nou nog 90 das al heel snel zeg!!! HIer nog 12 weken werken en dan mag ik met verlof. Ben nu aan het laatste weekend van mijn vakantie bezig. Nog even doorbijten dus... Heb helemaal geen zin meer om nog te gaan werken, maar 12 weken zijn gelukkig ook wel snel om. En dan 4 weken later al een kleine hummel in mijn armen. Weet nog dat ik bij mijn zoon daar heel gelaten in was, wist niet wat te verwachten. Nu juist heel enthousiast om kennis te maken met het babytje!
Ik vandaag nog 100 dagen! En na deze week nog 10 weken werken, waarvan 1 week herfstvakantie (dus niet werken...). Het gaat opschieten. Het kamertje kunnen we bijna gaan inrichten. IK KAN NIET WACHTEN
Hoi meiden, Even een teken van leven!! Ik kom vlug eens terug lezen en reageren hoor! Liefs! Robin88: Wauw!! Mooi zeg, de 3d echo's!!! Wij hebben hem ook gepland. Ik ben dan 30weken. Ik ben zo benieuwd!!!
Ha meiden, hoe is het met jullie ? Ik had even helemaal geen puf om te reageren, sorry ... Hier gaat alles goed. Heb een week vakantie achter de rug, komende woensdag moet ik weer beginnen. De laatste weekjes voor m'n verlof zijn aangebroken, en nu ik weet dat mijn teamleidster achter me staat en ik per direct ( deels ) de ziektewet in kan, ga ik er een stuk relaxter in .... Wanneer krijgen jullie verlof ? Ook veel al 6 weken van tevoren ? Vorige week heb ik een glucose-test gehad ( jakkes, dat drankje is vies ! ), omdat ik heel veel vruchtwater schijn te hebben. De VK kan het kindje niet goed voelen, en weet dus ook niet of het groot is of juist niet en ook niet hoe ze ligt. Nog geen uitslag gehad, dus ik bel van de week zelf even. Ik gok er op dat het allemaal in orde is, want ik heb verder ook geen klachten. Ons dametje is elke dag flink aanwezig, erg gezellig . Alhoewel ze soms ook wat in de weg ligt.. Maar ja, hoort erbij he ? Bukken, veters strikken, schoenen aantrekken, het wordt allemaal wel erg lastig. Ook veel last van maagzuur, en ik geloof niet dat het veel uitmaakt wat ik eet. Hoop dat alles goed gaat met jullie !!
Hé! Ik zal ook weer eens iets van mezelf laten horen!!! Het gaat allemaal prima en ik ben druk met werk en studie. Helaas gaat niet alles meer zo snel als ik zelf gewend ben, maar ja... alles voor het goede doel hè? Het kamertje is nu echt zo goed als klaar. Vorige week hebben we gordijnen besteld en het wachten is nu nog daarop. Oh, en de plank moet nog boven de commode opgehangen worden, maar dat doen we pas als we zeker weten dat de commode daar moet komen. Gaten weghalen is namelijk niet zo makkelijk! Vorige week hebben we een wipstoeltje gekocht en gisteren ben ik het badje op gaan halen bij een vriendin van mij, dus steeds meer compleet! Vrijdag de 23e sept. hadden we weer een echo en alles groeit nog steeds goed. De hoofdomtrek is precies goed, alleen de buikomvang van de kleine was iets te klein, maar nog niet zorgwekkend. Het gewicht lag toen op ongeveer 950 gram. (klein he?!?!). 13 oktober hebben we weer een echo en dan meteen een gesprek met de gynaecoloog. 4 en 25 november staan er ook nog wat echo's op de planning. We hebben het er maar druk mee. Ik ben nu ook aan het dikke-buiken-zwemmen en op vrijdag puf-yoga. Leuk hoor! Maar wat een hoop dikke buiken bij elkaar!!! Het is ook wel leuk dat we straks van alles ook nog een terugkomdag hebben. Dan kunnen we zien wat eruit gekomen is (letterlijk....). Nu nog 7 weken werken + 1 week herfstvakantie en dan.... verlof! Tsjonge, dat gaat dan toch wel echt snel!?! Nou, ik ga me eens klaarmaken om te werken! Bye!!!
hier ook nog maar 81 dagen al wel een week in de ziektewed wegens mijn bekken dus veel rusten en genieten van me meiske die mega druk is