flora..hier wouden ze bij mij ook niet dinsdag luisteren.. toen was ik 10+5..ze zei dat dat pas kon met 12 a 13 weken.. terwijl ze de vorige x wel beloofden dat ze zouden gaan luisteren
de verloskundige heeft bij mij ook nog niet geluister... doen ze bij mij 14 juni pas en ben dan 15 en halve week...
@Babyboo Nou ik baalde er zelf ook van dat ik niks gezegd heb toen O lekker bezig geweest dus vandaag,heerlijk dat je het hartje weer even gehoord hebt en jullie kleine lekker druk was @Nijn Fijn dat je toch gerust gesteld was door de ha post en de VK hier op het forum Hoe voel je je vandaag dan ? O jullie ook morgen de 12 weken echo,leuk en spannend weer he @Babystew O lekker gegeten zo te lezen Naar he die misselijkheid,hier ook nog elke dag aanwezig @Mikmak Zo dat is een lang ritje dan over 15 km idd Wel fijn dat een andere moeder Linette mee heeft genomen En spannend morgen weer een echo @Lin Fijn dat de echo goed was en jullie weer hebben genoten ! O ja dat is niet fijn zeg een ontstoken kies (nou ja eronder) Ik hoop dat de pijn snel weg trekt *knuff* @Miccie Sorry ik kan je daar geen antwoord op geven,heb nog nooit gevlogen nl @sjakie O wel fijn dat je nu een baan hebt en dat je daar straks ook kan blijven Maar zo 4 dagen werken lijkt mij best pittig ,maar goed ieder denkt daar anders over @PeTera Gefeliciteerd en welkom hier Fijn dat het toch gelukt si en jullie nu ook een wondertje mogen verwachten @Isis Het blijft idd moeilijk ,je brengt nl geen leeftijd weg,maar je opa !! Ik wens je dan ook veel sterkte de komende tijd O leuk zeg dat jullie vrienden zo reageren,lekker van genieten die leuke en lieve aandcht @Coon Meis ik duim keihard met je mee dat jullie kleintje nog goed vast zit ! Ik vin het wel naar van de VK dat ze niet even gezegd hebben dat je wel langs kan komen,want ze kunnen met 11 weken wel degelijk het hartje luisteren Maar gelukkig heb je morgen een echo ! hele dikke knuff
Hier hebben we het vandaag aan mijn ouders,zus en broers verteld dat we weer een kindje krijgen we hadden een shirtje laten maken met de volgende tekst wit shirtje voorkant blauwe letters en achterkant roze letters Het is maar om te laten weten dat er in December nog een kleintje (onze achternaam) gaat heten !! We kwamen binnen en mijn vader zag het direct,alleen die kan niet zo heel goed lezen zonder bril dus die las dec een .... gaat heten Dus mijn zus gelijk goed lezen,ze waren erg blij allemaal Mijn broertje kwam later binnen en die glunderde van oor tot oor (heb ik een hele goede band mee )echt superleuk!! Heb het mijn beste vriendin woensdag verteld Had het shirtje meegenomen en gezegd dat ik een leuk shirtje had laten maken Zij lezen ,las ze alleen de voorkant ja en Ik : moet je achterkant ook even lezen Ze vond het echt superleuk en is hel blij voor ons Zelf is ze nu 30 weken ,superleuk om het te vertellen
RAar hoor!! Mijn vlos deed er helemaal niet moeilijk over om het hartje te laten horen! Ik hoor gem met de angelsound nu ook super goed!
