Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hé meiden,

gister een super positieve test in handen! Het was niet helemaal gepland, maar het besef begint nu langzaam door te dringen.

Als het goed is ben ik 1 augustus 2011 uitgerekend, dus voor de 2e keer een augustus mama :D.

Wie volgt????

Liefs

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh jippie! Gefeliciteerd. Ik zit op het wachtbankje maar denk niet dat ik je volg. Zo voelt het tenminste niet. Geniet van je zwangerschap.

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hey debbedebs , ik kom meeschrijven ik ben dan wel 31 juli uitgerekend maar bij de juli mama's is het al zo druk!
    Ik was ook bij de augustus 2008 mama's . Ik was toen ook 31 juli uitgerekend, nu maar hopen dat er nog veel augustus mama's bijkomen.
    Hoe voel je je ?
    Ik merk nog niet zoveel .
    Alleen mijn borsten beginnen wat pijn te doen. altijd goed he .
    Had woensdag al een positest maar wilde nog wachten tot na nod !
    Groetjes Janine

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    @Mol, bedankt voor je felicitatie! We zijn ook erg blij! Hoop echt voor je dat je gevoel je deze keer in de steek laat en dat je ook zwanger bent! Ik duim iig voor je!

@Janine, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je hier komt kletsen! Maar dus voor de 2e keer op 31 juli uitgerekend, dat is wel heel knap, hahaha! Is je zoontje ook van augustus 2009, of is hij toch in juli geboren?
    Fijn dat je nog niet zoveel klachten hebt. Hier beginnen ze wel echt te komen. Merkte het de afgelopen week ook al echt. Ik had het héééééél erg koud, pijnlijke borsten, erg misselijk. Bij mijn zoontje ben ik 5 maanden erg ziek geweest, dus ik hoop echt dat het deze keer minder is. Maar we zullen zien!

5. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Debbedebs , Ja dat is wel heel toevallig .
    Had ook zoiets van toen ik ongi werd afgelopen maand , nou nu moet het dan raak zijn !
    Maar goed het is allemaal nog pril he.
    Mijn zoontje is op 24 juli 2008 geboren. dus wel wat eerder, en na de 1ste echo toen hebben ze me op de 26ste gezet.
    Ben benieuwd nu zal wel nog heel lang duren voor ik een echo krijg.
    Mijn vk heeft geen echoapparaat . tenminste toen niet.
    Ik heb het wel ook inderdaad koud, en ben afentoe een beetje weeig in mijn buik, en als ik dn eet is het over .
    Dit herken ik dan weer wel van mijn vorige zwangerschap.
    Dan hoop ik inderdaad dat je nu niet zo ziek word, lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb bij mijn zoontje toen nooit gespuugd ofzo.
    Ik hoop voor je dat het deze x mee zal vallen !!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gefeliciteerd!!!!

7. Silv

Silv Lid

22 nov 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag mij hier ook aansluiten als complete verassing;)
    1 augustus uitgerekend

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw alweer Augustus 2011 mama's!!
    Wat vliegt de tijd:D
    Van harte gefeliciteerd:D

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede Morgen,

Had ik me toch een nieuwe topic geopend omdat ik deze niet kon vinden...

Maar ik heb vanochtend posi. getest... ik ga even vanuit dat ik 3 aug. uitgerekend zal zijn.
    14 dec. me eerste echo.

Zwanger geworden in 3e ronde clomid...ik schrok me dood vanochtend. Zo niet verwacht! Ik voel helemaal niets...ja t gevoel van ongesteld worden...meer niet.
    Maar de teststreep knalde van het scherm af...dus zal voorlopig en hopelijk de komende 8 maanden wel goed blijven gaan!

10. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow hij is er al!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen...

ik hoop dat ik 1 deze dagen mag volgen.

11. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Silv en Tulli van harte gefeliciteerd !!!!!!

Gezellig wat meiden erbij, nu hopen dat het er nog veel meer zullen worden !

