Babyboo: Gelukkig ben ik niet de enige met een buikje haha Wel leuk om je buikie te zien en je echo! Fijn dag morgen allemaal! Liefs, x
Superleuk om de echo te zien! Er is al meer te zien dan ik had verwacht! (ik ben daar nog helemaal niet in thuis) Sparkie ik ben het helemaal met je eens at alle smoesjes te doorzichtig zijn. Daarom konden wij ook geenngoede verzinnen. Helaas kan ik niet zeggen dat ik de BOB ben voor 's avonds want we gaan met zijn allen bbq-en. Misschien is gewoon met de auto komen nog een idee...komt wel goed! Bedankt voor het meedenken alkemaal in ieder geval.
@dames die last hebben van obsipatie. Ik heb daar ook last van. Wat bij mij goed helpt, dat is s morgens een kop thee drinken of verse sinasappelsap! Dan komt het wel allemaal op gang! Dames, allemaal een fijne Queensday voor de gene die het gaan vieren!
@manonn Ja echt wel soms aardig wat stress. Als je al weet dat het goed zit ben je blij, maar als je denkt dat het al helemaal fout zit en je krijgt dan te horen dat je kindje nog springlevend is ga je helemaal uit je dak Maar toch ben ik nog steeds bang gezien de vorige keer. Want toen was de eerste echo ook perfect. Wel een week eerder maarja toen was het kindje vervolgens ook dood. Dus nu ik dit zit te typen voel ik helemaal mijn angst. Maarja meer dan afwachten kan ik niet doen he?! Ja ik had al gebeld over die bekkeninstabiliteit, maar in principe kan dat nog niet zo vroeg, maar ik moest gewoon even opletten hoe het gaat. Ik heb er momenteel eigenlijk alleen nog last van als ik veel loop. Gisteren zijn we naar een rommelmarkt geweest en toen kreeg ik al gauw last van mijn rug. Zoveel leuke dingetjes gezien! Maarja het is gewoon nog net te vroeg om spulletjes te kopen. Eerst die 3 maanden maar voorbij denk ik. Ik was net kassamedewerker. Ik zat nog 1 week in mijn proeftijd, maar ze hadden toch net wat uren te veel en aangezien ik de duurste was van de 2 die in de proeftijd zat moest ik eruit. Echt balen, maarja er is niks aan te doen he! Afgelopen week heb ik 1 keertje gesolliciteerd en de rest van de week voelde ik me niet zo lekker dus niet super veel gedaan. Mijn lichaam is de hele dag gewoon slap. Ik ben niet super vermoeid dat valt wel mee, maar gewoon heel erg lui als het ware. En wat zo vaag is. Het ene moment doen mijn borsten zeer en het volgende moment weer minder. Dan weer meer. Ik wordt er gek van! Hoe gaat het nu met jou? Werken de zetpillen al een beetje? @Charllotte Ja hahahaha je bent niet meer de enigste. Hoe is het met jou? Leuke koninginnedag gehad of niks mee gedaan? @Pixel84 Oh dus jij was dat die dat vroeg. Dit is de echo van 8 weken en 2 dagen. Dat gaat zo snel van 7 naar 8 weken. Want bijvoorbeeld toen ik bij mijn vorige zwangerschap een echo had met 7 weken was er nog bijna niks te zien! Ik dacht toen zelfs dat de dooierzak de baby was in het begin.. Maar ik was wel even super trots op deze foto natuurlijk!
Babyboo: Vandaag voel ik me helemaal niet lekker. Lig al vanaf vanochtend in mijn pyjama op de bank Misselijk en doodmoe. We hebben Koninginnedag gevierd in Haarlem. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt veel aan vond. Iedereen is dronken en loopt tegen je aan... en jij bent degene die SUPER nuchter is. Je verstaat niemand en iedereen loopt tegen je aan. Volgend jaar weer voor mij Volgens mij was ik ook niet de meest gezellige, was misselijk en moe dus ja, daar kan het ook wel aan liggen Hoe hebben jullie dit ervaren? Hoop dat jullie het wel naar je zin hebben gehad! Fijne zondag nog! Liefs, x
Had ik net zo'n mooi verhaaltje getypt. Valt het internet uit. Kan ik weer fijn opnieuw beginnen Maar goed over koninginnedag. Ik had niet echt veel last van dronken lui gelukkig. We zijn naar een rommelmarkt geweest op de goffert in Nijmegen. Ik kreeg alleen al vrij snel last van mijn rug. Voor de rest was het heerlijk weer en toch wel even lekker om er uit te gaan. Vandaag voel ik me ook niet echt top. Ik was gisteravond al super moe en toen ik vanochtend opstond was het ook niet helemaal lekker. Gelukkig wordt de misselijkheid me bespaart tot nu toe. Heb alleen last van misselijkheid als ik in de auto zit. Vorige zwangerschap was dat echt een hel!! Ik kan niet wachten tot de volgende echo. Het wachten is echt een hel. Maar dat komt meer door de volgende keer. Toen was de eerste ook helemaal oke en de tweede keer foute boel. Dus ik ben toch wel aardig bang. Laten we maar hopen. Wanneer heb jij je echo?
