Hier ook! Wij willen ook graag weten wat het wordt. Zelf heb ik heel sterk het vermoeden van een meisje, maar mn man juist weer van een jongen! Nog even zo'n 8 weken in spanning!
@ babyboo92: nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat leuk al die echo's en dikke buiken. wij hebben donderdag pas de eerste echo, dus komt nu wel heel dichtbij. ben nog steeds erg misselijk en als ik in de rij sta in de winkel word ik duizelig(had ik helaas bij s.amila ook) toen duurde het 9 maand maar hoop wel dat het hier eerder over is. slapen gaat ook al voor geen meter de laatste 2 nachten 2 uur geslapen en toen schrok s wakker van een vrachtwagen die met veel lawaai langs kwam rijden(wonen in een flat 8 hoog naast een drukke weg). en was niet van plan om nog te gaan slapen. wij willen heel graag weten wat het geslacht is. ik denk zelf een jongetje. we wisten het bij s ook wouden het toen gewoon weten omdat er al zoveel onzeker was. tis nu ook wel makkelijk als ik weet of ik opnieuw mag gaan shoppen of dat ik alles van s weer kan gebruiken.
@ ons2ewonder Blijft spannend hoor, iedere echo weer! Onze eerste echo hebben we echt even een traantje weg gepinkt en de 2e was ook zooo bijzonder. Woensdag mogen wij weer, en dan laten we meteen een dvd opname maken. Is iets nieuws wat het ziekenhuis aanbied!
Hoi meiden, Hier was ik ook weer eens! Sorry, kom er niet aan toe om vaak mee te lezen en te reageren. Ik heb in de vlucht wat terug gesnuffeld. Zo te lezen gaat het met iedereen wel goed, niemand met extreme klachten. Heel prettig voor jullie! Hier gaat het best goed. Sinds paar dagen niet meer zo heel misselijk. Heb al wel geregeld moeten overgeven. Ik neem elke avond een Emesafene tabletje en dan gaat het goed. Ik heb inmiddels 1x een blaasonsteking gehad, en daarnaast kreeg ik toen een keelonsteking. Ik was echt ziek!! 1 Juni hebben we de 12weken echo. Erg spannend! Ook wij willen weten wat het gaat worden... Ik heb heel erg het gevoel dat het een jongentje word. Ik had bij mijn dochtertje ook een heel sterk geveol en dat kwam ook uit, dus ben nu erg nieuwschierig... Ons dochtertje is nu 18maanden. Een heerlijk ding. Ze kletst de oren van je hoofd. Rust? Dat hebben we ook niet meer zoveel, haha! Hoort erbij hé. Ze word nu s'morgens best vroeg wakker. Tussen 7 en 8.00. Dus uitslapen zit er niet meer in. Ik zag hier ook al aardig wat buikjes voorbij komen! Wat een mooie buikjes. Ik heb nog geen buikje, merk wel dat hij wat anders word. Alleen in de avond is hij erg bol, dan lijk ik wel gelijk 20weken. Nou meiden, lekker van de zwangerschap blijven genieten!! en op naar de echó's!!! Liefs!
Bevallingslijst 2011 december mama's 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 20-12-2011 - Sparkie - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 16 mei - MD82 - 2e echo gynaecoloog 18 mei - Patty - Eerste afspraak vk 19 mei - Susan79 - 2e echo IVF centrum 19 mei - Susan79 - gesprek combinatietest 20 mei - Charllotte - 2e echo vk 20 mei - Susan79 - intake gyn 24 mei - Sparkie - gyn termijnecho 24 mei - Charllotte - Intake vk 25 mei - hellepelle - 1e echo bij vk 26 mei - ons2ewonder- 1e echo bij vk 27 mei - Baby11 - controle gyn 31 mei - MD82 - intake verloskundige 10 juni - MD82- termijnecho ziekenhuis 14 juni - Babyboo92 - Naar het hartje luisteren 16 juni - ons2ewonder - guo in umcg ivm hartafwijking 17 juni - Susan79 - geslachtsbepaling/pretecho dr Papa Ik heb het lijstje even ge-update! Mijn gyn verwacht ons "Wimpie" namelijk 2 weken later dan wij.... Ach, als ie maar komt!!
Goedemorgen dames, Hoe is het met jullie? Tijd gaat eigenlijk best hard. Al weer over de 12 weken heen Helaas is mijn infectie nog niet helemaal over en gaat de huisarts nu overleggen of ik bij de gynaecoloog kan komen.
MD82: de 24e is een mooie datum misschien wel een kerstkindje net als hier. ik ben bij de eerste ook een week achteruit gezet en uiteindelijk liet ze nog 4 dagen op zich wachten. g89: wat mooi dat je de echo op dvd krijgt. deden ze bij ons helaas niet. mannon: wat fijn dat het pilletje werkt hier wel veel last van misselijkheid en ben al 3 kilo afgevallen. hier ook geen rust. kletst de hele dag klimt overal op wat niet mag en is bijna 14 maand. slaapt ook niet dus als mijn man thuis is slaap ik uit. Voel me nog steeds niet heel goed en volgensmij vooral misselijk van de spanning voor donderdag. had gisteren het gevoel dat ik iets(kindje) voelde bewegen(kan volgensmij bijna niet) heel laagin mijn buik toen ik in bed lag. het voelde wel net zo als bij mijn dochter maar was toen 16 weken zwanger.
