Bevallingslijst: 01-12-2011 Florabella -29 jaar - 1ste kindje -Thuis - BV 01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 01-12-2011 Zena - 29 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 01-12-2011 Haasje83 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 01-12-2011 Flutterby - 23 jaar - 2de kindje - Thuis - BV 01-12-2011 Deesjedees - 25 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - FV 01-12-2011 Noname - 33 jaar - 3e kindje - Ziekenhuis - FV 01-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - BV 02-12-2011 Kim1990 -20 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 02-12-2011 Yvonne84 - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 02-12-2011 Purk2011 - 27 jaar - 1ste kindje - ?? - BV 03-12-2011 petratje - 31 jaar - 3de kindje - ?? - ?? 04-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3e kindje - ?? - ?? 04-12-2011 Ummie - 31 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 04-12-2011 Goofie - 29 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - FV 05-12-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje- Ziekenhuis - ? 05-12-2011 Lily26 - 29 jaar - 2de kindje - ?? - BV 05-12-2011 San198 - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 06-12-2011 Sniffy - 29 jaar - 2de kindjes - Ziekenhuis - BV 06-12-2011 Mirri - 40 jaar - 3de kindje- thuis - BV 06-12-2011 Manoontje-34 jaar-2e kindje-Ziekenhuis-FV 06-12-2011 Peanut - 33 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - ? 07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV 07-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - ?? - ?? 09-12-2011 Mikmak - 35 jaar - 2 kindje - thuis - BV 10-12-2011 Mamootje - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - ?? 11-12-2011 Mamanu- 29 jaar- 3de kindje- ??- FV 11-12-2011 Ploon - ?? -?? - ?? -?? 11-12-2011 Egbimi - 30 - 2de kindje - Thuis - ?? 13-12-2011 Tam27 - 32 jaar - 3de kindje - BV Afsprakenlijst: 11-04-2011 Robijn28 - Eerste echo 12-04-2011 Yvonne84 - Intake Vk 12-04-2011 Bellamanuela - Eerste echo 14-04-2011 Purk2011 - Eerste echo 15-04-2011 Kim1990 - Eerste echo 18-04-2011 Haasje - Intake 19-04-2011 Zena - Eerste echo 21-04-2011 Flutterby - Eerste echo 21-04-2011 Goofie - Intake Vk 26-04-2011 Haasje83 - Eerste echo(Termijn) 26-04-2011 Peanut - Termijn echo 27-04-2011 Manoontje- Intake VK 27-04-2011 Sjees - 1ste afspraak Vk 27-04-2011 Zena - Intake Vk 28-04-2011 Mikmak - Intake Vk 29-04-2011 Mikmak - Eerste echo 29-04-2011 Ploon - Eerste echo 29-04-2011 Mirri - vroege echo Vk 02-05-2011 Purk2011- Intake VK 03-05-2011 Manoontje- Eerste echo 03-05-2011 San1981 - Intake Vk 03-05-2011 Mamanu - Intake VK en 1e echo 05-05-2011 Ploon - Intake Vk 12-05-2011 Wub309 - Intake Vk en 1e echo Heb even de goede lijst gepakt en Egbimi er opnieuw tussen gedaan
Alle decembermama s Gefeliciteerd !! @Liloo jeetje meis dat is zeker schrikken ,duim ook heel hard met je mee Ik hoop dat ze je donderdag goed nieuws kunnen geven! @Wub Ja hier ook steeds warmte aanvallen,pfff @Kim wat leuk en lief dat je er zo n mooie site van hebt gemaakt O ik heb mezelf hier op de lijst gezet,sorry ,zou je het voor mij op de site willen doen? Egbimi 2e kindje ,30 jaar,thuis bevallen, geen idee nog over FV/BV en doe jij het helemaal alleen dan (bijhouden) is het niet een idee om het dan samen met iemand anders te doen ? @Mamootje O spannend he meis,en hoe was je test vandaag ? nu een mooie banner dus @Florabella Ik heb wel gevoelige borsten,maar niet de hele tijd door,meer als je er aan zit ,zeg maar @Babyboo O ja dat herken ik wel,ik heb ook een miskraam gehad voor mijn zoontje en ben nu ook steeds bang dat het fout gaat,pfff wat kan je jezelf dan gek maken he ? Ik duim voor iedereen hier dat het goed mag blijven gaan ! @Wub O spannend he MvM ,vond de vorige x die test zo leuk om te doen en mmm lekker paaseitjes smullen @Sjees Wat naar dat je zo n last van bandenpijn enz hebt ,ik hoop dat het snel iets beter gaat @Mikmak Jij dus ook een miskraam gehad,naar is dat he ,wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze zwangerschap! Zo jij bent dus je kleren aan het wisselen voor zwangerschapskleding,ik ben benieuwd wanneer het hier gaat komen (ben nl een volslanke dames,dus hoop het nog even verborgen te kunnen houden ) @Zena ook fijn dat het bij goed voelt deze x @Mirri Fijn he al die kwaaltjes,dan voelt het toch ook goed en idd doe maar lekker rustig aan @Purk Jullie dus ook zwanger via IUI-D,wij ook Fijn dat je mee kan gaan doen met MvM en dat je deze week al kan gaan beginnen @Haasje O leuk zo n shirtje ,wel lief dat je je moeder wil opvrolijken van dit nieuws zal ze vast heel blij worden @Minke Nou idd dan nog maar even lekker genieten zonder kwaaltjes @Florabella O wat fijn dat je volgende week al terecht kan bij de VK voor een echo ! @Tam Gefeliciteerd en welkom hier,leuk jullie 3e kindje !