Kom even snel zwaaien! Morgen langer! Net weer terug van weekendje bij schoonouders. Nu lekker op de bank met een leuke film! Iedereen een goed weekend gehad??
Haaai, ik ben ook zwanger! En ben 25 december uitgerekend! Iedereen gefeliciteerd! Ik zit overigens bij de andere decembermama's.. Deze was er al een tijdje! Deze babbelbox is dus dubbel! Liefs
Gefeliciteerd en leuk dat je mee komt praten! Een dubbel groepje is altijd leuk toch? Hoe gaat het verder met iedereen? Vandaag is er een behoorlijke stilte.. is dat goed of slecht? Bij mij slaan de zenuwen steeds meer toe. Ik wordt er helemaal gek van. Vandaag ook telkens als ik op de bank zit voel ik af en toe kleine beetjes urine. En af en toe nog een beetje bruin bij het afvegen. Ik zal blij zijn als het volgende week is en ik hopelijk weer een kloppend hartje mag zien!
Oh Babyboo, wat vervelend! Ik kan het me helemaal voorstellen! Succes en sterkte! Vandaag echt een k*tdag gehad. Alleen maar moe, misselijk en beroerd! Maar gelukkig gaat het nu na het avondeten weer wat beter... En ben al 2 kilo aangekomen (ook wel al 1.5 cupmaat groter!). Hoe gaat het met jullie? Liefs, x
Heb trouwens 20 mei de 2e echo! Ben wel heel benieuwd hoe het er dan allemaal uitziet. Hebben jullie trouwens al een voorgevoel over het geslacht? Ik weet het niet, maar zeg wel vaak 'hij'... XX
Ik was gister zo moe, lag om half negen al in bed. Hele dag gewerkt, en een druk (maar gezellig) weekend gehad. Straks moet ik voor de eerste echo. Vind het zo spannend. Ben vandaag precies zeven weken. Ik hoop zo dat er een hartje te horen/zien is! Babyboo: wat vervelend zeg. Op zich heeft bruinverlies niet veel te betekenen. Kan zijn dat de baarmoeder zich nog even goed schoonmaakt voor de zwangerschap. Maar goed, je hebt het liever niet natuurlijk. Hopelijk wordt het niet meer, of rood bloed. Duurt nog even voor je voor de eerste echo mag dus. Sterkte met het wachten joh. charlotte: ik durf mezelf niet te wegen haha. Nog even moed aan het verzamelen. Ik denk dat ik ook al ben aangekomen, vooral mijn broeken gaan strakker zitten. Rot dat je je zo beroerd voelt steeds. De avonden gaan dus het beste...
Jeej er zijn weer mensen aanwezig. Op zich schrik ik niet zo van dat bruine bloedverlies. Want het is echt super weinig en de verloskundige zei zelf al. Als het echt een miskraam is, is het rood bloed. @Charllotte Nou nou, mijn borsten zijn wel iets gegroeid en mijn gewicht heb ik gisteren voor het eerste gewogen toen we een weegschaal kochten. Dus dat moet ik nog even afwachten maar het is wel al wat geloof ik. Ik heb geen flauw idee. Heb ook nog helemaal niet echt een voorgevoel, maar hier roept iedereen een jongetje. Dus ik ben benieuwd. Hoe gaat het nu weer met je? @Sparkie Oeh laat je weten hoe je echo was, ben heel benieuwd! Maar wel fijn voor je dat je nu eindelijk mag kijken. Die echo is niet de eerste. Ik heb vorige week maandag ook al een echo gehad he weet je nog? dit wordt mijn tweede met ruim 10 weken dan dus die is echt even heel spannend voor mij!! Ik was gisteren ook erg moe en sliep al snel. Vandaag maar even lekker hangen op de bank. En na vorige week dus toen ik zoveel verloor schrik ik nu niet meer zoveel van dit kleine beetje. Maarja toch blijft het dus erg spannend!
