December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gefeliciteerd Feline, ik heb daar geen verstand van.

Mooie avatar gemaakt Haasje
    @Lin ik heb t tig pagina's geleden verteld ;) en jij ?
    Manlief kon zich niet inhouden tegen een lieve buurvrouw, ende mvm bussen voor de deur.
    Vlgs mij gaat t vuurtje snel in de rondte ;)

2. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Alle nieuwe dames: Gefeliciteerd en welkom!

Ja, ik wordt ook voor het eerst moeder :)

Feline: Geen idee of harde geluiden kwaad kunnen, gek dat zelfs de HA en VK dat niet weten.

Wij hebben nog niemand verteld dat ik zwanger ben, ik dek dat we wachten tot na de 1e echo, die is op 10 mei. Hopelijk kan ik zo lang mij mond houden :D
    Dinsdag komt er iemand van Moeders voor Moeders, spullen brengen en vertellen wat de bedoeling is. Ze was wel heel duidelijk dat ze heel discreet werken, dus hier geen bussen voor de deur.

3. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen mama's in spé!

Blackbird: Hier ook een voor-het-eerst-mama. Wat leuk een weekendje Londen! Have fun.

Feline: gefeliciteerd met je zwangerschap! en je vraag over trillingen... geen idee, ik heb laatst wel ergens in een boek gelezen dat zwangere vrouwen bij concerten last kregen van harde buiken, maar weet zo de details niet meer, zoek het vandaag of morgen nog wel even na!

Miccie: ik kan ook veel eten hoor, maar misselijkheid blijft bij mij ook... vooral in de ochtend en laat in de avond

Haasje: mooi hoor, die foto!

Ben ook benieuwd hoe de wedstrijd van Isis is gegaan!

Hier had ik gisteren een verjaardag waarbij 2 zwangere vrouwen waren, het ging de hele avond daarover, en ik wilde het zo graag vertellen! Maar keurig mijn mond gehouden! Vanmiddag ga ik met 2 goede vriendinnen high-teaen en ik ga het hen wel vertellen.
    Fijne zondag!

4. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ik heb me de hele nacht schuldig gevoeld dat ik zoveeeeel gebakjes heb gegeten. Vanmorgen gaat het nog goed 2 boterhammen maar ik heb alweer zin in zoetigheid. Vanmiddag hebben we weer verjaardag dus weer gebakjes eten :)
    Wij hebben het ook de ouders en close vrienden verteld. Het is nog wel vroeg maar we hebben er even over gedaan om zwanger te worden en daar heeft iedereen heel erg in meegeleefd, dus wil ik hun dit nu niet ontnemen, daarbij kan ikmn mond ook niet houden hoor. Hahaha als ik niet de waarheid spreek ziet iedereen dat meteen aan mij, dus als ze er naar vragen kan ik niet ontkennen. Fijne zondag allemaal!

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Feline,welkom en gefeliciteerd, volgens mij kunen harde geluiden totaal geen kwaad hoor!Ze horen op het eind vd zwangerschap wel geluid maar het komt heel dof binnen je buik werkt als een soort geluidswal,dus ik zou zeggen lekker doen dat concert! ik heb ook nog een concert einde vh jaar en heb er veel zin in!

egbimi,zo wat erg voor je zus dat ze zelfs een sonde moest,nou zo erg was t gelukkig ook weer niet,maar flink beroerd ervan zijn wel,spugen is zowieso niet mijn favoriet.

wij gaan zo met de kleine meid naar de Apenheul,heb er eigenlijk niet zo zin in,want heb ruzie met mijn man,sinds gister,omdat ik na de babyshower pas om 19.30 thuis was terwijl hij dacht dat iki een uur eerder thuis kwam en ie eten klaar had staan(niet bereid maar wel voorbereid) terwijl ik hem nog gebeld had dat we na de shower een drankje gingen doen,ik zie al mijn vriendinnetjes meestal maar eens per jaar samen en daar wil ik dan wel van genieten,vond hem zo overdreven reageren,ben echt nog steeds te kwaad om zijn reactie toen ik thuis was,maar ja we hadden kaartjes die alleen vandaag geldig zijn dus we moeten wel vandaag,is ander beetje zonde vd kaartjes, en daarbovenop heeft dochterlief de halve nacht gespookt dus ik ben een lopende zombie nu...

hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben vandaag,knuffel!

