@mirri Hihi dat kan ook inderdaad Dat betekent over 4 weken bevallen meid.... Haha @kim Succes meid, laat je wel zsm wete hoe het was. Die pijn bij jou zijn gewoon de banden, weet het zeker!
Voor je het weet gaat het sneller,ik zat al van wow vrijdag alweer 7 weken!Zo heb je positief getest en zo heb je alweer je eerste echo
HIer geen zere borsten..Vorige zwangerschap hoefde manlief er maar naar te kijken en ze deden al pijn!!
Nijntje,natuurlijk laat ik het zo snel mogelijk weten,ergens heb ik ook wel het gevoel dat het de banden zijn,maar ja liever voor de zekerheid controleren dan dat er wel iets is.
Kim, wat vervelend toch al die klachten Hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt! Bella, gefeliciteerd met je goede echo!! Hier gisteren intake VK gehad, ook zo'n mooie zwitsal tas gekregen met tijdschriften e.d, daar houden we van 12 mei de eerste echo, daar zijn ze hier niet zo heel vlot mee..
Hahaha die is leuk, ja hier hetzelfde probleem, maar niet heel extreem, denk dat ik het eerder de tijden rond mijn nod wel erger heb gehad. @kim Ja ik hoop het, vind het nu toch wel heel sloom gaan allemaal.
Quschke,je man zal hebben gedacht ik kijk toch alleen maar hihih. Yvonne,dat duurt inderdaad nog wel even jammer dat je niet eerder kan.
Welkom nieuwe mamma's leuk weer een derde kindje (.)(.)Kim ik moet ook voorzichtig zijn in bed met draaien enzo. Succes bij de gyn ik hoop voor je dat t meevalt. Ik ga een rustige wandeling maken
Maanvrouwtje,jahoeeeee jij ook een positest,gaat goed met de nod dames! Kim,ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag? Ja super verslaving he hihihihi,daar kun je er wel 10 van hebben! Lievefamke,heel herkenbaar,ik dacht bij de 1ste ook echt een jongetje,had een jonhgensnaam,en keek alleen maar naar jongenskleertjes,pas na de 2de echo geloofde ik een beetje dat het toch echt een meisje werd hihihi Isis,misschien zet je jezelf wel versteld vandaag en haal je hem toch,succes vandaag! Djamila,welkom en gefeliciteerd! Quscke,ja die sterke geur hier ook,echt heel erg,mijn man zei gister tegen me dat komt echt door je zwangerscap hoor,ik rook weer van alles wat hij niet rook Zo ik voel me op het moment eigenlijk best top,dus hopelijk blijft dat zo vandaag!
wel gek eigenlijk hoe dat werkt met kwaaltjes... ik ben helemaal niet misselijk en word er onzeker van. Helemaal omdat ik bij mijn dochter héél erg misselijk ben geweest. Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik niet misselijk ben, alleen iets meer bevestiging zou wel fijn zijn. Ik kan vandaag niet lekker van de pijn in mijn bekken (gister gevolleybalt) dus zie dat maar als mijn kwaaltje! Ik denk op dit moment wow ik ben al 7 weken! Over 2 weken alweer de echo... maar ik ben druk met mijn dochter van 1, ga met Pasen een weekendje weg en ga 28 april een weekje naar Turkije... dat helpt misschien ook al een beetje?! Denk dat volgende week lang gaat duren, dan heb ik wel de intake maar nog niet de echo. Die is de week erop pas om 16.00 (normaal gesproken doen ze het alleen 'savonds maar ivm pasen hebben ze een extra dag) Kim veel plezier tijdens de echo!!! Ik hoop dat alles netjes op het juiste plekje zit en de baby al een beetje zwaait
hoi hoi, 2 dagen niet geweest en weer nieuwe dames! Welkom en gefeliciteerd! De eerste echo's zijn geweest: Robijn en Bellamanuela: wat een goed nieuws! Een kloppend hartje, dat moet een fijn gevoel zijn! Geniet ervan dames! Succes vandaag Lin met je echo (inmiddels al geweest bedenk ik me nu) Kim, sterkte bij de gyn, hopelijk is alles goed! Klachten: ik ben al 3 dagen de hele ochtend misselijk... echt niet fijn! Gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar het gevoel is niet lekker. Verder word ik steeds meer moe. Ook het sterker ruiken en het veranderen van smaak merk ik. Ow ja, ik heb net mijn eerste buikfoto geplaatst bij de decemberbuikjes.
Hallo allemaal, ik heb een klein beetje terug gelezen maar niet alles hoor... wat wordt hier gezellig gekletst! Hier krijg je standaard pas een echo als je 10-12 weken bent. Als ik 27-4 mijn intake bij de vk heb gehad krijg ik gelijk een telnr. mee om een afspraak te maken voor de termijnecho in het ziekenhuis. Maar de meiden die al zo vroeg een echo krijgen, krijg je dan een inwendige echo? Anders kan je toch nog weinig zien? De kwaaltjes komen sinds gisteren opzetten, ben met vlagen misselijk en erg moe... echt mijn oogleden voelen alsof ik al 72 uur wakker ben haha... maar ja heb er nog twee lopen dus slapen gaat niet he!! Fijne dag allemaal!! Liefs Minke
bijna 6 weken.. succes dames van de vandaag echo's ik heb wel last van de hormonen zeg.. ik merk dat ik veel minder tegen dat gepiep van Linette kan.. pffff moet echt diep ademhalen terwijl het me normaal weinig kan schelen als ze loopt te piepen om niet haha. verder oneindige honger en veel dorst.... nog 2,5 weken voor hier een echo is.... ga denk toch eens bellen of mailen met de vk of het niet gewoon een weekje eerder kan haha
Hallo allemaal, Ook hier gelukkig een goede echo met een kloppend hartje . Ons mini mensje is ongeveer 3,31 mm. Over 2 weken weer een echo. Kom later terug.
pfffffffffffff ben zooooo moe,ik hoop dat dochterlief zo besluit een middagdutje te gaan doen dan ga ik ook even op bed,mamamia,komt ook uit het niets in eens toegeslagen hahahaha
Goedemorgen meiden, ik ben weer terug van m'n tentamen. Het ging helemaal niet zo slecht als ik verwacht had. Heb overal wat in kunnen vullen. Verwacht alleen niet dat ik m gehaald heb, maar het is een geruststelling dat ie zo mee viel, dan komt het in juni sowieso goed! tijd, ik vind het ook superlangzaam gaan..morgen 5 week. Weet nu iets meer als een week dat ik zwanger ben en heb het idee dat het al minstens een maand is! wachten tot de echo duurt ook zo lang.. klachtjes, 's ochtends bij het wakker worden nog steeds fijn misselijk. als ik dan nog een half uurtje lig, gaat het gelukkig wel weer. verder nog steeds erg moe en begin last te krijgen van m'n borsten. vooral m'n tepels, auw.. hier nu maar weer gauw aan de studie. morgen laatste tentamen. binnenkort zal ik even weer op iedereen reageren. nu geen tijd voor, sorry! fijne dag dames!