Alles gaat nu nog goed. Heb net ontbeten met een schaaltje yoghurt en wat sinaasappelsap. Tis heel raar, de ene dag is het niks en de andere dag gaat het wel redelijk. Hoop echt dat het volgende week weer wat minder is want dan moet ik weer gaan werken! Sparkie: Super spannend die echo! Ik had met 6w6d een echo en we konden het allemaal heel duidelijk zien dus dat zal bij jou vast ook wel het geval zijn! Laat je even weten hoe het was? Ben heel benieuwd! Babyboo: Hoop je stiekem op iets? Mijn vriend wil (natuurlijk) heel graag een zoon. Mij maakt het niet zoveel uit. Had eigenlijk nog een vraagje. Ik heb wat striae op mijn buik en borsten, wil dit zeggen dat het dan ook weer gaat worden tijdens de zwangerschap? Die op mijn buik schaam ik me echt dood voor. Het is ook heel raar want het is gekomen in de periode dat ik juist af was gevallen Dit is nu eindelijk een beetje wit geworden! Smeer me wel elke dag in met Zwitsal mama creme voor buik en borsten. Hebben jullie nog tips? Fijne dag verder! Liefs, x
@Charllotte Als je eenmaal strae hebt kom je er niet meer vanaf maar je kan het wel proberen te beperken. Volgens mij schoonmoeder werkt het ook best wel goed om je babyolie te wassen. Je moet proberen je huid zo soepel mogelijk te houden. Je kan het nooit voorkomen maar dus wel zo beperkt mogelijk proberen te houden. Draag ondergoed dat je buik en borsten goed ondersteunend zodat het niet meer kan gaan oprekken. En masseer je huid zodat je deze als het ware een beetje rekbaar houd. Dan is er genoeg ruimte tijdens het groeien en gaat je huid minder snel scheuren. Ik hoop eigenlijk nergens op. Vroeger hoopte ik met hart en ziel op een meisje omdat je daar zo verschrikkelijk veel leuke frutsels voor hebt om aan te kleden. Maar een jongetje zou ik net zo leuk vinden dus het maakt niks uit. Op dit moment wil ik alleen maar dat het volgende week donderdag is Maar wat jij zei over je echo van 6w6d kon jij al zoveel zien ja? Ik zag nog geen vormen van de baby zelf met 7 weken. Meer 2 vlekken waarvan eentje dus de baby en eentje de dooierzak.
Wat fijn trouwens dat je je alweer stukken beter voelt. Ik voel me elke dag zo ellendig. Nu maar hopen dat dat een positief teken is! Heb momenteel alweer verschrikkelijk veel zin in een italiaanse bol gezond van de bakker bart maar echt geen zin om dat hele eind te rijden. Balen dat ie niet hier om de hoek zit!!
Die nam ik ook altijd bij Bakker Bart! Lekker! Toch gehaald of niet? Ga nu lekker film kijken met een vriendin. Heerlijk met thee en koekjes! Hoe vergaat jullie dag? Liefs
Joehoe!!! Heb de echo gehad, en een mooi hartje zien kloppen! Termijn klopt met hoever ik nu ben. Even een foto!!
Charlotte: geen idee wat je tegen striae kunt doen. Volgens mij vrij weinig. Het is echt het onderhuidse weefsel dat scheurt, volgens mij helpt smeren daar niet tegen (of ben ik pessimistisch?). Hopelijk valt het deze keer wel mee. Babyboo: oja, natuurlijk! Wat stom dat ik dat even vergeten was... Misschien was dat bruine nog een restje van het vele bloed vorige week. Zou best kunnen toch? Hopelijk nu geen gekkigheid meer hoor. Ik heb gelukkig de vorige zwangerschap geen striae gehad. Mijn huid rekt gewoon mee, terwijl ik echt een enorme buik had! Ik moet 24 mei weer voor de volgende echo, dan zou ik 10 weken moeten zijn. Ben benieuwd!