DECEMBER 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manonn, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Een slecht berichtje... Sinds dinsdag heb ik al wat krampen af en toe, maar sinds gisterochtend ook bloedverlies. Vanaf gistermiddag constant buikpijn en bloedverlies. Ik ga zo de verloskundige bellen, ik weet dat dit niet goed afloopt :(

Jullie allemaal heel veel succes met de zwangerschap!!!!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ach nee he, Mopje... Wat onwijs klote zeg. Hele dikke knuffel en veel sterkte.

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi,

ik kom me hier ook melden!!! Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar de gynaecoloog heeft vandaag wel ons vermoeden bevestigd....

ZWANGER!!!

Volgens onze berekeningen komt 't frummeltje rond 10 december.

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ik kom me voorzichtig ook hier melden. Na mijn mk met 11 weken en een vmk in de vorige ronde... Maar ik heb nu al 4 dagen een langzaamaan steeds donkerwordende test. Dus hallo meiden! Ik ben waarschijnlijk zo rond 28 december uitgerekend.

5. Aysha

Aysha Lid

21 dec 2010
    42
    0
    0
    Iedereen gefeliciteerd!!!

Na bijna een jaar van proberen, wachten en teleurstellingen kan ik me nu ook eindelijk melden op het forum van zwangere dames. Vorige week zondag voor het eerste positief getest. Ben nu 5 weken zwanger!!! En we zijn er zo blij mee... Volgens de site ben ik op 24 december uitgerekend!

Kan het nog nauwelijks geloven, maar de symptomen zijn niet te negeren.. Mn borsten doen zeer en zijn gespannen, ben snel moe, duizelingen, maar...ben niet misselijk.

Afgelopen donderdag was het even schrikken, toen mijn symptomen ineens allemaal weg waren. Maar gister is alles in dubbele mate weer teruggekomen..

Heb nog geen afspraak bij een vk, weet ook niet hoe snel ik me zou moeten melden... ha heb ik nog niet, ben nog niet zo lang geleden verhuisd.

6. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Dag meiden, met veel plezier meld ik me ook hier (goh, dat rijmt). Ben nu (waarschijnlijk) 6 weken en 3 dagen zwanger van onze eerste na 2.5 jaar in de MM gezeten te hebben. We zouden nu na IUI aan IVF gaan beginnen maar dat is nu dus niet meer nodig! Heb al een echo gehad bij precies 6 weken, en zagen daarop een klein speldenknopje met een kloppend hartje. Omdat het nog zo pril en klein was konden ze niet precies zien hoe ver ik ben, woensdag moet ik terug voor een tweede echo en dan hopen we precies te weten wanneer ik uitgerekend ben ( we gokken nu op 14 december). Vind het allemaal vreselijk spannend maar ook heel bijzonder om mee te mogen maken.

Iedereen hier natuurlijk van harte gefeliciteerd!
    Aysha, volgens mij kun je je vanaf een week of 8 aanmelden bij de verloskundige, maar dat weet ik niet zeker.

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Baby90:
    Welkom meid en natuurlijk .. Gefeliciteerd!!

Mopje:
    Oww gossie, meid toch! Wat ontzettend klote zeg!!! Ik hoop op een ‘wondertje’ voor jouw!
    Ben je bij de v.k. geweest of alleen telefonische contact gehad?
    Heel veel sterkte!!

MD82:
    Joeppie!! Gefeliciteerd meid!! Geniet lekker van de zwangerschap.
    Gezellig dat je mee komt kletsen. En..7weken inmiddels al. Dat schiet lekker op!

Hellepelle:
    Je hebt een heftige tijd achter de rug meis! Hartstikke leuk dat je nu hier kunt meekletsen.
    Welkom en gefeliciteerd!!

Aysha:
    Yess meid! Zwanger! Harstikke leuk! Gefeliciteerd! En.. Welkom hier op het forum.
    Je hebt al een hoop kwaaltjes. Wel heel fijn dat je niet misselijk ben!! Geniet ervan meid!

Je kunt de verloskundige wel bellen hoor voor een afspraak.
    Ze plannen dan alvast voor je.

Baby11:
    Zo meis! Wat een goed nieuws! Zwanger en dat na zoveel ‘ellende’. Wat zullen jullie happy zijn!!
    Gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van! Welkom bij de Decembermamma’s!!

-----------------------------------------

Hee allemaal!

Wat leuk, weer een hoop meiden erbij! Het word al een gezellig druk clubje.

Hoe voel jullie jezelf?
    Hier gaat alles prima. Op soms wat moe na heb ik nog nergens geen last van. Ik klop het vluggggg af! hihi.

Wat een heerlijk weer is het hé.
    Me dochtertje speeld het liefst van s'morgens vroeg tot sávonds laat buiten.
    Ze ligt nu lekker te slapen, dus mama heeft even tijd om te forummen(wat een woord! haha)

Prettige dag meiden!!!!

