December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mamsie en Kim,

Gefeliciteerd met jullie mooie echo's.

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!
    Wat een mooie echo's.... op naar meer van die mooie.
    Een fijne zonnige zaterdag. Geniet ervan!

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hoi hoi dames

Ben ik ook weer even ,heb een poosje niet geschreven
    ben zo moeee (door hormonen n door kleine man die het leuk vind elke nacht wakker te worden en soms wel 2/3 uurtjes klaarwakker te zijn *gaap* )
    Ik lees wel elke dag even mee
    en wil dus alle dames die nu een * hebben ,heel veel sterkte wensen
    De dames met bruin verlies ook sterkte wensen en idd als het maar geen helderrood bloedverlies is is het vaak oud bloed !
    En de dames met een mooie echo ,Feliciteren met de mooie echo s ,lekker van genieten

Hier begint de misselijkheid nu ook te komen ,en heb ontzettend last van maagzuur en heb gisteren antagel gehaald en nu is het wel iets beter
    Ben ook strontverkouden nu bah
    Nou ga de kleine man en mezelf maar even aankleden en zien wat we vandaag gaan doen

Fijne dag allemaal !

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Noname,oh wat erg voor je dat je zo misselijk bent,ik heb zo vreselijk met je te doen! Weet zo goed hoe beroerd je je dan voelt,ik heb bij mijn eerste zw.9 maanden lang gespuugd en dat is een hel! Misschien moet je vragen of ze nog iets anders hebben dan emasefene,misschien werkt dat voor jou niet zo goed…heel veel sterkte

Ploon,leuke avatar! Alles goed bij jou?

Egbimi,sterkte!

Ik ga van iddag naar een babyshower van vriendin,heb er veel zin in.

Ik heb zowaar nog helemaal geen klachten(alleen toen manlief gisteren bovenop mijn borst ging liggen,auwwwww),niet misselijk,voel me alleen erg moe,maar het gaat vele malen beter dan de vorige keer,dus hopelijk zet deze trend zich de hele zwangerschap door,dan ben ik een blije mama!
    Heb net kind in bed gezet,was alleen maar aan t jengelen,kon het echt niet meer aanhoren dus babyfoon lekker uitgedaan en ben nu een broodje aan t eten,wat een rust……

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Och Egbimi, wat moeten we er veel voor over hebben hè
    Nou met liefde doe ik het hoor ;)
    Ben naar de ha geweest omdat ik zo weinig energie heb, gister uitslag v bloedtest: lage schildklier waardes maar niet zo laag dat ik daar moe van kan zijn, hij zei dat schildklier nix met zs te maken heeft maar als ik het Google komt eruit dat;
    De eerste 4 maanden moet de schildklier van moeder dubbel zo hard werken. Daarna gaat de baby's eigen klier meewerken
    Vandaar de vermoeidheid de eerste maanden Vd zs.
    Heel normaal dus, het geeft me ook t gevoel dat t goed zit omdat k zo moe ben;)
    Enige frustrerende is dat er weinig uit m'n handen komt.
    Maar dat heb ik er ook voor over hoor ;)
    Ga wat bloempjes buiten id potten zette ;) fijne zaterdag ;)
    Mamma's ;)

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Veel plezier bij de babyshower, Sjees, leuk hoor

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    @trek in ;
    Karnemelk
    Vis
    Andijvie
    Spinazisalade
    Taugé

Niet meer trek in ;
    Koffie
    Tomatensaus

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Vandaag ga ik de tuin opfleuren met bloempjes.
    En een grote pan nasi met saté maken voor vrienden
    We hadden gister wat zwaar werk samen te doen moest dus wel vertellen waarom ik niet kon tillen ;)
    Mocht echt nix doen van m'n vriendin ze deed alles voor me zo lief.
    Dus ga ik me vandaag in de keuken uitsloven voor ze;)
    Morgen zien we wel weer :D lekker vrij& relaxen

9. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nog niet alles bijgelezen,
    zag dat het bij nijn mis is gegaan. Nijn, je was er al zo bang voor en toch gebeurd :( megabalen! heel veel sterkte!

Verder las ik dat er nog wat echo's staan, dus ik ga zo ff terug kijken.

hier ook nog steeds niet echte klachten. Alleen erg moe en opgezollen boobs, maar ik zit te wachten op de misselijkheid ;)
    Ben nog steeds niet helemaal zeker dat alles goed gaat, wil eerst een echo zien...

