December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ploon, dat is wel lief dat je een bloemenbon kreeg.

Ik doe het ook graag hoor. Een vriendin van mij is via ICSI zwanger geworden. En als ik haar nu zie, weet ik waar ik het voor doe!

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ben benieuwd hoe het met Liloo is.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    vorige keer had ik het me nog niet aangemeld, en kreeg toen een mk... en aangezien deze zw anders voelt dan de vorige durf ik het wel aan haha....
    ben benieuwd wanneer ze komt en hoe en wat... maar vind het wel een dankbaar hulpje voor degene die moeilijk zwanger raken

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

ja ik ook.. maar gezien het feit dat ze nog niets is komen vertellen zegt denk ik genoeg.. als het beebje er nog zou zitten zou ik het gelijk hier melden... maar ja..

5. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    mvm is gister bij mijn geweest:D heb ook een armbandje uitgezocht en een babymutsje en nacht lampje gekregen..
    ik heb de kannen gewoon op het toilet staan, schaam me er niet voor, is voor een goed doel..

en idd als de echo goed is zou ik het ook meteen van de daken schreeuwen..

wij mogen volgende week dinsdag 2de echo spannend.....:)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb alleen een armbandje gekregen ?!

Misschien krijg ik nog wat als ik klaar ben. Vorige keer kreeg ik aan het eind een fotolijstje. Aan het begin kreeg ik een serviesje en een besteksetje.

7. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    baby mutsje heb ik gekregen omdat ik via de verloskundige ben aangemeld en het nachtlampje omdaqt we de krat na een lokatie zelf moeten brengen..
    denk ook dat het overal anfers is..
    maar we doen het niet voor de spulletjes maar voor het goede doel dames;)

zoon zin in volgende week dinsdag:D:D:D

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

lillo meis hoe is het met je?

Goofie jij ook lekker sjaggie dus
    Hier ook een hele pukkelcolonie tussen mijn borstwen verschrikkelijk!

Beertje hier ook een snelle bevaller,dus hoop nu weer!
    Waaaaaaaaaaaat is katie bevallen,grrrrrr heb ik weer gemist,moest naar de dokter!oh nee komt nu ook toch? Om 17.10…..ik ga kijken

Lin71,welkom,en ik hoop voor je daty je een super zwangerschap mag hebben wat een verassing zeg!

Isis857,sóchtends als je wakker wordt en voor je uit bed stapt,een paar droge crackers naar binen werken wil wel eens werken

Minke,als je geen krampen hebt is het goed toch?

Ploon,ja absoluut,ik gebruik biooil,en ben er heel erg tevreden over,ook gewoon voor op mijn gezicht ipv dagcreme!

Brusje,welkom en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed!

Cally,oei dat is ook niet allemaal van een leien dakjegegaan bij jou zeg,ook voor jou hoop ik enorm op een plakbeeb,geniet ervan!

Wub,nou dat moet een lekker gevoel geven zoveel Hcg!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

hier neit zo lekker helaas,was gister al niet zo fit,heel erg moe,maar dan ook zo dat ik mijn ogen niet open kon houden,heel sjaggie erdoor en steeds sterretjes zien,wazig i mijn hoofd en vandaag was het nog erger,ik moest vandaag weer naar de dokter voor een spuit dus heb meteen gevraagd of ze mijn bloeddruk konden controleren en die was aan de lage kant,daarna meteen suiker geprikt en ook die was laag,terwijl ik net had gegeten en gedronken en fruitmentosjes op had,moet dit dus in de gaten gaan houden en volgende week weer komen.

Maar 1 positief puntje ik ben nog niet misselijk!!!

knuffel aan alle misselijken onder ons!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    De misselijke zegt dank!

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hihi inderdaad!

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

ga naar bed,ben bekaf,tot morgen!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik lig er ook al in, pfff mijn avondeten zit nog steeds klaar om er weer uit te komen. Als ik plat lig wordt het iets beter..

14. Liloo

Liloo Lid

2 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes en medeleven, waardeer ik echt enorm. Helaas waar ik natuurlijk al een beetje bang voor was geweest heb ik inderdaad een miskraam op 5 weken gehad afgelopen maandag. Heel erg jammer, maar het mocht nog niet zo zijn. Inmiddels is het bloeden zo goed als voorbij, nog een beetje oud bloed.

Op de echo zag alles er 'netjes' uit, wat echt een opluchting was, ook geen cystes of andere endometriose verschijnselen waar ik zo bang voor was dat dat alweer toegeslagen zou hebben.

Uiteraard zal ik jullie blijven volgen lieve december 2011 mama's en wens ik jullie al het geluk en gezondheid van de wereld!

Liefs, Liloo

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww liloo.....een hele dikke knuffel
    meid en dat je maar snel weer het geluk van een zwangerschap mag ervaren.
    Knuffel

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik sluit me hierbij aan Liloo, dikke knuf

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    en welterusten vroege slaapsters ;)

Ik maak 't ook niet laat:D

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Liloo, wat erg voor je, ook een dikke knuf van mij! dat je maar snel weer zwanger mag worden en dat het dan goed zal gaan!

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Slikt iedereen braaf het foliumzuur ?

Ik zat vanwege de acupunctuur al een rijd aan het hele alfabet aan vitamines:D
    Nu las ik bij de vragen aan de VK dat ze ook adviseerde om vit.D te gebruiken dus daar vandaag ook aan begonnen.

Verder natuurlijk foliumzuur, B heb ik ff gebruikt en tarwekiemoliecapsules (scrablewoord;) voor de bloeddoorstroming.

Ik drink brandnetelthee om 't bloed te zuiveren en zit nu aan de kamillethee voor m'n maag.:)

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh Liloo, wat vreselijk voor je, ik wil je heel veel sterkte toewensen en een dikke *knuf* vanaf hier.

Deel Deze Pagina