DECEMBER 2011 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door manonn, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hahaha hoe raad je het :p Ik ben inderdaad het centrum hier dichtbij ingegaan waar bleek dat er ook een bakker bart zat. Oh zo lekker!

Heeft iemand van jullie trouwens nog tips voor lekkere goede gezonden maaltijden?

Verder ga ik zo nog even wat schoonmaken, opruimen en dan is het alweer tijd om te koken. Des te sneller vliegen de dagen om en kan ik voor de tweede echo!

@Sparkie. Wouwie mooie echo en waarschijnlijk zeer opgelucht of niet?
    Ja het zou inderdaad nog van vorige keer kunnen zijn denk ik. Ik zal zo blij zijn als ik die eerste 3 maanden voorbij ben pff..

Hoe zit het eigenlijk precies bij jullie allemaal qua kwaaltjes, gewoon even benieuwd hoor!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Geen kwaaltjes hier eigenlijk Babyboo. Beetje grotere borsten, en ik ben erg moe. Maar als dat alles is!! Joepie!! Bij mij komt het waarschijnlijk allemaal pas later in de zwangerschap, als het weer een beetj loopt zoals bij mijn zoontje. Dus ik geniet nog even van alles wat ik nu (nog) kan!

3. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Wat een mooie echo sparkie! Super leuk!

Wat betreft de kwaaltjes, zal ze eens opnoemen ;)
    - pijnlijke borsten.
    - misselijk.
    - moe.
    - veel plassen (vooral 's nachts :x).
    - weinig trek in eten, maar eet wel graag tomaten en olijven :(
    - obstipatie.

Hoe is het bij jullie?
    Voel me af en toe echt een zeikerd als ik hier mijn hart lucht...

Liefs xx

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Charllotte
    Whahaha ik ben mijn eigen paniekzaaier zelf dus maak je geen zorgen en klaag wat je wilt! Daar zijn wij allemaal toch voor! Ik ben zo blij dat we hier kunnen praten want ik denk dat ik mijn eigen dan helemaal gek maak. Maar voor de 1000ste keer. Ik ben zo bang voor de echo van volgende week!
    Mijn kwaaltjes zijn ook heel raar. Het ene moment heb ik er meer last van dan het volgende moment, behalve het feit dat ik de hele dag slappe hap ben en totaal geen energie heb. En ik heb sinds twee dagen echt last van het feit dat ik de hele dag moet plassen!

@Sparkie
    Inderdaad geniet zolang het nog kan. Vooral aangezien je nog een kleintje hebt lijkt me dat nu wel heerlijk. Afgezien van het feit dat ik ergens wel heel erg baal dat ik niet kan werken is het ook wel weer fijn. Want ik heb alle tijd om het rustig aan te doen.

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi hoi!!

Ik lees dat jullie ook bijna allemaal zo ontzettend moe zijn. Ik had het vandaag niet in de gaten, maar nu ik eventjes zit, valt de vermoeidheid gewoon over me!!
    Ik ben ook bij vlagen misselijk, vooral als het tijd wordt om iets te eten. En ja, die pijnlijke borsten zijn ook herkenbaar. Ik heb vanmiddag maar een meegroei-bh gekocht, want ik werd helemaal maf van mijn eigen bh's. Ff kijken of het bevalt en zo ja, dan zal ik er nog wat bij halen!!

Verder heb ik 2 dagen mezelf een slag in de rondte zitten typen, maar mijn verslag voor mijn opleiding is klaar!! 72 pagina's!!!! Best goed, al zeg ik het zelf (zeker als je daarbij bedenkt, dat ik wel met wat anders bezig was....)