Hier gaat het goed,ben wel s ochtends iets of wat misselijk maar na iets te eten gaat het wel weer ,heb gevoelige borsten en ben best wel moe Ik moest vanochtend werken,maar onze kleine man vond het wel leuk om van 00.00 tot 03.00 klaarwakker te zijn ,*zucht* dus ik heb me vanmorgen maar vrij gemeld en heb de kleine man weg gebracht en ben mijn bedje weer ingedoken tot half 11,ik was zoooooo moe Straks moet ik wel werken,maar dat is maar 2 1/2 uur
Ik baal als een stekker, want heb mezelf ziek moeten melden vanmorgen, ik ben gewoon zo moe... ben weer naar bed gegaan om half 9 en net pas wakker geworden! Wij hebben een puppy rondlopen en die is de laatste 2 weken 's nachts erg aan het spoken, dat in combi met mijn warmteaanvallen maakt dat ik niet zo best slaap. Maar ik hoop dat een dagje rust ervoor zorgt dat ik er weer tegenaan kan! Hoe is het met Lilo??? Welkom alle nieuwe dames!
Hey ladies, Ik ben ook vreselijk moe..pfff. Heb ook snel moeie armen en benen. Verder ben ik zo nu en dag een beetje dizzy! Is dat raar???
Nou die moeheid is echt slopend hoor, dat had ik toch niet bij de eerste twee, maar nu...ik kan de hele dag wel slapen en ik moet vanavond nog werken pppffff. @Goofie, die duizeligheid hoort er inderdaad bij, ik heb er zelf ook soms last van.
Alle nieuwe zwangeren: welkom! Dat we nog maar veel positief geteste dames mogen verwelkomen! Al moet ik zeggen dat ik het nu al lastig vind om op alle berichtjes te reageren, het is bijna niet te doen! Maar ik blijf gewoon driftig meelezen hoor! @Kim: de site ziet er goed uit, toppie! wat klachten betreft: heb er nog niet eens zo heel erg veel last van. wel ben ik met vlagen misselijk (nu bijvoorbeeld...) en heb ik af en toe flink steken in m'n onderbuik. Moeheid gaat sinds gisteren iets beter en ik heb verder totaal geen last van m'n boobs. Terwijl dat bij mijn vorige zwangerschap de eerste echte klacht was. Maar goed, wat niet is, kan nog komen, ik juich niet te vroeg
hihi en ik ben nu juist weer zooo moe, terwijl ik de vorige x toch meer misselijk was, maar daarvan zeggen ze dat je pas va 6 weken misselijk kan worden dus miss. komt dat nog MvM gebeld, vrijdag moet ik een potje klaar hebben staan Dan komt ze testen..........
