December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    oosterhout, noord brabant
    Wij neigen allebei meer naar een meisje, maar jongen is ook prima :) maar merk aanzelf dat ik meer meide spullen zie tijdens zoeken naar spullen dan naar jongens

@laraxx
    Thnx voor de tip, vanavond maar eens ff kijken op de site :)

2. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    mijn man en ik hebben geen enkele voorkeur voor een jongetje of een meisje. een jongetje hebben we al, dus om de collectie compleet te maken zou een meid leuk zijn, maar een jongetje is net zo welkom. maakt ons echt niks uit!

bij m'n zoontje wist ik overigens vanaf het begin gewoon dat het een jongetje zou worden, dat gevoel was echt heel sterk.
    en nu heb ik echt GEEN idee.....toen ik net zwanger was dacht ik: het wordt een meid! maar nu? zou het echt niet weten. kijk dan ook met smart uit naar de 20 weken echo ;)

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik heb ook het idee dat de geslachtsbepalingen wel snel komen!
    Als ik het goed bereken krijg ik mijn 20 weken echt pas begin aug.. Dus dat duurt nog een hele tijd!

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt...
    De meeste mensen denken meisje...
    maarja zoals mn moeder is er weer overtuigd van dat het een jochie wordt...
    we zullen zien!!!!

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Zijn er eigenlijk ook meiden die het niet willen weten?

Ik ga zo lekker slapen denk ik.. Heb net 'Er komt een vrouw bij de dokter' gekeken.. niet zo verstandig met alle hormonen.. wat heb ik zitten janken:) maar zeer goede film (al vond ik het boek nog beter)
    vriendlief heeft een mannenavond.

Weltrusten dames, tot morgen!

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Hier een druk weekendje met werken en leuke uitjes. Vanavond heel vroeg naar me bedje.

Wij willen het niet weten wat het word.

Nieuwe mama gefeliciteerd.
    Mama's met goede echo's gefeliciteerd.

@shoppen niet echt veel kunnen vinden alleen een spijkerbroek. De andere broeken zijn wat aan de korte kant. Dus volgende weekend gaan we naar Amsterdam. Ga daar wel even kijken en anders maar veel in rokken en jurkjes met leggings want die zijn er juist wel lang te vinden. Meer dames dit "probleem"?

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @geslacht, ik denk een meid, aan de andere kant als ik mn eetpatroon bekijk zou het zomaar een jongetje kunnen worden. ons maakt t nits uit we hebb een meid dus 2 meiden lijkt ons leuk, maar voor de variatie is een jongen ook ok... we zullen wel zien

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ons maakt het niet uit.
    Wij houden het een verrassing tot aan de geboorte.
    Ons voorgevoel zegt dat het een jjongen wordt. We zullen het zien in december :)

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lin; ik ben vrij lang (1.78) en heb gisteren bij de H&m geshopt. Drie lange broeken welke prima passen. Misschien een idee !

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww ik heb een behoorlijke voorkeur, natuurlijk staat een gezond kindje zonder kijf voorop maar ik droom al vanaf mij twaalfde ofzo over een meisjes baby. Die naam is er ook al vanaf dat moment. Heel bewust gebruik ik nu de werknaam welke mijn vader heeft verzonnen Bram en ben ik aan het geloven dat ik een jongen in mijn buik heb. Zelf heb ik toch stiekem het meisjes gevoel haha

Ik wil dus echt het geslacht vooraf weten, ik wil namelijk vanaf het begin van mijn baby kunnen genieten en niet moeten wennen aam het feit dat ik een jongensmama wordt....,

11. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Ik wil even mijn gevoelens delen en ik hoop dat jullie het niet erg vinden. Ik krijg morgen mijn eerste echo en ik ben verschrikkelijk bang. Waarom ben ik zo stom om weer een zwangerschapstest te doen. Het streepje was namelijk heel licht.

Ik voel me nu echt onzeker en bang.

