De vwp viel me echt ontzettend mee! Eerst gingen ze kijken met de echo hoe de kleine (man --> jaja weer duidelijk te zien) ervoor lag. Ook vruchtwater bekeken en waar ze gingen prikken. Daarna buik insmeren met jodium en prikken maar! 1e deel prik was alleen door de huid dus prima maar daarna nog door m'n stugge baarmoeder heen. Dat was wel even vervelend maar ging heel vlot! Toen 3 buisjes vruchtwater opzuigen waar ik nix van voelde en de naald er weer uit trekken. Alles konden we volgen op de echo. En dat was het dus! Stelde qua handeling dus niet zoveel voor. Ma, di of wo worden we gebeld met de voorlopige uitslag. Down is dan al wel bekend, net als chromosomen 13 en 18 en de geslachtschromosomen. Gelukkig veel afleiding door de vakantie dus dat scheelt! Mag vandaag alleen niets doen en vanaf morgen heel rustig aandoen.
suzan: wat fij om te horen dat het goed is gegaan. en inderdaad goed je rust houden. mooi dat de voorlopige uitslag woesdag al binnen is, ik lees het dan wel als ik terug ben van vakantie(gaan maandag weg). hopelijk krijgen we allebij woensdag goed nieuws want wij hebben dan de 2e guo in groningen.
Meiden, ... Hier is het geslacht bekend. Afgelopen dinsdagavond een geslachtsbepaling gehad. Het word een ... CHICKY!!! We krijgen weer een meisje. Zinzi krijgt een ZUSJE! Heeeeeelemaal leuk!!!! Hoop dat met jullie alles goed gaat? Al meer meiden die het geslacht weten??
@Susan79 Wat fijn dat alles een beetje mee viel. Hoop voor jullie dat je een hele positieve uitslag krijgt! @Ons2ewonder Wat lekker. Nog een paar daagjes en dan even lekker eruit dus. Waar ga je ook alweer heen? Heel veel plezier alvast! @Manonn Gefeliciteerd met je kleine meid! wij weten het geslacht ook al en we krijgen ook een meisje
Bevallingslijst: 30-11-2011 - G89 - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 18-12-2011 - Sparkie - 33 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 12 Juli - Babyboo92 - Controle vk 19 Juli - Babyboo92 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan79 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan 79 - Controle Gyn
@Manonn Ik weet niet waarom maar ik zie jou helemaal niet meer in het lijstje staan. Misschien kan je jezelf nog even opnieuw toevoegen?
Bevallingslijst: 30-11-2011 - G89 - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 18-12-2011 - Sparkie - 33 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 29 juni- ons2ewonder - 2e guo(in umcg) 12 Juli - Babyboo92 - Controle vk 19 Juli - Babyboo92 - 20 weken Echo 19 juli - ons2ewonder- controle gyn 27 juli - ons2ewonder- 3e guo (zwolle) 28 Juli - Susan79 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan 79 - Controle Gyn 04 aug- ons2ewonder- 4e guo ( in umcg)
babyboo92: wij gaan naar drenthe en de weersvoorspelling ziet er prima uit hoop dat dat ook zo blijft. wat leuk een meisje. afgelopen echo durfde ze zich er niet aan te wagen maar ze zij dat het een meisje leek(als ze het goede uitsteeksel had doordat het zo bewoog) ergens lijkt me 2 meiden wel heel leuk maar een jongetje lijkt me ook erg leuk. ik denk zelf een jongen en iemand die voor me heeft gependelt kwam ook op jongen dus ik ben benieuwd hopelijk zien we woensdag bij de echo meer. bij ons in de familie heeft iedereen eerst een meisje dan een jongen, behalve mijn tante want die heeft 3 meiden mannon: wat leuk nog een meisje.