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

mirri,kook ze vandaag,en bedankt!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mvm, heb hier gelijk 2 kannen gekregen... heb nu alles beneden in de wc staan.. ben met de 2 kan begonnen vannacht om half 5.. ik doe ook alleen den grote dan zit je op een dag op de helft van een kan.. vind het dan ook wel mooi geweest want vind de lucht iets minder prettig.. helemaal in combi met dieconserveringsmiddelen die in de bussen zit...

ook hier vroeg wakker maar dat was meer omdat mn dochter honger en dorst had.. 6 uur zaten we beneden koffie te drinken enzo.. misselijk helemaal niet, maar had in het begin last van mn borsten, afgelopen week niet en sinds gisteren hoef ik er maar naar te kijken en ze doen zeer haha.. nou ga zometeen effe wat shoppen...

het weer is niet zo zonnig als gisteren en ook niet zo warm helaas.. maar ja doe je ook niets aan

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Zo ik ben weer bijgelezen..

Mamsie en kim, gefeliciteerd met de mooie echo's!

Manoontje, wat vervelend dat je nog 1,5 week moet wachten meid :(hopelijk gaat het snel voorbij. Probeer vertrouwen te hebben! Het is een goed teken dat het bloeden gestopt is.

Noname, wat vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent! Inderdaad even naar de huisarts als het niet meer gaat, misschien hebben ze wat anders dan emasefene.

mirrie, wat lief van je vriendin dat ze alles ging tillen. Veel plezier/succes met koken!

sjees, veel plezier bij de babyshower! Leuk :)

egbimi, sterkte. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter!

Bedankt voor de felicitaties dames! Ik heb een erg leuke verjaardag gehad! Veel familie en een paar vrienden gezien. Geef voor vrienden op een andere avond nog een feestje. Heb van vriendlief een mooi bedeltje van Pandora gekregen, zo leuk! Ben echt weg van Pandora :)
    Hebben gisteren het grote nieuws ook aan mijn ouders verteld. Ik was zooo zenuwachtig.. Maar het viel gelukkig heel erg mee. Ze waren er stil van :D Helemaal blij en emotioneel. Gelukkig kwamen ze zelf ook met het idee om het voorlopig nog even stil te houden voor de rest van de omgeving. Zo denken wij er ook over.

Ik ga zo het huis ook maar even opruimen, schoonmaken en boodschapjes doen. Wel nodig na alle studieperikelen.. Het is er toen een beetje bij gebleven..
    Maarrrr...ik ben superblij!! Ik heb een 7 gehaald op het tentamen waarvan ik dacht dat ik het toch niet ging halen :D Jullie hadden gelijk, het viel heel erg mee! Heerlijk gevoel :)

Nou dames, geniet van de zaterdag! Tot later

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Lekker Isis dat alles zo goed gaat. Je zal er ook hard voorgewerkt hebben.
    En ook nogmijn felicitaties voor je cijfers en vjaardag ;)

14. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    misselijkheid een stuk minder geworden, is nog maar af en toe:) borsten blijven wel groeien en pijn doen en nog erg humeurig en blijf om elk klein ding huilen haha...

iedereen fijne zaterdag gewenst:D

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oow ja.
    Het is vandaag de 16 e. Dat betekent..... Nog 10 nachtjes slapen tot de echo .....
    Countdown ;-P

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Probeer wel alles mee te lezen met jullie (al is dat soms niet makkelijk als je een paar uurtjes niet achter de computer hebt gezeten), maar reageren lukt dan meestal niet. Ben even te druk. Maar na volgende week is dat hopelijk voor een groot deel achter de rug. Dan klets ik weer gezellig mee. Maar denk wel aan jullie, hoor.
    Hier gaat het goed. Vandaag een nieuw shirtje aangetrokken (paar maand geleden gekocht), maar zit wat strak om de borsten. Die zijn wel wat gegroeid geloof ik. Verder niets te klagen hier. Vandaag 6 weken! Joepie!
    Manoontje: hoe ist? x

