Bedankt meiden. Morgen rond 15.30 heb ik mijn eerste echo. Ik laat daarna weten hoe het was. Ik ben nu wat rustiger en ik ga geen testen meer doen. Ik werd zo onzeker van het wachten. Groetjes Sjakie
Haha, ik ben vanmorgen ook met pijn in mijn hart begonnen mijn kleren in vuilniszakken te stoppen, want ik kom er niet meer in... Wel bij de Hema een paar leuke jurkjes gekocht!! H&M vind ik ook erg leuk, alleen hier hebben ze helaas geen mama afdeling. Het geslacht maakt hier ook niet zoveel uit, zou een jongen leuk vinden om te kijken hoe anders het is dan een meisje, maar ben net zo gelukkig met een meisje! Woensdag weer een echo, erg blij dat het eraan komt zodat het weer even extra werkelijk wordt. Sjakie, succes morgen en iedereen een fijne zondag verder!!
Hahaha hier vanmorgen 5 grote kisten met kleding naar de zolder gebracht, kan er voorlopig toch niet meer in. Andere kleding zet ik op marktplaats, heb ook al 3 dingen verkocht. Weer 20 euro om aan positiekleding te besteden We moeten zo naar een kinderfeestje, daar heb ik ook zin in alleen ben ik nog niet klaar met opruimen en morgen moet ik weer werken....
Whaaa! Babykamertje was zó gaaf! Blijkt de Turijn van TWF te zijn. TWF | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Krijgen er zelfs een gratis maxi cosi bij en mogen rustig nadenken en beslissen. Kan dus rustig de echo afwachten!
Heb even gekeken naar een paar jaar geleden toen ik zwanger was van mijn zoontje, maar bij mij klopte ie toch echt niet. Net zoals die chinese kalender, die gaf aan dat ik een meid zou krijgen, maar er loopt hier toch echt een manneke rond!
Trouwens, mochten er nog meiden zijn die op zoek zijn naar positiekleding in maat 42/44, ik heb hier nog een heleboel broeken liggen van m'n vorige zwangerschap. Zijn me helaas echt veel te groot, dus ik kan er helaas niks mee..... Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken, alles is nog in nieuwstaat, dus weggooien is zonde. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een PB'tje. En voor de meiden die op zoek zijn naar positiekleding in een andere maat: www.bellyfashion.nl. Daar heb ik laatst ook wat dingen gekocht, ze berekenen geen verzendkosten, dus da's ook fijn
echt waar hebben jullie alle kleren uit de kast gehaald en er positiekleding ingelegd.. heb gewoon een plank en wat ruimte in hang gedeelte gemaakt en het erbijgehangen... ga echt niet mijn kleren allemaal in dozen stoppen en ze daarna weer van zolder plukken...
hier ook nog niet veel positiekleding, maar wil binnenkort wel m'n kast gaan uitzoeken. zucht, mannen.. manlief is erg brak, omdat ie het nodig vond om zich gister even flink te laten gaan in de kantine na het sporten.. Hij zei dat ie daar even zin in had. eerder had ik daar nooit zo'n problemen...maar nu.. irriteer ik me er mateloos aan. Ik kan me nu toch ook niet laten gaan met drank of andere dingen.. zucht.. Dames die dit herkennen of stel ik me nou heel erg aan?
Thanks Isis, hij was ook echt nog als nieuw. En ik begrijp at je bedoeld, alleen heb ik dat m'n hele leven al. Ik drink niet, en m'n man houdt wel van een biertje. Als dat een avond doorslaat wordt ik altijd pissig en geirriteerd, ken het niet helpen.
hei mijn familie had ook familie weekend dit weekend helaas moest ik werken Voor de rest even ego berichtje.. alweer van 5 uur op en teveel hoofdpijn om alles te lezen, maar ik wil toch even melden: Hoera! 12 weken vandaag
vandaag 13 weekjes, eerste timester voorbij.. disdag om 11.30 nekplooimeting, kunnen we ons beebje weer zien voel me me baarmoeder steeds beter en begin echt buikje te krijgen
Uhmm geen idee?! Haha volgens mij had ik vroeger altijd 27/34 van spijkerbroeken....dus iets korter. Succes!!! @Bella ik krijg ook echt een buikje, ben blij met mijn positiebroeken, hoef ik mijn knoop niet open te doen als ik zit
@isis, tis meer dat mijn positie kleding de kast maar even moet delen met de andere kleren voor die periode.das maar half jaar haha. Ik angel sound gekocht kan hartje echt niet vinden, maar goed zal wel loslopen kan rustig nog een week duren.vertrouw maar op eigen lichaam en intuïtie Ee Ut
hai mag ik gezellig mee kletsen ben ook zwanger ( van de tweede) heb al een zoontje van 10 , nu hoop ik dat het een meisje wordt maar nog een jongen is ook leuk hoor. hebben jullie trouwens al over namen nagedacht ik dacht zelf voor een meisje xiomara en voor een jongen louelle groetjes van moedertjelief
Ik heb het iedereen al verteld na de termijn-echo(10w4d), aangezien ik bang was dat ik me weer onzeker zou gaan voelen als ik weer een tijdje geen echo had gezien.. en ik kon het echt NIET meer voor me houden Moet zeggen dat het ook echt een opluchting was en de reacties zijn echt leuk! Nu wel "opgelucht" dat we goed en wel de 12 weken gehaald hebben