Isolde: Vervelend zeg, dat de infectie nog steeds niet over is. Ik wist niet dat dat een reden kon zijn om naar de gyn te gaan? Heerlijk hoor, de 12weken 'grens' over! Geniet ervan! Ons2ewonder: Gossie, die knul van jou is dan best een bikkel. Niet meer slapen? Mijn dochtertje is 18maanden en die slaapt nog wel. Ze slaapt eind van de ochtend/begin de middag zo'n 2uur en soms aan het einde van de dag nog een uur, soms langer. Ze heeft het slapen echt nog wel nodig. Grappig dat er zo'n verschil tussen al die kids zit. Je baby al voelen, zo vroeg. Dat kan ik me niet voorstellen. Maar ik heb er verder niet zo heel veel verstand van. Ik voelde mijn dochtertje pas rond 20weken. De 23ste week voelde ik ze pas echt zo van; Ja, ik voel ze! Ik benieuwd waneer ik het nu ga voelen. ik kan niet wachten! ------ Prettige dag dames!
@ manonn Dat wist ik ook niet maar dat zei de huisarts vrijdag. Duurt nu al ruim een week en slaap er slecht van. Ik heb ook af en toe het idee dat ik kleine plopjes/schopjes krijg.
Bevallingslijst 2011 december mama's 30-11-2011 - G89 - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 20-12-2011 - Sparkie - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 16 mei - MD82 - 2e echo gynaecoloog 18 mei - Patty - Eerste afspraak vk 19 mei - Susan79 - 2e echo IVF centrum 19 mei - Susan79 - gesprek combinatietest 20 mei - Charllotte - 2e echo vk 20 mei - Susan79 - intake gyn 24 mei - Sparkie - gyn termijnecho 24 mei - Charllotte - Intake vk 25 mei - hellepelle - 1e echo bij vk 25 mei - G89 - 3e echo bij gyn 26 mei - ons2ewonder- 1e echo bij vk 27 mei - Baby11 - controle gyn 31 mei - MD82 - intake verloskundige 10 juni - MD82- termijnecho ziekenhuis 14 juni - Babyboo92 - Naar het hartje luisteren 16 juni - ons2ewonder - guo in umcg ivm hartafwijking 17 juni - Susan79 - geslachtsbepaling/pretecho dr Papa Ik heb mezelf nu even op 30 november gezet, maar het zou best kunnen dat ze me woensdag toch verschuiven naar 1 of 2 december, mocht dat zo zijn dan pas ik het direct aan!
Isolde: Ik kan het gemist hebben hoor, maar liep je eerst bij de VK of moet je naar de gyn omdat het nog niet over is? Ons2ewonder: Vervelend van die misselijkheid, komt het bij jou ook met vlagen? Of heb je er continu last van... afgelopen 2 weken nergens last van gehad, en nu komt het ook weer terug. Paar droge crackers helpen wel. Ja, die dvd opname doen ze ook nog niet zo heel lang in het Atrium Ziekenhuis. Ze vragen een kleine bijdrage van 2,- euro! Tja, dat is niets vergeleken als je een pretecho laat maken. Tuurlijk heb je daar dan wel 3D foto's enz bij zitten, maar een 2D dvd is ook mooi! Manon: Heerlijk he die leeftijd. Mijn zwager en schoonzusje hebben er 1 rond lopen van 26 maanden, maar die is zooo wijs! Als papa of mama zeggen: Dat mag jij niet doen! Dan hoor je m héél hard roepen: JIJ mama!! En dan nog zo heel wijs er bij kijken. @hier; Afgelopen 2 weken was de misselijkheid over, maar vandaag kwam het dus dubbel en hard terug! Ik eet al ontzettend slecht vanwege die misselijkheid. Ik moet wel zeggen, dat ik momenteel wel heel slecht warm eet? Het zou aan het weer kunnen liggen, hebben jullie dit ook?! Ik kan zo slecht tegen de geur.. en het smaakt me ook niet. Het maakt niet uit wat het is. Hier is het echt droge crackers, of boterham met smeerkaas. Of gewoon een stokbroodje met iets hartigs Woensdag avond mogen we voor onze 3e echo, en laten dan ook een dvd opname maken, zodat we het nog eens terug kunnen zien. Vind het zo jammer dat je tijdens de echo 't kindje zó mooi ziet bewegen, maar dat ze dan zo'n onduidelijke foto maken, dat je niet alles er "goed" op te zien krijgt ( armpjes/beentjes enz... )
Kom ook weer even zwaaien! Erg moe de laatste week, en moet ook nog eens heel veel werken, dus geen fijne combi. Morgen vrij, dan weer een echo bij de gyn. Vind het toch wel spannend omdat ik een paar keer oud bloed ben verloren. Hoop heel hard op goed nieuws!