Tulli k voel me ook nog niet super zwanger maar idd een streep is een streep hé !
    De kwaaltjes zullen vanzelf wel komen. haha :D

12. Tulli

Tulli Niet meer actief

Thanks! Tja zonder kwaaltjes is het alleen maar fijn..maar om te zeggen ik voel me super zwanger!?
    Meer het idee dat er een ongesteldheid aan zit te komen...maar dat zal wel niet! hahaha
    Mijn mijn 1e kindje had ik duidelijk het idee..."ik ben zwanger" nu testen ik voor de zekerheid.

Ik zal snel een foto van mijn streep plaatsen in mijn map...hij was na mijn idee wel erg goed zichtbaar voor zo'n prille zwangerschap. (of ik moet verder zijn dan ik zelf weet...)

13. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    zo! Augustus mama's alweer!! dat gaat snel haha!

in ieder geval voor iedereen geniet van jullie zwangerschap want voor je het weet is het voorbij;):D

14. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar is augustus alweer:D

Meiden van harte gefeliciteerd! Geniet ervan want het vliegt om;)

Ik hoop me deze week bij jullie aan te kunnen sluiten!

Liefs Loekie

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Ik kom me ook bij jullie aansluiten! Vanmiddag posi getest, niet gepland maar zeker wel gewenst! Heb nog twee zoontjes, Julian is van 13 augustus 2008 (was 31juli uitgerekend) en Milan is van 12 april 2010 dus nog maar 7 maanden oud.

Voel verder nog niks maar het is ook nog zo pril dat er nog tijd genoeg is om kwaaltjes te krijgen.

16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @tulli , ik had bij mijn zoontje ook gelijk zoiets van ik ben zwanger , en nu idd ook niet. Daar ben ik dan wel onzeker over, maar ja het is toch de eerste echo afwachten . En dat duurt nog heeel lang !

@ Ingrid , Van harte gefeliciteerd en welkom.
    Mijn zoontje is van 24 juli 2008 , dus zit maar een paar weekjes verschil in als met Julian. Ik was toen ook in eerste instantie op 31 juli uitgerekend. En nu weer dat is wel erg toeval hihi.
    Dan zul je nu ook wel rond die tijd uitgeteld zijn of niet ?
    Wel leuk een derde !

Hier begint wel het hongergevoel te komen. nu al !!!!!
    Bij mijn zoontje was ik in totaal 23 kilo aangekomen, hoop nu eigenlijk dat het wat minder is ;)

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel! Ja ben nu 2 augustus uitgerekend, dus dit kindje is precies 2 jaar en 2 dagen later verwekt;) Hoop alleen wel dat deze niet het voorbeeld van de eerste twee gaat volgen maar gewoon netjes op tijd komt hahaha

Eerste keer ruim 25 kilo aangekomen, bij de tweede was wegen niet verplicht dus ook niet gedaan maar zat alle twee de keren weer snel op mijn oude gewicht.

Heb nog geen last van honger maar wel van onwijs veel plassen hahahaha

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

@janineenevi...altijd nog steeds voel ik weinig verschil! Ook het plassen valt mee...wel hier en daar een steekje, verder niets. Nou ja...ik hoef ook niet perce misselijk te zijn hoor ;)
    14 dec. hier de echo...dat is dan weer het voordeel van de MMM

@Ingrid..jou ken ik van een ander topic! Heb jij niet op de januari mama's 2009 gezeten? (ik zat daar onder een andere naam) Gefeliciteerd met jullie 3e opkomst! Wat spannend.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb wel de januari 2010 mama's meegekletst maar toen moeten afhaken met 6,3weken zwangerschap vanwege een mk

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Ingrid,..dat weet ik inderdaad nog! Had het toen erg met je te doen.
    Maar kijk wat er gebeurd...je bent nu alweer zwanger! Wohw...heel bijzonder!

Deel Deze Pagina