hallo meiden, ik ben weer geland op nederlandse bodem,vakantie was lekker. hopelijk is alles hier goed met iedereen,misschien kan iemand me een snelle update geven van eventueel belangrijke dingen die ik heb gemist want 70 pagina's teruglezen gaat me echt niet lukken..... hier alles goed,helaas nog wel steeds aan de spuug,ik was 2 dagen vergeten om sávonds mijn medicijnen te nemen en spuugde meteen de hele dag weer de longen uit mijn lijf,ben dus bang dat ik voorlopig nog wel zoet ben ermee en de 12 weken grens voor mij niet opgaat,ik heb gelukkig weer voor 2 maanden anti spuug medicijntjes gekregen dus kan er weer mee voort. Morgen gaan we naar de vk en hoop ik voor t eerst het hartje te mogen horen,manlief is morgen nog een dagje vrij dus die kan mee,vind ik wel erg leuk! Heb verder op bekkenklachten na nog helemaal geen gevoel aan mijn buik ofzo dat ik zwanger ben,behalve dat er nu mensen (vreemden) vragen hoever ik zwanger ben etc.. Met de andere kleine meid,is het wel beter alleen wil ze op haar melkflessen na nog steeds niet veel eten en drinken,dus ze is echt heel dun nu,maak me er toch wel zorgen over dus we gaan binnenkort toch maar weer met haar naar de kinderkliniek toe,we moeten toch een afspraak maken omdat ze weer aan de puffers moest ivm dat ze zo ziek is geworden na het stoppen met de puffen en er nog steeds dus niet goed bovenop is. zo heel verhaal maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte
@hartje horen mijn vk deed er ook niet moeilijk over ze kon het met 11 weken alleen niet vinden dus een echo extra gekregen.de kans dat ze het niet vinden zit er wel in als de baby achter schaambeen ligt.ondanks dat vk een angel sound gebruikt die vele maken meer versterkt dan die van ons thuis.het kan heel goed dat wij thuis ze pas met 14 weken of later horen dus paniek niet nodig lijkt me. @overige reacties tot morgen haha
@coon, succes vandaag, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? duimen maar op een klein bewegelijk mensje!!!! @sjees, nog steeds aan de spuug he... ik hoop voor jou dat je daar niet nog heel lang mee moet lopen want dat lijkt me ook niet onbezorgd en vrolijk zwanger zijn. veel plezier vandaag met het hartje luisteren vandaag @aapje hahaha, ja dat is idd een hele lange rit en de airco in mijn auto werkt niet helemaal lekker dus dat was effe zweten, ja gelukkig dat 1 van de leidsters haar mee had genomen... die ken ik al heel lang via de scouting van manlief en woont lekker om de hoek dus gewoon lekker naar haar toe. had ze nog een boek gekregen *lol* haha leuke reacties allemaal gisteren voor jullie.. leuk. maar goed nog effe terugkomend op het hartje luisteren, tis wat ik hierboven zei.. het kan moeilijk zijn het hartje te vinden omdat het diep ligt of nog achter het schaambeen, en dat werkt dan geluidswerend.. bij mij vond ze het dus niet met 11 weken, en ik hoor het nu met 13 weken nog steeds niet echt of gewoon niet met de angelsound die ik thuis heb. maar het kan wel degelijk... met 8 weken heb ik het dan wel gehoord omdat ze met het echoapparaat op het hartje kon richten en het kon laten horen. met de angelsounds die wij allemaal thuis hebben kan het zelfs zo zijn dat je het pas met 14 weken of later kan horen..omdat de versterker veel minder kan versterken dan die de vk heeft... wij hebben een angelsound van 30 euro hun 1 van 400, 500 euro daar zit wel degelijk een verschil in tussen prof gebruik en huis tuin en keuken gebruiken.. dus het is wisselend met horen of niet, maar dat een vk resoluut zegt nee dat kan niet met 10 weken dan is dat BS..... en ik weet het omdat ik maandag mijn vk aan de telefoon heb gehad en had gevraagd waarom ik met mijn angelsound nog niets kon horen behalve een hoop gezwem, geklots... lawaai en andere dames wel.... jaja ook ik heb mijn onzekerheden... nou dames ik ga effe koffiedrinken en Dora kijken met mn dochter en dan klaarmaken voor de echo.. 8.20 is mijn beurt
Succes COon!!! Hopelijk is alles goed met jullie Beeb!! Mikmak jij ook veel succes en plezier!! Wij zijn al onderweg naar onze paarden om op concours te gaan......gaap!!