Groetjes Sjakie

12. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister bij Prenatal geweest en daar heb ik een leuke broek in de aanbieding gekocht voor maar 20 euro. Vorige week heb ik ook 2 broeken bij Prenatal gekocht 1 van mama licious maar daar vind ik me zo dik in dus heb ik nu maar even een nieuwe gekocht en die andere doe ik dan later in de zwangerschap weer aan.

@geslacht. Hebben jullie deze site al gezien: conceptie kalender jongen
    Bij mijn zoon klopte het ook en bij heel veel mensen bij mij uit de omgeving ook. Ik heb hier wel eens gehoord dat het bij andere niet klopte maar dat ben ik in mijn omgeving nog niet tegen gekomen.

tot laters, ga weer kleding enzo uitzoeken en opruimen voor de verbouwing van de zolder binnenkort

13. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Sjakie, heb je nu pas de eerste echo? Heb je de test goed gedaan? En hoe zit het met je kwaaltjes? Meis niet te druk maken he, sterkte vandaag!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Sjakie het hcg hormoon in je lichaam neemt af daarom kan je ook maar tot 16 weken meedoen met moeders voor moeders.waarschijnlijk is dat de reden voor je lichte zwangerschap test
    Geen paniek.wel laat voor eene eerste echo

15. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL

ooooh dat wist ik ook niet.... hahaha geen zwangerschapstesten meer doen dus. Sterkte morgen!

16. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@ Sjakie, niet te druk maken meis, komt allemaal goed;)
    Ik had ook pas met 11 weken een echo en was ook heel zenuwachtig, maar alles was gelukkig goed..:D

@ geslacht, wij willen het wel graag weten (denk ik haha) en ik denk een meisje,maar de mensen om mij heen denken een jongentje, nouja we zien het wel haha

@ mij: vrijdag en gister een bbq gehad,ben der nu wel klaar mee;)
    beetje gezeur in de fam (ooms tantes) is al wel 2 jaar aan de gang, maar begint nu allemaal weer overnieuw.. ben er nu wel klaar mee heb nu wat belangrijkers aan mijn hoofd.. heb dat de familie ook wel laten weten, anders zet ik er een punt achter.

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen dames!

sjakie, niet te druk maken hoor.. in week 10 is het hcg op het hoogst en kunnen de testen het helemaal niet meer goed meten door een overload aan hormonen. En vanaf dan gaat inderdaad het hormoon ook weer afnemen. Komt vast goed meis, en geen testen meer doen ;)

tamm, wat vervelend van je familie...wij hebben ook gezeur binnen de familie..niet fijn.

18. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!

sorry dat ik echt een eeeeeuwigheid niet geweest ben.
    Voor m'n vakantie weinig tijd gehad en daarna bijna 2 weken weggeweest.
    Gisteren teruggekomen, dus nu weer tijd voor jullie.
    Ga niet honder pagina's teruglezen, da's me een beetje te gek....

De komende dagen babydagen.
    Heb vanmiddag een afspraak met iemand hier in de buurt.
    Hebben een hele mooie babykamer te koop, ben er helemaal weg van!
    Wel een beetje vroeg, maar je kunt er maar net tegenaan lopen.
    Wil wel wachten tot dinsdag met toezeggen, dan hebben we de 2e echo, de eigenlijke termijnecho, en de intake bij de vk.
    Dat dus dinsdagmorgen. Omdat ik daarna doorga naar m'n werk en het daar wil vertellen als het goed zit, ga ik maandag naar m'n baas om het te vertellen.
    Ben inmiddels 10 weken ruim, dus vind het wel tijd.
    Maar kan het niet maken om hem niet eerst in te lichten vóór mijn collega's, dus vandaar maandag al. Spannend allemaal!

Hier alles goed, nog gekke dingen gebeurd?

Sjakie, heb begrepen dat je HCG juist op dit moment zó hoog is, dat de test het niet meer goed kan meten.

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, op vakantie ook een jongensnaam uitgekozen.
    Meisjes hadden we al heeel lang. Zó leuk!

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    leuk! wij zijn ook steeds meer voor namen aan het denken. Tot nu toe voornamelijk meisjesnamen..hebben al wel wat leuke ideeen, maar zijn er nog lang niet uit

Deel Deze Pagina