Nou, ik ga ff relaxen. Anders val ik halverwege dit gebabbel in slaap!!

xxx
    M

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Kan iemand mij alsjeblieft even uit mijn verschrikkelijke gestress praten. Ik wordt helemaal gek van binnen. Misschien als ik het zo even mag zeggen, maar ik had net alweer bij het afvegen bruine slijmslierten. De vorige keer ging het met 9 weken en 2dg fout. Nu ben ik vergeleken met vorige keer een week verder maar ik ben echt super bang!! Ook al is mijn volgende echo volgende week donderdag. Zouden ze denk je als ik erom vraag nog een extra echo doen? Desnoods betaal ik er wel voor

7. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Hee Babyboo,

Als ik jou was zou ik even met de vk bellen. Je moet gewoon zeggen dat je je heel druk maakt. Dat is ook niet goed namelijk!
    Bij 9 van de 101 gevallen is er niks aan de hand hoor, heb je misschien gisteren of vandaag gevreeën of misschien flink moeten drukken met poepen? Beetje stom haha maar daar kan het ook van komen.

Hoop dat alles goed komt en heel veel succes lieverd!
    XX

8. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Ik zou gewoon om een extra echo vragen! Dat zullen ze huis wel doen :)
    Laat je even weten hoe het gaat, is gegaan?

Liefs x

9. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Babyboo:
    Meid, ben gewoon even de v.k. Voor je eigen geruststelling meid.
    Jezelf op lopen opfokken, wat heel logisch is niet nodig.

Ik probeer af en toe wat mee te neuzen, maar ik werk 3dagen achter elkaar en dan heb ik zo weinig puf in de avond.
    Ik ben nog steeds zo moe moe moe!

Zwangerschapsstrepen. Vreselijk!!!
    Ik ben best klein. 1.60 en ik weeg 50kilo. Helaas kwam ik bij mij dochtertje 14kilo aan en was ik net een bokworstje!
    Ik heb daar ook zwangerschapstrepen aan over gehouden.
    Kan er nog steeds onzettend meezitten!!! Ik heb ze licht op mijn billen, binnekant bovenbenen en heel licht bij mijn knieholtes.
    Ik hoop ZO dat het erger gaat worden. Ik ga me weer lam smeren.

Verder klachten:
    - Gevoelige borsten.
    - Misselijke momenten.
    - Me de hele dag niet fit voelen en erg weeig.
    - Moe!
    - Weinig trek.

As. vrijdag de echo. Ik ben benieuwd!

Ik zag hier ook weer een mooie echo voorkomen. Super!!

Meiden, ik ga me bed opzoeken. Vandaag een lange dag gemaakt van 9,5 uur. Weltrusten en tot gauw!!

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Babyboo: inderdaad, bel morgen de vk even, en vraag of je alsjeblieft deze week nog voor de echo mag komen. Dit is geen doen zo, wat een stress. En niet gek ook, helemaal terecht hoor.

Manon: jij ook moe moe moe... Niks aan he. Ook nog drie dagen werken achter elkaar. Hopelijk kun je daarna even bijkomen.

MD: wat heerlijk dat je verslag klaar is! Dat geeft weer even wat rust denk ik!

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee meiden,

@ Charllotte
    Nog even over gisteren. De stress is ondertussen wel wat meer weggezakt en ik heb ook toch maar even de verloskundige opgebeld. Die zei dat ik waarschijnlijk gewoon een super goede doorbloedde baarmoeder heb en zolang het maar niet rood wordt is het in principe niks ernstigs. Wist ik ook eigenlijk al. Volgens haar hoef ik maar iets heel kleins te doen en dan springt er al zo'n bloedvaatje. En de ontzettende rugpijn komt gewoon door het veranderen van mijn lichaam dus laat ik lekker blijven ontspannen en gewoon wachten tot volgende week.
    Wat de verloskundige al zei, volgende week ben ik alweer iets verder dan 10 weken dus dan heb ik ook alweer iets meer zekerheid.

@Manonn
    Probeer 's avonds dan ook zeker maar even je rust te pakken! Dat kan je goed gebruiken. Ik ben mijn werk kwijt en ik ben al de hele dag door hartstikke moe.
    Leuke toevoeging zit er trouwens in je verhaaltje. Ik citeer :p

Ik hoop ZO dat het erger gaat worden. Ik ga me weer lam smeren.

Super dat je vrijdag je echo krijgt. Heerlijk om weer even te kunnen kijken naar je kleine!

12. P a t t y

P a t t y Lid

4 mei 2011
    8
    0
    0
    Dag Dames!