Groetjess,
    Manon

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dank voor de lieve woorden, een wondertje zou heel welkom zijn... Ik ga volgende week langs bij de verloskundige, benieuwd wat ze zien... Buikpijn is (gelukkig) over, alleen nog wat bloedverlies. Hopelijk zien jullie me weer bij de mama's van Januari, Februari of Maart!

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mopje: Fijn om nog wat van je te horen. Ben je ook stolsels verloren of alleen bloed?
    Ik hoop op een wonder meid, hoewel die natuurlijk niet dicht bezaaid liggen. Sterkte.

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nieuwe meiden: welkom!

Manon: mijn zoontje is ook het liefst de hele dag buiten met dit weer. Hij kan zich vermaken met niks buiten, heerlijk om te zien.

Ik moet deze dagen werken, ga er dus maar vroeg in vanavond. Ben echt zo snel moe op het moment. Geen lol aan voor mij vriend. Lig om negen uur al vaak in bed.

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Mopje:
    Fijn dat we iets van je horen. Gelukkig is de buikpijn over.
    Ik hoop net zoals alle andere hier op een wonder meis!!
    Nogmaals veel sterkte en hopelijk zien we vlug terug!!!!

Sparkie:
    Jammer, werken met dit weer! Maar niks aan te doen.
    Geld moet ook verdiend worden! :)

Ik ben ook meer moe dan 'anders'.
    Ik ga niet om 21.00, al zou ik dat we soms willen.
    Zeg vaak, ik ga eens lekker vroeg naar bed, en puntje bij paaltje is het nog vrij laat.

Heerlijk hé, dat ze zo lekker buiten kunnen spelen en inderdaad mijn dochtertje speeld ook met niks. Keuteld zomaar lekker rond.
    Al staat de tuin vol speelgoed.

----------------------------

Hééé meiden,

Hier alles prima. Vandaag 6weken!!
    Word laatste dagen niet prettig wakker.
    Niet echt misselijk, maar gewoon niet fit. Geen idee wat het is.

Allemaal fijne paasdagen!!

12. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Hee Meiden,

Sorry dat ik zo lang niks laat weten. Mijn schoonouders zijn op bezoek en heb niet echt veel tijd om even achter de computer te gaan zitten.

Mopje, wat ontzettend vervelend! Ik weet wat je voelt en doormaakt! Hoop echt dat er een wonder is gebeurt voor je. Anders heel veel sterkte en neem de tijd om het goed te verwerken!

Beetje tegenstrijdig, ben net terug van mijn 1e echo! Super spannend natuurlijk! We hebben een hartslag gezien en al kleine 'armpjes'!
    Heb een fotootje bijgevoegd :D
    We zijn echt in de zevende hemel!
    Op 20 mei de 2e echo en op 24 mei de intake.

Nog steeds misselijk hier, wel wat minder dan in het begin van de week gelukkig ;)

Hoop idd dat het geen 20 weken :$ aanhoud!

Hoe is het met jullie?
    Hebben jullie last van kwaaltjes?
    Hebben jullie ergens speciaal trek in? Of kan je iets echt niet ruiken?
    Ik heb daar namelijk niet zo'n last van...

Iig fijne Pasen, en tot snel!
    Liefs, xx

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Charlotte: wat geweldig zo'n echo zeg! Een hartslag EN armpjes, haha! super! Hopelijk houdt de misselijkheid niet aan.
    Hier geen last van misselijkheid, of dat ik niet tegen bepaalde geuren kan. Alleen moe moe moe.

Manon: voor mijn zwangerschap kon ik ook echt niet op tijd naar bed gaan. Lag er zelden voor elf uur in. Maar nu red ik het gewoon niet. Erg ongezellig, maar ja, anders zit ik ook als een zombie op de bank, haha.
    Hopelijk knap je wat op de komende dagen.

Verder iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Vast wel!
    Wanneer gaan jullie het familie etc vertellen eigenlijk?
    Vorige zwangerschap hebben we het de naaste familie en goeie vrienden met 6 weken verteld, maar toen bleek het dus niet goed te zitten, en kreeg ik een mk. Nu wachten we sowieso de eerste echo af, en dan kijken we wel weer even verder.

14. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Charlotte geweldig!:D

Gefeliciteerd. ik moet nog 1 week wachten tot de 1ste echo. Spannend:D

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hallo Dames!!
    Mag ik mij hier aanmelden om mee te kletsen!!!??
    Zit vanaf 2010 in de MMM..
    3 kuren clomid achter de rug en 2 rondes puregon..
    Zaterdag was mijn NOD...
    Ik had donderdag en vrijdag bruin verlies, maar het zette niet door...dus dacht huh...
    Vanmorgen getempt temp was 37.0..!
    Test ertegenaan gegooid en zie resultaat..!!
    Ben 4 weken en 1 dag...
    Uitgerekend op 1 januari 2012...
    liefs,amanda

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  17. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Amanda:
    Dat had ik bij beide zwangerschappen ook! Bij een paar dagen na NOD kreeg ik een duidelijke zwanger te zien bij een clearblue digi test.
    Gefeliciteerd! Super leuk!

