Meid, probeer niet teveel te gaan zoeken op internet, dan maak je jezelf helemaal gek. Ik had bij mijn eerste zwangerschap, bij 4 weken een enorme bloeding. Ik dacht dat het voorbij was. Echter op de echo een paar weken later, was een mooi kloppend hartje te zien en het resultaat is nu 5 jaar oud. Daarmee wil ik zeggen dat ieder zwangerschap anders is en dat je jezelf echt niet moet vergelijken met anderen. Kom op he! Heb vertrouwen in je lichaam!
hey meiden, Zo een dagje gewerkt en ik kan meteen meer dan 10 pagina's teruglezen!!! pfffffffffff Mooie echo's zag ik voorbij komen. Oooooooooooh ik wil ook!!! GA nu met mijn kleine mannetje spelen. Zo zielig nog steeds ziek maar toch naar de gastouder...........hij is wel vrolijk maar blijft koorts houden en hoesten!! wilde hem niet laten gaan maar had geen keus....... tot vanavond en anders tot morgen!! en niet teveel kwebbelen anders kan ik het niet bijhouden
Ja daar moet ik echt mee ophouden. Raar he dat je meteen gaat zoeken oof het mis is?! Zal proberen dat niet meer te doen!
Nee, is niet raar. Ik moet mezelf ook regelmatig een tik op de vingers geven als ik het internet weer eens af ga speuren als ik iets voel wat naar mijn gevoel niet klopt.
@ nijnonijn: Ik heb ook al bijna een week last van lichtbruine afscheiding,niet heel erg veel.. zondag avond werd het opeens veel donkerder, ik helemaal in de stress,, maar de volgende dag was het alweer weg! heb nu echt hele lichte bruine afscheiding(haast niet bruin meer te noemen) volgens de vk hoef je je geen zorgen te maken dus ik was ook alweer een stukje gerustgesteld & gelijk stukken minder.. T komt vast allemaal goed, en anders even de vk bellen! dan ben je vaak wel weer wat zekerder!
pff en hier nogsteeds misselijk! gelukkig wel wat minder als gister, lig al bijna de hele dag op de bank haha vandaag 6 weken!
@tamm Oja echt? Je zal ook wel geschrokken zijn. Ik hoop in ieder geval dat het bij mij ook snel over is. Ik ben nu nog onder behandeling van ziekenhuis. Als er iets is moet ik daar naartoe bellen, soms duurt het dan heel lang voordat je terug wordt gebeld. Best zenuwslopend. Dus ik wacht tot dat het echt moet. Dan kan ik er druk achter zetten. Heb nu nog geen vk. Of maakt dat niet uit met bellen?
nijnonijn, wat vervelend! ik duim voor je! hopelijk is het niks.. germini, wat vervelend dat je kleine nog steeds koorts heeft en hoesterig is. Wat knap van die kleintjes om vrolijk te blijven he. lievefamke,ook bijna jarig? ik ook wanneer ben jij jarig? Ik vrijdag! Nou dames, ik ga maar even de afwas doen.. Vriendlief komt zo met boodschappen
@nijnonijn Ja ik schrok echt heel erg, die avond hadden we het net aan onze ouders verteld dat ze opa en oma worden, en bij thuiskomst was het opeens donkerbruin.. Maar nu gelukkig er bijna geen last meer van.. denk dat het gewoon wat oud bloed was dat nog naar buiten moest komen. Ik hoop dat het voor jou het zelfde is. Ik weet eigenlijk zo niet of je dan ook de vk kan bellen? miss heeft iemand anders hier ervaringen mee.. Of je belt gewoon dan merk je het meteen..
He meiden, Mooie echo's allemaal! Ik moet er nog een maand op wachten Kim, nu lopen we niet meer gelijk.. Eigenlijk moet je nu naar de november mama's Grapje hoor! Fijne avond allemaal! X
Ik duim voor je!!! Inderdaad zolang je nog geen helder bloed ziet is alles goed!!! Overigens is mijn miskraam zonder hevige steken geweest. Succes !
@kim? Wat lees is nu? Ben je een november mama geworden? Wel hier gezellig blijven kletsen hoor. @vk Ja als het te wordt bel ik het ziekenhuis. Als dat niet opschiet bel ik gewoon een vk. Ze willen me dan vast wel te woord staan. Maar we gaan er vanuit dat we dat niet nodig hebben Vertrouwen hebben!!!! Ons decmber motto.
Natuurlijk blijf ik wel hier mee praten, het termijn kan altijd nog veranderen. Het is veel te gezellig hier.
dames ik spring hier weer even in als jullie het niet erg vinden. Vandaag even niet de puf om bij te lezen sorry. @nijn: ik zag iets staan van bruin bloedverlies. Bruin is goed he meis. Je hebt afgelopen week wat bloed verloren (door de echo waarschijnlijk) en daarna krijg je vaak toch wat bruin verlies. Bij Maartje had ik met 12 weken echt een flinke bloeding (zeker 2 volle colaglazen) en heb naderhand nog weken bruin verlies gehad. Ik geloof dat het bij mij toen iets van 2 of 3 weken geduurd heeft voordat het voorbij was. @echo: ik hoop dat iedereen die vandaag een echo heeft gehad deze goed is doorstaan. Voor de meiden die morgen een echo hebben: heel veel plezier en succes. @hier: redelijke dag gehad. Vandaag weer gewerkt (werk op maandag, woensdag en vrijdag) en de baas deed normaal tegen me. Alsof er niets gebeurt was Ook maar normaal terug gedaan. Verder een productief dagje gehad. Maartje heeft afgelopen maandag haar eerste tandje doorgekregen!! Ik ben helemaal happy Morgen weer een dagje naar school maar eerst morgenvroeg gaan zwemmen met de kleine meid. Fijne avond allemaal!
nicky gelukkig deed je baas normaal vandaag dan ga je toch weer met iets meer ontspanning aan de slag,en leuk het eerste tandje!!!! hier vandaag een heel goede dag gehad maar daardoor ook iets teveel gedaan ik was de kinderwagen vergeten want wilde eigenlijk alleen even langs mijn ma en de kinderboerderij maar daarna ook boodschappen ed gedaan dus pas om 16.45 thuis en al die tijd lopen zeulen met bijna 10 kilo kind dus nu voel ik voor t eerst mijn buik behoorlijk,is niet echt prettig dus nu en morgen maar even niet teveel tillen
Ow stom helemaal vergeten om jullie allemaal te bedanken voor de lieve woorden en de adviezen. @sjees: doe je wel een beetje rustig? Is niet niks om een kleine van ruim 10 kilo mee te zeulen.