6. Feline

Feline Lid

13 apr 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Wij hebben het ook nog niet verteld. Aankomend weekend willen we het beide families gaan vertellen. Iedereen is toch mooi bij elkaar ivm pasen. Ben benieuwd!

Heb het al wel aan de fysio verteld omdat ze me vaak manipuleerd (kraakt) en dat vond ze nu geen goed idee meer. En ik ga het komende week aan de drumleraar vertellen want hij zei afgelopen vrijdag dat ik bij het concert met mijn drum moet lopen (dus omhangen), maar dat ga ik dus niet meer doen.

Nu maar eens even douchen en aankleden!

7. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Wub: Knap dat je je mond hebt gehouden! Ik kan me helemaal voorstellen dat het op zo'n moment heel verleidelijk is om het te vertellen.

Miccie: Heb je normaal ook zo'n zin in zoetigheid? Of is dit echt omdat je nu zwanger bent?

Sjees: Wat flauw van je man zeg! Hopelijk wordt het toch een leuke dag.

8. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!:D
    Hier een slechte nacht achter de rug, vriendlief lag te snurken..
    voor ons is dit ook het eerste kindje..

Savonds heb ik al echt een buik:$ hebben jullie dat ook? overdag ook wel,maar wel ietsje minder..

Wij hebben het al verteld aan mijn ouders zussen, en schoonzus! O,ja mijn schoon moeder weet het ook..:p mijn vrend kon zijn mond niet houden, en ik heb het 1 collega verteld..

Dames een hele fijne dag vandaag, die van mij begint met misselijkheid..bleeeegg:(

Ik heb trouwens pas 16 mei een echo, is het raar om te bellen of die eerder mag? ik vind het zoooo laat haha

9. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, normaal niet zo extreem, ik denk alleen nog aan gebakjes en eet ze dus nu ook elke dag (ook lastig met al die verjaardagen). Normaal eet ik ze ook wel bij gelegenheden maar nu denk mn mind nergens anders meer aan....:p

10. Robijn28

Robijn28 Lid

24 mrt 2011
    45
    0
    0
    Lieve Allemaal,

Helaas lukt het mij niet altijd om alles terug te lezen. Maar wil wel blijven reageren! De misselijkheid komt en gaat hier. Omdat ik mij mijn andere kleine vele malen heviger heb gehad vind ik dit veel minder erg. Mijn tepels zijn wat donkerder geworden en groter en de moeheid is nog steeds aanwezig. Dit waren ongeveer mijn kwaaltjes haha. Maar verder probeer ik wel te genieten en droom ik al van mijn dikke buik.

Vandaag even mijn huisje opruimen en van het mooie weer genieten. Fijne dag!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Hier geloof ik ook misselijk, niet kots misselijk,maar wel de hele tijd een rot gevoel.
    Ik heb heel veel last van mijn darmen, rechtsboven in mijn buik.
    Dit heb ik al heel lang en vaak,maar nu ik zwanger ben ga ik ineens heel erg twijfelen of het wel hetzelfde gevoel is.
    Pfff... deze week gaat lang duren denk ik.

12. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Miccie: Wat grappig, een (hopelijk tijdelijke) gebakjes verslaving :D

Tamm: Gewoon bellen, in het ergste geval zeggen ze dat het niet eerder kan. Is ook best laat of niet, hoeveel weken ben je dan? Ik ben net 8 weken met de eerste echo.

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Tam
    O hier ook zo n hoofdpijn en moe
    Heb je wel lekker geslapen ?
    @Mirri
    O fijn dat het zo gezellig was en idd ook wel prettig dat het niet zo laat is geworden
    Ook al hoofdpijn lees ik
    @Haasje
    Wat een leuke foto van je dochter dan ,hebben jullie die zelf gemaakt?
    en je had gisteren dus de bank voor jou alleen;) wanneer komt je man weer dan ?
    @Miccie
    o naar is dat he,hier ook veel misselijk als ik niet eet
    en lekker hoor gebakjes eten :D
    en leuk dat jullie het ook al verteld hebben
    @Lin
    O leuk kruimeltje en kriebeltje :D
    @Feline
    Welkom en Gefeliciteerd
    ik denk dat het ook geen kwaad kan,maar goed zeker weten doe ik het niet
    @Wub
    O leuk en lekker dat je gaat high teaen
    lekker van genieten en leuk dat je het dan aan je vriendinnen gaat vertellen
    @Sjees
    Ja mijn zus was echt heeeeel ziek toen,ik heb altijd gehoopt dat ik dat niet zou krijgen en gelukkig bij de 1e is het me bespaard gebleven,hoop nu ook
    Naar zeg dat je woorden/ruzie met je man hebt
    Ik hoop dat het vandaag wegtrekt en jullie toch een leuke dag in de apenheul hebben
    O he jullie meisje dus aan het spoken ,hier ook 1 elke nacht en dat al bijna 2 jaar lang(maar moet er we bij zeggen dat hij heel vaak ziek is)
    Geniet van julllie dagje
    @Robijn
    o dan hoop ik voor jou ook dat het je bespaard blijft n je lekker kan genieten nu

