December 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Florabella, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    hihi, nog 1 reactie dan BB, mijn mvm consulente kwam op de fiets met 2 bigbags met de containers erin. :p

Heb niet t idee dat "de buurt" zo met mij bezig is, zet ze gewoon voor de deur op vrijdag en nog geen vragen gehad.\
    mochten ze wat vragen dan werk ik mee aan onderzoek, is nix an gelogen toch :cool:

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ach mijn buren zijn wat oude mensen en een alleenstaande man.. die zullen dus niet veel door hebben denk ik:D

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik breng de flessen zelf weg. Maar loop er ook gewoon mee over straat. Laat mensen maar gissen...........

Huh 6,3 Mirri? Je bent toch net zo ver dan ik ben????

Joepie Cally een kloppend hartje gefeliciteerd.

4. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    hier worden de bussen opgehaald door een man met zo'n half busje... is redelijk neutraal ding!
    We hebben een algemene voordeur met de buren en hij had de sleutel van deze deur zodat ik de flessen achter de voordeur neer kon zetten. In het portiek waar iedereen langsloopt (en het kan pakken) vond ik niet zo'n goed plan.

5. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ik kon het laten ophalen of zelf wegbrengen. Ik ga voorlopig even weg brengen, en als ik dan mijn familie verteld heb dat ik zwanger ben laat ik het ophalen. Ik kon kiezen uit verschillende inlever punten in dorpjes in de buurt, hoef dus nooit ver te rijden.

Ik heb een armbandje gekregen, een mooie positieve test :D
    Bekijk bijlage 145363

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wolfje,ik zie dat je al in ronde 12 zat,echt super dat je nu zwanger bent,geniet ervan!

Nicky bedankt

Cally,super nieuws!

Haasje,ik ben echt een grote zon liefhebber,maar kan de zon nu ook niet hebben zowel gister als vandaag werd ik beroerd toen ik in de zon ging zitten,raar hoor…

Kim,ach wat zielig van je hondje,beterschap vor hem en voor jou ok met het misselijk zijn

Tulli,ik doe dit keer ook niet mee met mvm,maar vind het wel erg fijn te horen dat zoveel mama’s hier het wel doen,ik kon het dit keer niet opbrengen helaas.
    Ik ben nu ook thuisblijfmama,heb eigenlijk na de geboorte van a niet meer gewerkt..

Hier echt extreem uitgeput gevoel,en echt snotverkouden,ga nu even stomen en daarna naar bed toe,hopelijk slaapt dochterlief nu weer eens een nachtje door maar heb er een hard hoofd in aangezien zij ok ziek is en vandaag echt heel de dag heeft gehuild,pffffffffff
    Maar verder geen zw.kwaaltjes!

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @tulli,
    Haha inderdaad dat dacht ik ook!! ik was bont en blauw van het prikken en dacht elke ronde................IK WIL NIET MEER!!.........
    en over die zorgen is helemaal waar!! een zorgeloos leven met kinderen bestaat volgens mij niet!

KOUD??
    Ik heb vreselijke last van opvliegers!:(

@cally,
    Wat heerlijk!! en nu genieten!!:D

@kim,
    Sterkte met je hond!! wat zielig!

@mirri,
    He bah wat schrikken!! weet je al hoe het komt??

MVM
    ik laat ze achter het huis de flessen ophalen.........heb zeer nieuwsgierige buurvrouw!:p

Nog een weekje en dan de echo!!!!!!!!!!!!!:D

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik heb volgende dinsdag al een afspraak met mvm, ze belde vanavond al.

Ik ben zo benieuwd, wie weet is er hier ook wel een breng punt vlak bij, kan ik het ook brengen. We zien wel

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dat zegt de vk maar die gaat uit van n cyclus van 28 dgn en mijnes is 24 dus ik hou voorlopig 7 aan tot de echo ;)

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Denk toch wat spanning Germini.
    Is niet zo gek maja m'n hartslag is al rustiger.

Trustuh mamma's ;)

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we voor het eerst naar de vk, spannend!!