hallo allemaal dank jullie wel voor de lieve wooeden doet ons goed we gaan nu aftellen tot de echo we slapen al 2 nachten erg slecht gelukkig proberen de katten ons vaak op te vrolijken met hun gekke gedrag en of dat ze lekker bij je komen liggen ' heb net ook maar me werk gebeld dat ik vandaag niet kom werken gelukkig begrepen ze dat gister avond nog 2 keer wat bloed verloren net naar de wc geweest en heb nu een klein restantje gezien hopelijk houd het vandaag helemaal op en niet net als gister dat het einde van de middag weer komt dus we duimen verder op een mooi hartje en een bewegent kindje hartje luisteren zo zie je maar dat de meningen verdeeld zijn en hier zeggen ze dat ie inderdaad vaak nog achter het schaambeen zit dat het moeilijk was ,en ze weten niet zeker of het op deze leeftijd kwaad kan voor het kindje maar dit soort dingen hou je altijd dene zegt gaat makkelijk en de andere niet ze zijn wel erg lief voor ons want ze wilden gelijk langs komen om met me te praten (en al sik verder was om het hartje te luisteren ) en als het erger was wilde ze ook komen om het bloed te onderzoeken toen me mand die eerste keer belde had ze net een bevalling maar heel snel daarna belde ze weer terug dat voelt toch goed als ze dat doen vindt ik nou hou jullie op de hoogte
Dag meiden hier effe vlug een berichtje, alles hier goed, hoop met jullie ook, wij vertrekken straks naar Sunparks we zijn dit weekend 1 jaar getrouwd, dinsdag ben ik er terug want dan heb ik terug internet in ons nieuw huis Groetjes!
Hoi meiden, Toch maar weer even een berichtje van mij. Heb een week niet gepost, was zo druk! Heb wel af en toe meegelezen, maar niet alles onthouden. Ga vanaf nu weer braaf reageren! Coon: succes met je echo, ik duim voor je dat alles oké is! alle andere echo's: ook veel succes vandaag! Hartje: ook hier luister de vk pas als ik 15 weken ben (1e controle na de 1e echo). Sjees: welkom back, fijn dat je vakantie leuk was, naar van het spugen! Nieuw Wolkje: geniet ervan! en alvast gefeliciteerd met je trouwdag.
hoi dames, net terug van de echo, alles in orde.. ze ging eerst gewoon via de buik kijken maar kindje ligt laag en de baarmoeder wellicht iets naar achter gekanteld, dus toch een inwendige echo.. (dit is ook de reden dat ik met mijn angelsound dus geen hartje kan horen, ook voor hun was het nog lastig maar wel gelukt). verder alles ok, 2 hersenhelftjes gezien, 2 armpjes beentjes handjes en teentjes. neusbeentje (dus down kun je dan nagegoed uitsluiten) rugwervel en de ribbetjes waren goed te zien.. tis wel een veel minder beweegelijk kindje dan linette die sprong alle kanten op... en ook de hartslag is wat rustiger dan bij linette. zal eens kijken of ik straks effe een foto kan plaatsen. @nieuwwolkje gefeliciteerd
Goedemorgen allemaal. Coon heel veel sterkte en succes straksjes. IK duim voor een mooie springende baby. Alle dames met echo's hopelijk voor jullie allemaal goede echo's. Hartje luisteren doen ze hier ook pas vanaf 14 weken. Weinig te melden verder, Gaan het weekend weg. Tot maandag.
Goedemorgen meiden! Alle dames die vandaag hun echo hebben: veel plezier! @mikmak: jij alvast gefeliciteerd met je goede echo. grappig dat jouw dochtertje zo gek is op Dora...mijn zoontje kan er geen genoeg van krijgen, vooral de aflevering "Eieren zoeken" die is sinds de Pasen (toen ie zelf eieren mocht zoeken...) zwaar favoriet. @coon: succes en sterkte vandaag. ik duim voor je dat je goed bericht krijgt vandaag. @hartje horen: bij mij was het hartje afgelopen maandag heel in de verte te horen, de kleine lag blijkbaar nogal ver achter m'n schaambeen. terwijl ik bij m'n zoontje het hartje al heel goed kon horen met 11 weken. het is dus maar net hoe de kleine ligt.
Dat is goed nieuws Mikmak. Ik heb een vraagje over de echo. Mijn beebje was 10 weken en 6 dagen toen ik mijn echo kreeg. Onze escoscopiste heeft ons alleen de twee hersenhelfjes, twee armpjes en twee beentjes laten zien. Jouw beebje is twee weken ouder. Waarschijnlijk kan je dan veel meer zien. Kan je het neusbotje alleen op de echo (bewegende beelden )zien of ook op de foto?