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook een beroerde nacht achter de rug
    We hebben vannacht de 5 min regel bij de kleine man toegepast en na een klein uurtje sliep hij tot vanmorgen kwart over 7 (van 00.00 tot 01.00 bezig geweest )maar toen lag ik net zelf en werd me toch misselijk en beroerd
    ben maar even naar beneden gegaan en heb een snack a jack genomen en toen ging het langzaamaan beter
    we hebben lekker tot half 10 op bed liggen dommelen,tv aan voor de kleine en wij lekker liggen ,ik was zo beroerd vanmorgen
    nu gaat het wel,maar moet wel steeds iets eten dus de snack a jacks staan naast me 1

15. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goeiemiddag meiden!
    Wat een heerlijk zonnetje he!:D

Wij hebben net aan onze schoonouders het goede nieuws verteld. Ze vonden het erg leuk. Ze dachten al dat we iets kwamen vertellen omdat we anders nooit zomaar op visite komen, en zeker al niet in de ochtend. En vanmiddag gaan we naar mijn ouders om het daar te vertellen. Ben benieuwd! We hadden een boekje van Nijntje gekocht waarin Nijntje een broertje/zusje krijgt. Het duurde even voordat ze het doorhadden...haha
    Vind het ook wel spannend om te vertellen, helemaal na het bloedverlies, maar merk dat ik het toch ook wel fijn vind om te doen. Je kan je twijfels nu ook delen. Maar gelukkig geen bloedverlies meer gehad en krijg nu juist wat klachtjes (zere tepels en misselijk) wat me weer wat vertrouwen geeft.

Ik heb vandaag een raar gevoel. Wel honger, maar nergens trek in. Kan niet echt zeggen dat ik misselijk ben, maar voel me ook niet top. Weet niet of dat nou de zenuwen zijn (van het vertellen) of door het zwanger zijn.....

Ik lees trouwens dat veel meiden al een buikje krijgen. Ik volgens mij nog niet hoor. Heeft iedereen dat dan al?

En inderdaad Mirri, nog maar 9 nachtjes slapen:D:D:D

16. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hallo dames..wat gaan jullie snel..:p
    Hier is het 'ik krijg een mk-gevoel' al wat gezakt gelukkig..!

Zijn jullie ook al met namen bezig? Ik vind het erg moeilijk. Nu zat ik te denken..is het niet wat om onder onze mailtjes hier allemaal een naam te zetten die we mooi vinden..heeft iedereen wat aan toch(alleen als je het bloot wilt geven natuurlijk he..;))
    Er hoeft niemand op te reageren..is alleen maar om wat ideeen voor andere te geven..

Ik zal beginnen....Mees

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,

2 daagjes neit geweest.......druk met doen van leuke dingen:D
    zo verjaardag maar toch nog even gauw hier spieken anders mis ik te veel haha.

Zijn jullie smiddags ook zo moe?? pfffffffffff ik val elke middag op de bank in slaap als ik ga liggen!! niet normaal!!!

Gisteren heb ik lekkere gamba's gegeten..........bedacht me later dat dit schaaldieren zijn en die mag ik geloof ik niet........oeps............hoop dat het geen kwaad kan!!

Alles goed verder met iedereen??

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden

gisteren heeft mijn vriendje behoorlijke schrik gehad, ik ben met paard en al onderuit gegaan, het paard is bovenop mij gekomen. Zelf weet ik er (gelukkig) weinig meer van. Ik heb nu nog iets hoofdpijn, maar Bran zit volgens mij nog ongeschonden in mijn buik!

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @germini: volgens mij mogen gamba's gewoon hoor, als ze maar gewoon gebakken/gewokt/ verwarmd zijn.

Wat heb ik een *** dag achter de rug, ik moest werken maar ben bijna de hele dag misselijk geweest, kreeg mijn brood echt niet naar binnen.:( getsie getsie.. Gelukkig kon ik een uurtje eerder weg:)

zometeen maar eens kijken of ik wat voor het avondeten binnen krijg.