30-11-2011 - G89 - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 18-12-2011 - Sparkie - 33 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 22-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 27 juni - MD82 - controle vk 29 juni- ons2ewonder - 2e guo(in umcg) 12 Juli - Babyboo92 - Controle vk 19 Juli - Babyboo92 - 20 weken Echo 19 juli - ons2ewonder- controle gyn 27 juli - ons2ewonder- 3e guo (zwolle) 28 Juli - Susan79 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan 79 - Controle Gyn 29 juli - MD82 - 20 weken echo 04 aug- ons2ewonder- 4e guo ( in umcg)
Bevallingslijst: 30-11-2011 - G89 - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 03-12-2011 - Babyboo92 - 19 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 - Charllotte - 23 jaar - 1e kindje - Thuis 14-12-2011 - Baby11 - 30 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 - Susan79 - 31 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - OVB 18-12-2011 - Manonnn - 24jaar - 2ekindje - Ziekenhuis - ? 18-12-2011 - Sparkie - 33 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - ons2ewonder - 22 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - bv 24-12-2011 - MD82 - 28 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 27-12-2011 - Patty - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: 11 Juli - Manonn - Controle vk 12 Juli - Babyboo92 - Controle vk 19 Juli - Babyboo92 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan79 - 20 weken Echo 28 Juli - Susan 79 - Controle Gyn
Babyboo: LEUK! Ook een meid. Ik ben er helemaal super BLIJ mee. Twee meiden, JA! Ik zit op de roze wolk! Letterlijk en figuurlijk! haha! Ik heb me nu toegevoegd hoor in de lijst, was het vergeten eens te doen. Ons2ewonder: Ze dachten een meisje, .. Jeetje! Dat maakt het nu wel extra spannend toch.. Wat zou ik nieuwschierig zijn, maar nog even en dan weten jullie het. LEUK! Ik heb in me vorige zwangerschap ook meerdere pendels gehad. Klopte 10x niks van. Ik geloof er niet zoveel in, zeker nu op afstand. De kans is 50% voor meisje en 50% jongentje hé!~ ---- Prettig weekend allemaal!
Hoi allemaal! gisteren zijn we weer bij de verloskundige geweest en met mij was alles goed. Ik ben nu 2 kilo aangekomen en de uitslagen van alle bloedonderzoeken waren prima in orde! Maar... toen ze naar het hartje ging luisteren kon ze niets vinden.... Ze hoorde wel de grote bloedvaten in de placenta en nu denkt ze dat "het" achter de placenta ligt en dat ik me dus nergens zorgen over moet maken, maar dat doe ik dus wel! Vrijdag moeten we terug voor de herkansing.... Pfff.... Kan er dan niets normaal gaan??? Heeft iemand anders iets dergelijks ook wel eens gehad??? x M
MD: he bah, dat zou me ook niet lekker zitten hoor... Hopelijk laat de kleine zich vrijdag wel goed horen. Heb zelf nog niet zoiets meegemaakt overigens. Anders een echo vragen hoor. De tijd gaat ineens snel vind ik! Alweer 15 weken. Begint ineens kleur aan te komen. Nog vijf weken tot de 20 weken echo. Vind het wel spannend hoor. Ik blijf een beetje terughoudend merk ik. Eerst zien dan geloven zeg maar. Heb ook nog niets gekocht voor de baby, moet zelfs nog kraamzorg en de creche aanvragen. Blijf het maar uitstellen. Toch binnenkort maar even doen. Verder ook alles goed met iedereen? Hoe is het met de meiden die zo misselijk zijn? susan: jij al iets gehoord van de combinatie test?