Hoe was jullie Pasen meiden?
    Mijn schoonouders vandaag weer terug naar Wales. Was erg gezellig en leuk maar ook wel erg vermoeiend!

Verder nog misselijk, ben bang dat dit niet 1, 2, 3 over is :x
    Maargoed, we zien het wel :)

Liefs, x

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Sparkie:
    Ik snap dat je er nu langer over nadenkt wanneer je het gaat vertellen aan familie.
    Wij hebben het zondagavond tegen mijn schoonouders verteld en gisteren tegen mijn ouders.
    Verder weten alleen mijn beste vriendin het en mijn zusje. Schoonbroer+vriendin vertellen we het nog. Iedereen mag het weten rond 1juni. Dan viert mijn vader zijn verjaardag.
    Ik doe dan het shirtje aan wat ik ook bij beide ouders aan heb gedaan. Voorkant: Kusje. Achterkant: Ik krijg een broertje of zusje!

Ben je er al uit wanneer je het gaat vertellen?

Voel je je nog steeds goed?

Ik heb je lief/ Amanda:
    Tuurlijk mag je meekletsen!! Welkom meis en .. GEFELICITEERD!!

Charllote:
    Getsie, nog steeds misselijk. Het kan nog best even aanhouden meis.
    Helaas had ik het ook in mijn vorige zwangerschap. Erg vervelend! Maar onthoud het doel….
    Het blijft klote, maar geloof me .. straks ben je het allemaal vergeten!! Sterkte ermee!
    Ik ben benieuwd of ik er last van ga krijgen. Ik hoop zo van niet!!

----------------------------

Hoihoi meiden,

Hier gaat het zijn gangentje. Was vandaag regelmatig even ' niet fit'.
    Ik had dan een knoop in mijn maag ofzo, wat lichtelijk misselijk .. maar het zet nog niet echt door! Gelukkig..
    Hopen dat het zo blijft!!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne pasen hebben gehad?
    Wij wel hoor. Lekker genoten!!

We hebben van het weekend een Junior kamertje gekocht voor ons dochtertje voor in ons nieuwe huis. Een kleding kast + juniorbedje.
    We laten op het moment een huis bouwen. We willen/gaan hier in September in.

Groetjes!!

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Haai!!

Ik was ff een paar dagen ofline. We gingen onze nieuwe boot naar "huis" varen en dus was ik niet thuis.
    Inmiddels ben ik bij vlagen een beetje misselijk, niet heel erg, en heb ik enorm last van mijn borsten. Ik plas me suf en ben moe..... Maar goed, het is voor een goed doel!
    Morgen een afspraak met moeders voor moeders, ook wel spannend hoor!!

Of ik precies uitgerekend ben op 10 dec. weet ik niet zeker. Ik was bij de gyn en hij denkt dat ik minder lang zwanger ben. Dus misschien wordt dit wel een kerstkindje (arm kind). We zien het allemaal wel!! Als het maar gezond is...
    16 mei moeten we weer voor een echo. Ik ben zo bang dat het dan niet goed is. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!! We hebben zelfs al namen.............

x M

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hai meiden,
    hier gewerkt de hele pasen. Was vandaag best moe! Morgen nog 1 dienst, en dan ben ik vier dagen vrij! Joepie!! Haha!
    Vandaag nog even een test gedaan, had ze toch nog liggen. Dat was echt een mega knaltest! Ben erg blij, geeft toch een soort gevoel van veiligheid ofzo. Had nog even mijn testen van januari teruggekeken toen ik de mk kreeg. Maar daar testte ik rond dezelfde termijn veel lichter, dus tis in elk geval een goed teken nu. Begin steeds positiever te worden! Nog een weekje en dan mag ik voor de echo. Ben benieuwd wat we te zien krijgen.

MD: wow jullie hebben de namen al! Ik wilde dat wij er zo snel uitwaren. Bij mijn zoontje waren we er pas met 37 weken uit... Onze smaken verschillen namelijk als dag en nacht. Niet handig.
    Hopelijk voor jullie ook de 16e een mooie echo. Wat was de termijn waar de gyn aan dacht dan?

Manon: jullie gaan dus binnenkort verhuizen! Wat spannend allemaal joh!
    Leuk dat je het al verteld hebt. Kan het me helemaal voorstellen hoor.
    Ik heb het vanavond aan mijn zus verklapt. Verder ga ik het nog even niet vertellen. Dan zitten mijn ouders helemaal in spanning van de echo volgende week. Eerst een kloppend hartje en dan gaan we weer verder denken...

Charlotte: heb je het je schoonouders eigenlijk verteld van je zwangerschap? Beetje moeilijk ook om geheim te houden als je zo misselijk bent.
    Is je man/vriend Brits dat ze in Wales wonen?

Deel Deze Pagina