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Het begint hier al een drukke boel te worden :D

Mirri, mooi dat de sate in de smaak viel! Heb je niet voor niets in de keuken gestaanJ is het inderdaad te veel. Heb je vandaag nog er wel zin in dan? ;)

Blackbird, het is voor ons ook het eerste kindje. Allemaal heel spannend dus!

Haasje en Wub, lief dat jullie naar de wedstrijd vragen! Het is wel ok gegaan. Wij spelen 3 sets, waarvan ik 2,5 gespeeld heb. Na de eerste set gewisseld, was ik wel blij om, want toen voelde ik een beetje m’n buik. Merkte ook dat ik constant bezig was met of ik niets voelde en dat ik niet moest duiken etc. Dus het spelen ging niet heel geweldig. Na een half setje aan de kant werd ik er weer in gewisseld en toen is het gelukkig de rest van de wedstrijd goed gegaan. Merk wel dat ik tijdens sporten veel meer last heb van afscheiding dan in rust. Herkennen jullie dat ook? En wow, met 19 weken nog volleyballen, knap zeg. Dat zou ik sowieso niet meer durven. Ben gelukkig ook spelverdeler, dus hoef ook niet veel te springen.
    En haasje over 3 weken kampioenswedstrijd, spannend zeg! Hopelijk gaan jullie het winnen! En wat een mooie foto van je dochter in je avatar. Ik dacht inderdaad dat het van Anne Geddes was :D

Bijnaam, wij hebben nog niet echt een bijnaam. Vaak noemen we het ‘de kleine uk’ :D Heb een hoop leuke namen voorbij zien komen!

Feline, ik zou eigenlijk ook niet weten hoe dat zit met harde geluiden. Volgens mij kan het niet veel kwaad. Veel plezier bij het concert!

Wub, wat knap dat je je stil hebt kunnen houden bij 2 zwangere dames. Ik zou dat geloof ik erg moeilijk gevonden hebben! En hoe was je High Tea? Hoe hebben je vriendinnen gereageerd?:)
    Miccie, ik herken de zin in zoetigheid wel een beetje hoor. Wel lastig met alle verjaardagen! Moeilijk te ontwijken. Ik probeer vooral veel fruit te eten. Werkt bij mij gelukkig goed.

Sjees, wat vervelend ruzie met je man. Hoe was het in de Apenheul? Hebben jullie het nog wel een beetje gezellig gehad? Hopelijk wel!

Vertellen, wij hebben het vrijdag aan mijn ouders verteld. Die reageerden erg leuk J Volgend weekend vertellen we het waarschijnlijk mijn schoonouders. Wel spannend, want m’n schoonmoeder roept al een jaar dat ze oma wil worden voor haar 50e. Dat komt nu ook nog net uit ook :D

Tamm, ik zou ook gewoon proberen of je eerder een echo kan krijgen. Je moet wel erg lang wachten. Niet geschoten is altijd mis toch?

Egbimi, wat vervelend dat je zo’n slechte nacht hebt gehad..hopelijk slaap je kleine man vannacht beter en kan jij je rust pakken.

Manoontje, wat fijn dat je schoonouders zo leuk reageerde. Kan me voorstellen dat het een opluchting is en dat je nu met hen ook je twijfels kan delen. Maar meid, het is super dat je geen bloed meer verloren hebt. Hou vertrouwen! Je hebt gewoon een plakbeeb J

Lily, fijn dat jij ook je wat beter voelt nu. Vasthouden!:)

Flora, wat ontzettend schrikken zeg! Weet je nog wat er gebeurd is? Gelukkig dat kleine Bram nog veilig in je buik zitten. Rustig aan!

Klachtjes, momenteel hier erg moe! Vannacht 11 uur geslapen! Vanochtend voor verandering een keer niet misselijk wakker geworden. Helaas was de misselijkheid vanmiddag weer terug. Ook gaan me borsten steeds meer pijn doen. Gelukkig voel ik me verder helemaal top!

Verder hier niet heel veel nieuws. Vanmiddag lekker met een vriendinnetje op een terrasje gezeten. Ze weet alleen nog van niets. Wel lastig om niks te zeggen..maar het is gelukt :D Vanavond lekker een rustige avond.

Zo dat is weer een heel verhaal geworden, fijne avond dames!

Deel Deze Pagina