Meiden, even kort vanuit Frankrijk. Vooralsnog een goede uitslag vwp. Geen syndroom van Down, Edwards of Patau. En zeker een jochie Rest gaat nu op kweek. Word alleen nog gebeld als daar iets verkeerds uitkomt. Duurt nog ca 2 wkn maar die kans is <1%. Manon, geef jij dit door op onze Hyves?? Laat t verder hierbij want ben dus in Frankrijk op vakantie! Nog 2.5 wk
Wat fijn om te horen susan! Nu lekker genieten van je vakantie! Gisteren was moeilijk, moeilijk... aan het einde van de dag had ik het idee dat mijn voetjes uit elkaar zouden klappen! Pff, wat een hitte! Hoe is het bij jullie gegaan? Wij moeten nog een weekje wachten om te weten wat het is, ben wel heel benieuwd! Fijne dag allemaal! Liefs
Hier weer even een kort berichtje. Druk druk druk. Ze zijn de zijkant van het huis aan het repareren. Word er gek van maar over een paar dagen gaan we lekker een weekje weg. De misselijkheid is er nog steeds helaas en heb ondertussen ook al weer 2 keer blaasontsteking gehad. Met de beeb gaat alles goed gelukkig. Daar doen we het toch voor. @ Susan Wat fijn dat alles goed is, geniet ervan!! @ alle meiden Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie ook lekker aan het genieten zijn.
Kom net bij de huisarts vandaan, een flinke blaasontsteking. Zit met tranen in mijn ogen op de wc iedere 10 minuten... en we gaan morgen op schoolreisje naar het Dolfinarium! Anderhalf uur in de bus (zonder wc)! Ik weet even niet hoe ik dat ga doen... Bah! Hoe gaat het bij jullie? Liefs!
@ charlotte Ach meid toch wat erg vind ik dat voor je! Dat is zo enorm vervelend. Ik hoop dat het goed is gekomen in de bus. Meestal helpen de medicijnen na een dag wel. Ik hoop dat het bij jou ook zo is. Morgen gaan we lekker een weekje weg naar een bungalowpark. Net even met de huisarts gebeld over mijn zoontje. Hij heeft ruim 2 jaar medicijnen gebruikt voor zijn maag en we zijn nu 2 maanden gestopt en waren in de veronderstelling dat het over was. Nu klaagt meneer steeds vaker over bah in zijn mond en pijn op zijn borst. De arme schat
MD82: Getsie meid, dat is wel even schrikken zeg. Ik zou ook stiekem onzeker raken hoor, maar heb vertrouwen in wat de verloskundige zeggen. Als de baby ook maar iets 'lastig' ligt kunnen ze het niet horen. Hoe was het vandaag? Ik hoop goed!!!! Suus: Ik geef het door aan de meiden op Hyves. Geniet maar lekker in Frankrijk. Super dat de testen goed zijn!! Kusje aan Sophie!! Isolde: Klote zeg, nog steeds misselijk. Ik had het ook bij mijn dochtertje, stopte na 19weken dus er is hoop!!! Houd het doel maar goed voor ogen. Hoe k*t het nu ook is, straks ben je het allemaal vergeten hoor. Geloof me! Blaasontstekingen heb ik helaas ook best vaak, dus weet ook wat dat is. Succes en hopen dat je vlug van alle ellendige kwaaltjes af bent. Super dat met de baby alles goed is! Wat sneu voor je zoontje zeg, zou hij toch weer last krijgen na het stoppen van de medicijnen? Las dat je er even tussenuit gaan. Lekker genieten!!!! Charlotte: Owh arme meid toch, zo'n last!! Wat onzettend rot. Ben je nog meegegaan vandaag? ---------------------------------- Hee meiden, Word niet zoveel gekletst hier. Ik kan het dus prima bijhouden. Hoe gaat het met alle meiden? Hier gaat alles zijn gangentje. Ik voel me goed!! Ik slik nog wel elke avond een Emesafene pillentje want zonder gaat (helaas) nog niet. Mijn buikje begint langzaam te komen. Was de laatste keer 1.2 kilo aangekomen. 11 Juli moet ik weer naar de v.k. Hopelijk niet teveel kilo'tjes erbij, hihi. Ach, hoort erbij he! Prettig weekend allemaal!!!!
Hooooooooooooooi!!! Vandaag voor de herkansing bij de vk geweest en ze had "hem/haar" zo gevonden! Keurig hartje, helemaal in orde dus! Kan ik in ieder geval gerust weekend gaan vieren. Vanmiddag hebben we een andere auto gekocht! Morgen met mijn ouders naar de Babydump voor een wandelwagen. Spannend!! x M.