Ik heb besloten het morgen tegen mijn teamleistster te gaan vertellen.
    Is misschien toch wel makkelijk, aangezien ik steeds meer merk aan mijn lichaam.
    Ik ga ervan uit dat ze het goed opneemt, maar vind het toch wel een beetje eng.
    Verder willen wij het ook aankomend weekend tegen het zoontje van mijn vriend gaan vertellen, die gaat flippen weet ik nu al.
    Hij roept al zoooo lang dat hij graag een zusje ( ja hij wilt een zusje) wilt.
    Hmmm eens kijken of we er een zusje van kunnen maken, anders wordt het toch echt een broertje.

MvM...Tja.. ik wil het natuurlijk wel doen,maar ben i.v.m. de verhuizing over 2 weken nog niet helemaal uit wat ik nou wil
    Zie het eigenlijk niet zitten in zo'n drukke periode.
    Als het nog kan denk ik dat ik dan de laatste weekjes dat ik nog mee kan doen mee ga doen.
    Is dit stom???

12. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk zo soms van die knal positieve testen :D

Ik hoorde van een collega dat er gezegd was dat de directeur niet zo blij zou worden als er iemand zwanger zou zijn, want hij heeft net zijn formatie rond voor volgend jaar. Ben dus heel benieuwd wat zijn reactie is... Ik houd het nog maar even voor me tot de echo ;)

Alle beetjes helpen toch, goofie?

13. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo happy! Vandaag bij de vk geweest, het zag er goed uit, het hartje klopte al zwak, ik was 6 weken en 13 december uitgerekend. Baarmoedergrootte kwam overeen met 6 weken en beebje ook! Ik ben zo gelukkig! Vorige keer kregen we slecht bericht toen we daar voor de eerste echo kwam, wat een geruststelling. Nu ga ik heerlijk genieten en hopelijk wat slapen....truste

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Miccie...wat fijn! Ohw echt dat scheelt zoveel stress! Jij zal vast wel goed kunnen slapen nu?

@Sjees...ohw wist ik niet joh, lekker thuisblijf mama..en de luxe dat de kleine op maandag naar oma gaat! Dat zou ik ook wel willen...soms mis ik dat wel hoor, dat ik me zoontje niet 1 dag even kan "dumpen" hoeft niet eens elke week.
    Zo'n dag dat niemand thuis is...dat je even lekker hard door je huis heen kan poetsen...alles goed mee kunt pakken. Of zo'n dag dat er niemand thuis is en je hoeft dan niets! Heerlijk!
    Ben dus wel beetje stiekem (gezond) jaloers.

Verder...weinig te melden eigelijk...het is ook bedtijd! Trusten!

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dames dames, wat kletsen jullie toch veel :D

Niet bij te houden!

@Tam27; weer lekker uit de nacht? Ik heb nu mijn laatste nachtje. Morgen weer lekker 'normaal' slapen ;)

@Wolfje, welkom en gefeliciteerd!

@Kim, succes met je hond.

Verder weet ik het niet meer.

Ik heb trouwens qua eten geen trek meer in koffie. Zeker niet 'smorgens vroeg. Terwijl ik het eerst heerlijk vond.
    Heb dan wel weer een geroosterdbroodverslaving :D

Volgende week woensdag eindelijk naar de VK. Ik hoop dat ik snel een echo krijg hoor. Word jaloers als ik zie dat jullie al mogen :( .

Maar goed, geduld is een schone zaak ;)

16. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Miccie: Wat fijn, gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames!!

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mamma's

Nog 6 nachtjes slapen ;) Manoon&Lin en nog 4 op de 26e ;)

@Micci heerlijk meid een kloppende echo ;)

Ik ben ook happy, m'n hArtslag rustig en minder dizzy.
    Nu kan ik genieten

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Nee hoor Goofy. Alle hulp is welkom maar jij gaat voor, als jij je energie voor de baby en verhuizing nodig hebt is dat jou keuze ;)

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hier nog één nachtje en dan gelukkig weer "normaal" slapen ;)

@Micci, gefeliciteerd meid met je goeie echo :D

Zo ik ga vanmiddag even op mijn gemak bijlezen, ik ga straks bij een vriendin op de koffie dus mezelf maar even tot aankleden dwingen ;)

Deel Deze Pagina