zwai zwaai,heb wel bijgelezen maar neit de puf te typen,sorry!! hier alles goed maar erg moe en verkouden dochterlief is ook ziek
Hoi Even een kort berichtje vanaf mijn foon, want ben aan het werk. Vind het zo leuk om een ieder zijn verhaal te lezen! Vanavond meer inhoudelijke reacties. Hier volgende week woensdag eerste echo!!! Zo spannend! Zal vanavond ook even het lijstje aanvullen Heb sinds gisteren allemaal aderen over mijn borsten lopen, herkent iemand dit? ik heb besloten dat we allemaal een top zwangerschap gaan krijgen met hele mooie baby 's in december!!! Nu weer snel aan de slag
Het eten van chocoladevla heeft me net bewezen dat ik toch wel zwanger ben. Normaal vind ik chocolade vla en hagelslag erg lekker maar als ik zwanger ben wordt ik er misselijk van. Net dus ook. Hier dus 9 maanden geen chocolade meer.
@djamilla, das balen meid... gelukkig ben ik helemaal geen chocolade freak... alleen witte chocolade, en die kan ik gewoon hebben.... @blackbird, goed zo.. plassen voor het goede doel.. had van mvm een armband gekregen, die ik al verloren ben.... beetje jammer
@mikmak: ik heb bij de vorige vanaf week 10 mijn ring niet meer om kunnen doen. In de zomer lag ik op bed of zat ik op de bank en kon ik niks meer dus te hopen (voor alle dames die zwanger zijn in de zomer) dat het vocht allemaal gaat meevallen. Ow wat balen dat je de armband al kwijt bent Ben benieuwd of ik ook nog iets extras krijg. @sjees: rustig aan meis en beterschap. @blackbird: jij mag dadelijk dus ook een aantal weken flesjes vol gaan plassen. Bij mij komen ze morgenavond. @groen: nee dat herken ik niet die aderen over de borsten. @djamila: haha als dat is wat je de bevestiging kan geven hier een aantal geuren van eten waar ik niet meer tegen kan. De vorige keer had ik dat met de lucht van knakworsten maar nu helemaal niet, nu zijn het juist andere dingen zoals de geur van bosvruchtenthee. @hier: een hele luie dag. Nog niet veel gedaan vandaag. Net even buiten in de tuin wat onkruid weg gehaald. Wel met handschoenen aan aangezien ik vanmorgen een kat in de buurt hoorde. Verder wat was opgehangen en de verzorging van de kleine meis gedaan vandaag maar voor de rest echt nog niets. Dadelijk even buiten gaan zitten denk ik al moet ik wel zeggen dat het behoorlijk warm is hier.
Bedankt dames voor het welkom Zal proberen wat te reageren later op de dag...maar jullie kletsen wel erg veel knuffel en geniet van het mooie weer
ik ben vandaag gebeld door mvm en ze komen volgende week dinsdag langs kunnen we mensen mee helpen is een kleine moeite
Ik heb nu wel meer moeite met de flessen van MvM. Ik vind het vreselijk stinken, dit had ik bij onze dochter en mijn MA absoluut niet. Net als de vaatwasser en koffiepads. Brrrrrrrrrrr . Als je 10 weken hebt geplast krijg je een schoudertas van MvM. Hier ook heerlijk buiten aan het zitten. Kopje rooibos thee erbij. Hub en dochterlief zijn even fietsen.
lin; klinkt gezellig sabine; gewelig dat je spontaan zwanger geworden bent all; wanneer kun je MvM bellen?
wolfje, je kan je aanmelden zodra je weet dat je zwanger bent volgens mij. ik heb me zaterdag aangemeld en werd gister gebeld..helaas was er een vriendinnetje op bezoek die nog van niks wist..dus kon niet opnemen. Hopelijk bellen ze vanavond weer
oke, nou ga dat morgen ook maar eens doen dan, en ook de vk op de hoogte stellen... oeh spannend allemaal Nou ik ben er mrogen weer, me pa is jarig xxx
hallo eindelijk klaar met werken ben nog niet lang zwanger maar kost me al meer moeite ben veel sneller moe de verloskundige heeft gebeld de eerst afspreken staan gepland 12mei is het intake gesprek 24mei eerste echo ik ben zo benieuwd ze vroeg gelijk of ze me kon aanmelden voor moeders voor moeders heb gelijk ja gezegt ik ken 2 mensen die al ruim 2 jaar bezig dus en het is een kleine moeite vindt het straks ook heel moeilijk als ik het hun moet vertellen dat ik zwanger ben
ik ga morgen toch maar de vk bellen haha wil ook weten nu wanneer ik naar de vk kan en met de echo net aangemeld voor MvM!!! tot mrogen
Even snel: hartje klopt en beeb zit netjes in de baarmoeder!!! Vanavond kom ik even de rest bijlezen.