2 baantjes achter de hand.

Las ook iets over kleding kopen..heerlijk, heb ik ook erg zin in!

En vliegen..ik weet niet of ik zou gaan vliegen nu.. Volgens mij kan het geen kwaad, maar een jaartje overslaan is ook niet echt een drama lijkt me.. lastige keuzes! wij weten nog niet wat we gaan doen met de vakantie..

8. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hier druk, druk, druk. Vandaar even een kort berichtje vanaf mijn foon.
    Gisteren echo gehad, alles helemaal goed! Baby was lekker aan het zwaaien en maakte zelfs een sprongetje! 1 dag vooruit gezet dus nu 11 weken en uitgerekende datum 17 december. Zal morgen even de lijst aanpassen. 8juni echo voor de combinatietest en krijgen dan ook gelijk de uitslag, spannend.

Verder hier alleen maar goed nieuws voorbij zien komen! Mooie echo's en bij de meeste nemen de kwaaltjes af.

Nu lekker weekend! Heerlijk zeg

Oh ja, nieuwe dames welkom!

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

wij zijn net ook terug van shoppen heb een paar nieuwe brokken gekocht want kan me oude broeken niet meer aan

en we hebben een pakje gekocht voor de kleine wat ie aan krijgt als ie geboren wordt broekje truitje en vestje en een mutsje komen we thuis kijk ik tussen de dingentjes die we al gekregen hadden en ja hoor dat zelfde mutsje hadden we al van me ouders gehad ,me man zei ach kan de kleine me lekker vies maken we hebben nu toch twee de zelfde hihihihi

maar zag zo veel leuke dingen moest me echt inhouden

iedereen een fijn weekend

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    groen, gefeliciteerd met de goede echo!

Coon, geniet er lekker van! Ik heb ook al zoveel kleertjes van m'n ouders gehad, erg lief!

Hier even erg chagrijnig.. beetje mot met m'n sportteam over een geldkwestie..zucht.. kan echt niet tegen dat soort dingen!

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Nieuwe meiden...........welkom!!

Goede echo's..............TOP!!!

SHoppen........................HEERLIJK!!! Ben alleen niet zo van de positiekleding had bij de zwangerschap van mijn zoon maar 1 positierokje en de rest positieleggings en droeg ik gewone stretch rokjes en jurkjes...............was prima te doen!

Vliegen...................Miccie............waarom zou je neit gaan vliegen?? Kan echt geen kwaad hoor! Wij gaan ook vliegen over een paar weekjes...........heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan. Maakt echt niets uit!

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier hebben we bewust besloten om niet te gaan vliegen met vakantie. Doen we wel weer als de kleine wat groter is.
    Had van de week een goeie echo gehad, maar ben 4 dagen teruggezet. Dus nu waarschijnlijk een januari mama! Ali illigali hier dus :-D Over twee weken een echo en dan bepalen ze de definitieve datum. Jammer alleen dat ik die vier dagen weer opnieuw moet doen! Nu op naar het overleven van de 11 weken.

Hier zijn we vandaag begonnen aan het verhuizen/verbouwen vna de kamers. De computerkamer gaat naar de zolder daar zijn we nu aan bezig. Dan wordt de computerkamer de kamer voor zoonlief, en zijn kamertje blijft dan het babykamertje. EN vandaag had manlief zin, dus die is begonnen. Ik doe rustig aan, met mijn slijmbeursontsteking en misselijkheid/vermoeidheid vandaag heb ik weinig energie om veel tehelpen.

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    het is hier rustig vanmiddag :D en het is niet eens echt mooi weer(hier dan).

germini gefeliciteerd met je 12 weken!

nog 2 nachtjes slapen en dan de volgende echo!!

14. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    zoow tassen volgeladen met babyspullen haha, hele lijst al met spulletjes voor ledikantje, geweldig al die kleine spullen te zien
    Duurt nog errug lang voordat we het geslacht weten en eindelijk leuke kleding kunnen gaan halen :)
    hoe is het hier deze middag? echt zo rustig?

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he, hier ook weer aan de laptop haha

vanmorgen een paar roosjes gelegd bij mn vader voor zn 70ste verjaardag die hij eigenlijk zou moeten hebben.. het was de eerste.... tranen met tuiten dus....

daarna naar babydump geweest en mezelf getrakteerd op een angelsound.... ik weet niet of ik de kleine nu al heb gehoord of dat het niets was.... op zich maak ik me er niet echt druk over, zal wel oke zijn aan de andere kant maakt het je wel aan het twijfelen of het wel goed zit.... nou ja.. komt wel goed.

heb van mn dinnetje een paar witte slofjes gekregen met I love papa erop en 2 shirtjes maatje 56, was al weer vergeten hoe klein de kleertjes zijn hahahaha, net poppenkleertjes, daarna nog effe wat andere winkels in en geluncht bij KFC...

nou ja ga bezig met het eten

16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Leonietje, bij de prenatal hebben ze leuke (voedings) bh's!
    echt leuke met kant roze en grijs enzo haha... die ga ik wel halen!

Micce, je kunt gewoon vliegen hoor! wel oppassen met eten daar...

Nieuwwolkje, wat spannend dan al de geslachtsbepaling!! :D
    Ik zelf ben ook heeeel benieuwt...

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik ben ook zooo benieuwd naar het geslacht van ons ukkie! :)

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww ik ook!!! Iedereen denkt een meisje maar daar durf ik niet op te hopen hihi
    Ik stel me in op een jongetje!!

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    haha wij denken ook een meisje. Maar beide is hartstikke welkom hoor, hoe cliche het ook klinkt...als het maar gezond is.

Hebben hier dames nog voorkeur voor wat het wordt, buiten dat het belangrijkste natuurlijk is dat het kindje gezond is?

20. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    Mij maakt het niet uit wat het wordt.
    Maar voor mijn vriend zou ik het leuk vinden als het een jongen wordt en voor mezelf vindt ik het leuker als het een meisje wordt.
    En het heeft allebei z'n voor- en nadelen.
    Mijn vriend zegt ook geen voorkeur te hebben.
    We willen het wel weten.
    Jullie hebben wel al snel de geslachtsecho's, of gaat de tijd gewoon opeens zo snel?

Deel Deze Pagina