@egbimi, ja, hahaha, moet zeggen dat een zw legging enzo me beter zit dan een gewone broek ofzo.. en gezien het feit dat ik niet volslank ben, is verborgen houden nu al geen optie hahaha.. en ja een miskraam.... tja ach.. het zei zo... doet er niets aan, dat is nature calling .. maar nu zit het wel goed dacht ik zo... het zou me nu verbazen als er wat misgaat.... maar ja zeg nooit nooit he @moe.. ben gewoon chronisch moe sinds de geboorte van linette in 2009.. dus een beetje meer of minder valt niet eens meer op haha
Mirri,misschien zelf nogmaals contact op nemen met MvM ,wellicht is er iets niet goed gegaan met je aanmelding en dat zou toch zonde zijn! Ah zie t al vrijdag mag je weer een testje leuk!!! Purk2011, mamamia 5 jaar bezig al voor een wonder! Het is je zo vreselijk gegund,ik zal enorm duimen voor een plakbeebje,wat zullen jullie op dit moment onbeschrijvelijk gelukkig zijn! Haasje heb hetzelfde als jij als de misselijkheid wegblijft geef ik me ook op voor MvM! Lijkt me een hartstikke leuke opvrolijker voor je moeder!gewoon doen Florrabella,wow das al snel voor een echo!Leuk hoor Tam27,welkom! Wub,mag ik wat van jou warmte lenen dan,heb het hier nog steeds ijskoud Balen maar wel goed dat je even je rust hebt gepakt! nou hier is de moeheid echt als een moker ingeslagen,vanmorgen met de kleine gaan zwemmen,vond ze prachtig maar toen we terug kwamen toch zooooo moe kon mijn ogenniet meer openhouden en heb tegelijk met dochterlief 1,5 uur geslapen,heerlijk want normaal is zij niet zo van de middagdutjes maar dit keer deed ze het even voor mama! heb trouwens door heel mijn lijf spierpijn,gister een spuit gehad maar t idee dat ze niet helemaal goed hebben geprikt,is ook helemaal blauw eromheen en dat heb ik nooit.....
Hoi dames,ik heb helaas geen tijd om alles teug te lezen..er zijn er ook al zoveel!! Gezellig dat wel. Maar even egobericht hiero!! Nou ik heb het nog tegen bijna niemand verteld..en wil dat ook nog zo houden..zin hier net twee vriendinnen van mij..gaan ze weer naar huis..wat ziet mijn oog (en hun oog natuurlijk ook)daar op de mat liggen...het maandblad WIJ(die je altijd gratis krijgt als je zwanger bent)!!!!!!!!!!!!!!!! Ze zeiden niets maar wisten genoeg volgens mij! Maar vind het ook raar..heb me nergens voor aangemeld...heb nog niet eens een afspraak met vk..hoe kunnen hun nu weten dat ik zwanger ben?
hey kim, is trouwens niet de eerste echo die ik krijg, is me 2de. had 29 maart me eerste echo ivm de dokter dacht dat ik 9 weken was terwijl ik nog ma 5 weekjes was. dus 12 april is me 2de echo. op de eerste was ook nog niets te ziena lleen dat me baarmoeder 1/3de gegroeit was. weet niet of dat goed is haha.. groetjes
lily hij lag hier ook op de mat,zat me ok al te verbazen hoe dat kon hahhahh. bellamanuela wow de tweede al jij boft! nou gisteravond was ik op koor en heb t nu ook daar al moeten zeggen dat ik zwanger ben,in de pauze kwam de een na de ander naar me toe en heel voorzichtig vragen of ik misschien zwanger was vorige week hadden ze al zitten kijken naar mijn buik en nu konden ze er neit meer omheen,(aldus een aantal koorleden) hahhaha dat belooft nog wat voor deze zwangerschap zeg
in onze omgeving weet eigenlijk iedereen het al, we konden het zelf niet geheim houden en in de kroeg dachten ze het al omdat ik geen alchol meer dronk en gekke dingen deed haha. we vinden het wel leuk dat iedereen het weet, kunnen we er leuk open met hun over praten
Sjees: kom maar halen die warmte! Lily: raar zeg, zou de verloskundigenpraktijk dat doen? of Mvm? Ik heb hier nog niets gehad, ik heb wel de zwanger-box aangevraagd (ben gek op kado-dozen). Wel lekker hoor, dat veel het al hebben verteld, scheelt een hoop geheimzinnigheid! Wij gaan het morgen aan schoonouders vertellen, ik heb 4 kleine stukjes (roze en blauw) behang gekocht en dan laat ik dat zien, met de vraag welke zij mooier vinden voor de ene muur die we nog moeten behangen, even kijken hoe snel het kwartje valt... Het weekend vertellen we dan tegen mijn vader en moeder. Broertjes, zusjes, oma's, tante's etc moeten nog maar even wachten tot na de 1e echo.
wub dank je! wij@ ik heb me niet opgegeven via mvm dus daar kan t niet van zijn ik heb net een foto van mijn buik bij het december buikjes topic gezet,dus goofie je kan hoor hahhahahha
Iemand heeft me uit de lijst gegooid, zal vast per ongeluk gegaan zijn.. Volgens mij ging het fout bij Pork/purk. Kan iemand mij er weer bij zetten? Bev. datum 03-12-'11, 1e kindje, 24jr. 15 april 1e echo vk Dankjewel!!