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hallo lieve dames.
    Dank voor alle lieve en bemoedigende woorden. Dat doet me goed.:)
    Hier geen druppeltje bloed meer gespot dus ik begin langzaam weer wat vertrouwen te krijgen. Maar niet te veel, want wil mezelf ook wat beschermen voor als het alsnog fout zou gaan.
    Maar hou me nu maar vast aan alle verhalen van vrouwen die ook bloedverlies hadden (en nog wel meer dan ik) en waarbij het gewoon goed ging. En bij 50% van de gevallen gaat het ook goed.
    En kon het niet laten, heb net weer even een testje gedaan. Weet wel dat het niks zegt, maar het was wel fijn om die dikke positieve streep weer even te zien. :D

Vanmorgen lekker afleiding gehad door naar de kapper te gaan en vanmiddag heb ik een verjaardag. Even kijken hoe lang we gaan want zoonlief had net ietsje koorts.
    Hier valt het mooie weer wat tegen. Beetje bewolkt.
    Ik wens iedereen een heerlijke, mooie zaterdag toe.

19. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden!

I dagje niet gecomputerd, maar veel geschreven weer hier zeg!
    echomeiden: gefeliciteerd met jullie goede echo!
    nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!
    Isis: nog gefeliciteerd met je verjaardag, heerlijk dat je je tentamen hebt gehaald!
    ploon: leuk dat jullie hem 'jip' noemen, wij noemen het op dit moment 'humpty dumpty' heeft manlief bedacht! Hoe noemen de andere meiden hun beebje?

Verder heb ik niets kunnen onthouden, sorry!
    De eerste gevallen van zwangerschapsdementie zijn hier ook aangebroken: ben op mijn werk al 2 belangrijke dingen vergeten!
    Het gaat af en aan met mijn misselijkheid, maar mijn energie is goed te noemen! Heb gisteravond nog een hardloopwedstrijd in de late avond gelopen, 7,6 km in 50 minuutjes! ging best netjes.

Fijn weekend allemaal.

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Sjees
    Thanks!
    O wat naar dat jij bij de 1e zo gespuugd hebt,ik ken het van mijn zus
    die heeft bij 2 van de 3 in het zkh gelegen af en aan en kreeg een maagsonde in omdat ze niks meer binnenhield
    Gelukkig was ze bij de3e bij een homeopaat geweest en ging het een stuk beter
    Ik hoop dan ook voor je dat het nu beter blijft en je niet meer zo ziek word
    O ja daar kan ik ook slecht tegen dat gejengel soms ,pfff ;)
    @Mirri
    Ok fijn dat er verder niks aan de hand is
    Ik hoop voor je dat die vermoeidheid snel iets beter word,maar meestal is dat na 12 weken
    En idd we moeten er heel wat voor over hebben,maar ook hier met liefde
    als het allemaal maar goed mag gaan!
    Lief dat je een lekkere pan nasi gaat maken voor je vrienden
    wel lief dat je vriendin zo reageerde
    En de bloemetjes al in de potten staan ?
    @Famke
    O ja dat herken ik wel,eerst zien dan geloven ;)
    @Mikmak
    Jullie meisje dus ook een vroege vogel ?
    Shop ze zou ik zeggen
    en idd hier ook niet meer zo warm als gisteren,jammer!
    @Isis
    gefeliciteerd nog met je verjaardag en ook met je 7,netjes hoor!
    en leuk dat je ouders ook zo lief reageerde ,en idd de rest wacht nog maar even ;)
    @Bella
    O fijn he zo n humeur,maar het is voor een goed doel moet je maar denken ;),wel fijn dat de misselijkheid minder is
    @Ploon
    Ja zo merk je het dan wel goed he dat ze gegroeid zijn :D
    en lekker alweer 6 weken !
    @Manoontje
    Wat ontzettend fijn dat je geen bloed meer hebt gezien
    Ik hoop ook voor je dat het wegblijft en de kleine lekker blijft plakken
    Fijne verjaardag !
    @Wub
    O naar he dat je dingen gaat vergeten ,je moet nu echt een agenda bij de hand hebben,want anders pffff
    en grappig humpty dumpy :D
    Wij hebben nu nog geen koosnaampje ,maar bij de 1e was het kleintje
    en toen zagen we bij de prenatal een lakentje met daarop geborduurd kleintje ,dus die hebben wij toen gekocht :D

Deel Deze Pagina