December 2011 mama's!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Florabella, Mar 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

Mar 28, 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Ow... Zena... wat ontzettend verdrietig... heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte meid!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

zena,lieverd wat verschrikkelijk,is er een reden dat het steeds misgaat omdat je schrijft dat jullie eigenlijk al niet meer zwanger konden worden?
    Ik begrijp dat je niet nog eens door zo'n verlies heen wil gaan,heel veel sterkte lieverd

3. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Mijn slijmvlies wordt niet dik genoeg. Dat is in mijn geval geen hormonale kwestie en daardoor is er niets aan te doen.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

jemig zeg,wat rot,toch onvoorstelbaar dat ze zoveel kunnen maar dat niet,en je hebt toch al eens een gezonde dochter op de wereld gezet,dus het kan wel maar begrijp wel dat je nu geen risico meer wilt lopen hoor!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

Dec 8, 2010
    4,323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zena een hele dikke knuffel voor jou!!!!

6. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Zena wat verschrikkelijk dat je nu ook je wondertje hebt verloren! Kan me voorstellen dat je deze pijn niet meer wilt meemaken... veel sterkte de komende tijd, zal geen beslissing zijn die je even neemt en accepteerd!

7. Liloo

Liloo Lid

Apr 2, 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jeetje Zena, heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws...

8. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    Wat een vreselijk verdrietig nieuws Zena.... Heel veel sterkte met alles. Neem wel de tijd voor jezelf om dit weer een plekje te geven!
    En soms alle goed bedoelde opmerkingen je ene oor in laten gaan en de ander weer uit. (je weet denk ik wel wat ik bedoel)

9. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @Zena: sterkte meid! meer weet ik op dit moment even niet te zeggen....

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    @Zena
    Sterkte meis,vind het echt heel erg voor je !!

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    1,583
    0
    36
    Hier vandaag ook weer een test gedaan en ook een mooie donkere streep,nu heb ik nog 1 test liggen en die doe ik vrijdag of zaterdag ;)

Vertellen :Wij wachten tot wij of de 1e echo gehad hebben en die goed is dan willen wij het via ons zoontje vertellen !
    Wij zijn zwanger geworden via het zkh en bij ons zoontje ook en toen wist iedereen het al vanaf 4 weken en nu hebben we zoiets het is nu ons geheimpje en dat vinden wij ook wel iets hebben ;)(niemand weet ook dat wij nu weer in het zkh bezig waren )

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    @Zena: sterkte! wat een verschrikkelijk nieuws!
    En kan er niks gedaan worden aan de dikte van je slijmvlies op een of andere manier?

13. beertje1234

beertje1234 Actief lid

Apr 4, 2011
    109
    0
    0
    Bah wat rot Zena, heel veel sterkte!!!!

x

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    mvm is net bij mijn geweest en weer een mooie donkere test gehad:D en een leuke armband, kindermutsje en nachtlampje gekregen..
    en nu plassen maar haha..

zena erg veel sterkte in deze moeilijke tijd...:(

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Auw Zena, wat een tegenvaller.

Miss. heb je hier nix aan maar mijn baarmoederslijmvlies was vorig jaar ook te dun, ik ben daarom in januari naar acupunctuur gegaan en heb sindsdien 2 goeie cyclussen gehad, dus slijmvlies.
    En nu bleef het weg... met goede reden.

Nu nog hopen dat ons beebje goed groeit, ik ga vrijdag weer naar acupunctuur, ben benieuwt of hij nog iets kan doen nu.

Dikke knuf meid, en ik hoop dat je meer geluk gaat krijgen

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    OOOh wat leuk, ik ga vrijdagmiddag zien of ik voor de test slaag:p

17. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Zena: wat erg! Heel veel sterkte!

@All: hier net weer even toegegeven aan mn testdrang en een dikke vette knaltest gehad. Teststreep kwam gelijk en is donkerder dan de controlestreep. Dus met het HCG zit het denk wel goed. Gelukkig maar! Ben toch nog wel onzeker ivm mijn vorige mk en omdat ik geen echte klachten heb. Maar nu weer even gerust gesteld....

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

Mar 8, 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    succes meid en hopen op een super mooie t streep:D

19. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zena, dikke knuf meid! Sterkte

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

zena,gaat t een beetje met je?

Hier heel erg enorm moe en sjaggie,ga nu ook maar naar bed want ik trek t niet meer bweuuhhhhhhh
    Mijn man is trouwens maandag weer begonnen met werken en ik moet zeggen dat dat toch wel even tegen valt als je beide een jaar bent thuisgeweest en dus alles samen kon doen met de kleine meid enz.. maar ik ben natuurlijk ook heel erg blij dat alles weer een beetje normaal gaat nu.
    dikke knuffel allemaal,

oh ja liloo......ik wil je enorm veel sterkte en succes wensen morgen,gaat je vriend/man wel mee met je? hopelijk kun je toch wat slapen vannacht

Share This Page