@ G89 Ik loop gewoon bij de VK maar omdat mijn infectie niet weg wilt had de huisarts gezegd dat ik vandaag naar de gyn mocht als het niet over was. Helaas zat het me vandaag weer niet mee want ze hebben de hele dag computerstoring gehad dus ze konden niet bij mijn gegevens. Ik hoop morgen meer te horen want ik slaap al meer dan een week heel slecht.
Jeetje, dat is inderdaad echt vervelend! Juist nu je, je slaap zo hard nodig hebt. Ik hoop voor je dat de gyn dan een oplossing heeft voor de infectie! Doe het wel kalm aan en probeer wel te rusten!
Ben al aan het aftellen. Nog vier weken en dan 3 weken vakantie Met mijn fysio vandaag afgesproken als ik me fitter voel na de vakantie om dan minder te gaan werken. Waarschijnlijk komt een deel van mijn moeheid vanuit mijn bekken. Hoe is het met de rest van de dames? Begin nu al ongeduldig te worden en ik moet nog zo lang hihi Hebben jullie daar ook last van
Goedemorgen dames, De dokter heeft eindelijk met de gyn overlegd en ik moet wat onderzoeken ondergaan. Onder andere gaan ze kijken of ik zwangerschaps suiker heb. Ik hoop/verwacht van niet. Hoe is het met jullie?
@ons2ewonder Tsjah, de gyn denkt dat ik minder lang zwanger ben dan ik zelf denk... Ik heb het gevoel dat ik minstens een week langer dat guppie in mijn buik zit, maar ja... dat merken we vanzelf wel! 10 juni krijgen we de termeinecho en dan kunnen ze het natuurlijk nog beter zien. En verder.... maakt het mij niet uit! Als het maar komt!! Ik ben behoorlijk moe nog steeds en 's morgens zó ontzettend misselijk!! Verder zo nu en dan duizelig en draaierig... maar: alles voor het goede doel! Goed, ik ga eens een les verzinnen voor vanmiddag!! x M
@G89 Gefeliciteerd en welkom bij de club. Wat fijn dat je nu al weer wat verder bent! Dat neemt je onzekerheid ook weer een beetje weg. Bij mij zit het ook nog wel goed denk ik, maar toch duurt het weer zo lang tot mijn volgende afspraak bij de vk pff.. Kan niet wachten! Maar ik heb net zo'n angelsound doppler besteld hahaha dan kan ik zelf lekker luisteren! Ik heb ook veel last van misselijkheid de afgelopen tijd. Ik heb pas een keertje hoeven overgeven vrijdag maar voor de rest wordt ik van zo veel geuren misselijk bah bah! Droge crackers gaan er bij mij gelukkig ook goed in, straks pannekoeken eten. Ik hoop dat het lukt! @Baby11 Wij willen het geslacht zeker weten! Ik riep altijd van niet, maar ik ben veel te nieuwsgierig en weet toch al zeker dat ik het toch wel wil weten. Dus ja hahaha.. @Charllotte Misschien een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je mooie echo. Mijn laptop was kapot dus ik lag er tijdelijk even uit. Elke keer reageren met mijn telefoon vind ik niet echt prettig en handig.. @xxIsoldexx Ja heerlijk he. bijna de meeste onzekere periode voorbij! heel prettig! Wat vervelend dat de infectie nog niet weg is. Hopen dat ze er gauw echt iets aan kunnen doen, want echt vrolijk wordt je er natuurlijk niet van! @Ons2ewonder Het lijkt me niet dat je dat al kan voelen, maar het zou natuurlijk wel super gaaf zijn! Op het andere forum is iemand die het ook al heeft gevoeld, alleen is die nou 13 weken. Ik hoop voor je dat je de kleine al kan voelen! @Sparkie Ik las dat jij vandaag een echo had? En en hoe was het???!! Momenteel ben ik helemaal verslaafd aan aardbeien. Vandaag aanbieding 2 bakjes voor 5 euro. Dus ben weer even vandoor lekker bakje klaarmaken!
Gelukkig geen suiker. Nu weer nieuwe medicijnen gehad en morgen bellen voor de uitslag van de kweek. Ik moest net met mijn zoontje naar de kno arts en moet dinsdag weer onder narcose voor zijn oortjes, niks ernstig maar toch heel zielig Sparkie hoe was de echo? Babyboo lekker geniet ervan
Echo was goed meiden!! Een mooi klein minimensje, compleet met armen en benen! Ik ben zelfs nog twee dagen vooruit gezet, nu 10w2d, uitgerekende datum is 18 december. Was een hele opluchting te zien dat alles oke was, na het bruine bloedverlies. Nu vertrouwen hebben en gaan genieten. Hebben het onze ouders nu ook verteld. Die waren ook erg blij voor ons. Kom snel weer langer kletsen! Is alweer erg laat, en morgen weer een vroege dienst.