December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee daarom ben ik ook niet gaan lijnen, want ik wist dat ik snel nog een tweede wilde en dan zit het er weer zo aan. Zolang ik nog alles mag eten, blij ik dat nog 9 maanden doen ;)

2. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook koud~!!!
    En dat terwijl ik het mijn vorige zwangerschap constant warm had....
    zal wel lekker zijn als we het in de zomer ook koud hebben :D

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja daar teken ik voor. In de zomer koud en dan het liefst 's nachts, kan ik lekker slapen met een dikke deken!

4. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah dat zal wel niet, dan zullen we het wel heel heet hebben. Mijn temperatuur is overigens bij het opstaan nog steeds rond de 37 graden en vannacht (toen ik weer eens voor de 100ste keer wakker was) had ik het bloedheet en overdag steeds ijskoud en vooral hele koude handen

5. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook iemand die het al de hele dag koud heeft! Komt misschien ook wel van vermoeidheid...

Vandaag de eerste beginnende gesprekjes met manlief gehad over werkdagen na de bevalling, opvang etc. Erg leuk om over na te denken.
    Ook ben ik me een beetje aan het oriënteren op de kosten van een kindje, leuke dingen kom je dan allemaal tegen (wasbare luiers, tot vandaag nooooit van gehoord, ja behalve die oude katoenen die ik zelf vroeger gedragen heb).

Aankomen tijdens zwangerschap: ik hoop dat het binnen de perken blijft, ik ben de afgelopen maanden 8 kilo kwijt geraakt! Mijn dietiste zegt dat het waarschijnlijk wel gaat lukken om lichter uit de zwangerschap te komen dan dat ik erin ging, maar dan moet ik nu toch echt wel alle ongezonde tussendoortjes laten staan!

Sterkte voor de meiden met 'bruin verlies', hopelijk blijft het hierbij. Houd vertrouwen!

6. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    alternatief op 2 sneetjes brood besmeerd met halverine en dun belegd vervangen door 2,5 dl halvolle melk, magere yoghurt, suikervrije yoghurt of biogarde met
    - 4 eetlepes havermout
    4 eetlepels cornflakes of 5 eetlepels all bran of tarwe haververzemelen
    - 3 eetlepels brinta, bambix rice crispies
    -2,5 afgestreken eetlepels rijstebloem,griesmeel of custard
    - 3 eetlepels muesli of granenmix
    2 eetlepels meusli met 0,5 portie fruit
    2 eetlepels meusli en 1 eetlepel vrcuhtensiroop
    1 schaaltje rijstepap of havermoutpap kant en klaar
    1 glas fruitontbijt of ontbijtdrank

Vooral die laatste is wellicht een goede voor degene die niet goed kunnen eten.

7. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Als je het leuk vindt om iedere week een mailtje te krijgen met een filmpje hoe de kleine er nu uit ziet;
    HOME www.berichtjeuitjebuik.nl

Het is een lelijk alientje op dit moment.... maar wel mijn alientje:D

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mamma's

Lekker geslapen en weer opgewarmd ?

9. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Nieuwe dames: Gefeliciteerd en welkom!

6 boterhammer per dag krijg ik nooit weg, ik ben blij als ik er 2 op kan per dag.

Ja, niet meer normaal! Fijn om te horen dat het er een beetje bij hoort :)
    Ik zat gisteren op kantoor met een dikke trui en een jas, en had het nog niet warm, terwijl ze buiten zonder jas rond liepen. Ik werd wel een paar keer vreemd aangekeken :D

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden, hier slecht nieuws.
    Daar waar ik zo bang voor was geebeurt.
    Vannacht kreeg ik ineens flink helderrood bloedverlies.
    Daar begin ik nu ook stolsels bij te verliezen.
    Nog geen buikkrampen, maar dat komt vast wel.
    Helaas, weer een miskraam.
    Ik ben te vanslag. En trek me even terug.
    Ik hoop dat jullie allen mooie en gezondebeebjes krijgen.
    Geniet ervan. Wannt een zwangerschap is een wonder en een zegen.
    Liefs nijn.

11. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    hoeraaa!!! Vandaag 7 weken... Nog 1 week tot aan mijn eerste echo.

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @nijntjeonijntje.....
    Wat onwijs verdrietig voor jullie!!!! Heel veel sterkte met alles.

xx

13. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Nijntje: wat verdrietig! veel sterkte meid!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Cally,mijn dochter is ruim 15 maanden en 9200 gram ze is gelukkig niet zo een dikkerdje maar alsnog erg zwaar om heel de dag mee rond te rennen.
    Maar ik heb mijn lesje wel geleerd,want mijn buik doet nu nog zeer vooral links onder,is echt niet prettig dus doe dit nooit weer!

Micci,6 sneetjes brood!!! Wow ik kom nooit aan alles wat er op die lijst staat,2 broodjes 2 stuks fruit avondeten(maar das nooit zo veel) en verder ijstea en water heb ook niet veel honger ofzo, oh ja wel soep tussendoor nog!
    Hopelijk werkt dit dieet goed voor je,en kom je niet ze veel aan nu,heel veel succes!

Kikim,gefeliciteerd en welkom!

Micie,bekend verhaal van kindje dat niet slaapt,mijn dochter heeft nooit geslapen overdag en nu ligt ze dus meestal smiddags een klein uurtje op bed,heerlijk,is sinds een maand of 2!

Kim1990,echt super bedankt dat je de lijst zo goed bijhoud!!! Aplausje waard hoor!!!

Koud hebben, ja hier ook nog steeds,wordt er af en toe wel gek van zit steeds met een dik deken om hahhaha

Nijnonijntje oh neeeeeeeee meis wat een kl*** nieuws,heel veel sterkte lieverd,ik heb echt heel erg met je te doen…

15. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Net voor de eerste keer mijn ontbijt eruit gegooid... bleeeeh... voel me wel gelijk beter! Had alleen al om 8 uur op mijn werk moeten zijn, misschien moet ik ze binnenkort toch maar inlichten...
    Zijn er meer meiden die zo misselijk zijn dat ze moeten overgeven? en hoe laat eet je dan weer opnieuw?

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    @ nijntje, wat kl*te zeg. Veel sterkte voor jullie.

Hier nog 1 die het steeds koud heeft, gister ook onder de douche, super heet gezet en het nog koud hebben.

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, oh wat erg meid, heel veel sterkte gewenst!!

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    Nijn, neeee meis wat kl*te... Heel veel sterkte...

Sjees, foei! Geen buggy mee genomen en dan ook nog zoveel winkels langs... Nog iets leuks gekocht? Want dan kan ik het wel door de vingers zien,haha!

Koud, ik heb het ook steeds koud maar loop nu weer alleen in een hemdje en een broek en nu gaat het goed. Vooral in de avond heb ik het koud.

Sub, hè bah hopelijk was het eenmalig van je ontbijt.

Hier, gaat het goed! Intake verloskundige gehad en ik heb het gister tegen mijn directe manager verteld. We zeggen nog even niks hogerop dat komt wel. Dit weekend tegen mijn ouders en dan toeleven naar de echo die nu precies over 1 week is.spannend! Ga even mijn zoontje vermaken...

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heel veel sterkte nijnonijntje met dit verlies.

Hier even helemaal stil , gisteren een collega van mijn man dood geschoten. We hebben een slechte nacht achter de rug.

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hoi meisies,

even een 'ego' berichtje snel van me afschrijven moet over 10 min weg. Ben zo bang dat er iets niet goed is met de beeb!!!! Heb sinds paar dagen minder last van vette huid/puistjes. Had vanmorge ineens geen last meer van misselijkheid, kon gewoon mijn ontbijtkoekje opeten! Heb ook het idee dat mn borsten minder gevoelig zijn. Gelukkig heb ik morge de echo maar ben nu erg bang dat het weer niet goed is. De vorige keer voelde ik het ook al vantevoren..
    Kan iemand mij weer even wat moed inspreken?

Deel Deze Pagina