Ik kom er ook gezellig bij... Ik zal me even voorstellen, ik ben Patty, (nog nèt) 29 en wij verwachten ons eerste kindje eind december 2011!!
    Super spannend allemaal.

19 april was mijn nod en na 3x testen wisten we het zeker... IK BEN ZWANGER!!! :D

Gisteren ben ik bij de ha geweest en ik heb vanochtend gebeld voor een afspraak bij de vk. Woensdag 18 mei mogen we langskomen!

Zondag (moederdag) gaan we onze ouders het goede nieuws vertellen!! Ik kan niet wachten! :p

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Patty
    Gefeliciteerd meid! Gaaf joh, gezellig dat je mee komt kletsen!
    Jullie gaan me vast allemaal heel hard uitlachen maar wat betekend toch NOD? Ik ben er nog steeds niet achter :$

In ieder geval gefeliciteerd en geniet ervan!

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh ik ben erachter hahahahaa! Zie het net ergens op het forum staan.

je Niet Ongesteldheids DAG Oh yeah hahaha :D

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Babyboo: dus nog even geduld hebben tot volgende week. Heeft de vk je een beetje kunnen geruststellen? Ze heeft op zich een punt, dat als je volgende week een goeie echo hebt gehad, je weer meer zekerheid hebt. Vanaf 10 weken is de kans op een miskraam namelijk voor een heel groot deel afgenomen.

Patty: gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Hoeveel weken ben je nu zwanger? Hopelijk mag je snel bij de vk komen!

Hier een mega drukke dag gehad op het werk.. Pfff. Ik had na afloop echt een zere onderbuik. Beetje ongesteldheidsgevoel, maar dan pijnlijker. Is gelukkig weer weggezakt. Nu twee dagen vrij en dan heb ik drie nachtdiensten. Hopelijk de laatste vanaf nu!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sparkie
    De verloskundige heeft me zeker weer even gerust kunnen stellen. En vandaag was ik eigenlijk helemaal niet zo gestresst. Alleen veel last van kwaaltjes dus dat is eigenlijk alleen maar positief toch :D?
    En inderdaad met de echo van volgende week ben ik al 10w 5dg dus dan heb ik weer een stuk meer zekerheid. Ben oh zo benieuwd of het hartje van de kleine nog klopt ?!
    Doe in ieder geval even rustig aan want het is voor jou en de kleine niet fijn met teveel drukte.

17. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

heb precies hetzelfde als jou ook totaal niet fit erg moe gelukkig minder misselijk en nog steeds pijn in onderbuik was ik erg eng vind

dus ook lekker 2 uurtjes eerder naar huis gegaan ffies op de bank gelegen en net lekker uiteten geweest met vriend om te vieren dat "we" zwanger zijn:d

18. Pixel84

Pixel84 Lid

26 apr 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyboo: wat een schrik moet dat zijn! Ik duim voor je voor een 2 e mooie echo volgende week. En zoals al gezegd de kans op een mk is dan al verminderd, dat geeft misschien meer geruststelling.

@Sparkie: mooie echo hoor! Ivm met een lang weekend weg volgende week kan ik pas 20 mei voor de eerste echo...door al die moie echo's wordt mijn geduld echt op de proef gesteld!

@ charllotte: ik heb gelukkig niet veel kwaaltjes. Alleen extreem moe, net als alle meiden hier ;).
    Ik kan het daarom niet iedere avond opbrengen om te zp-en :x Jullie kletsen gezelig door, leuk om wel bij te houden!
    ik vertrek doordeweeks nu rond 20.00 naar bed, echt belachelijk vroeg voor mij!

Nieuwe meiden welkom!

Zojuist de herdenkingsdienst gekeken en toch krijg ik elke keer weerkippenvel.
    Meiden, fjjne avond nog ik druip af naar bed.

19. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Babyboo:
    Gelukkig voel je je een stukje beter! Hoop dat alles goed gaat bij je echo.

Sparkie:
    Ik ha dook vaak last van dat gevoel in je onderbuik. Je baarmoeder is gewoon aan het uitzetten zei de vk. Je moet je er niet te druk om maken want dan wordt het alleen maar erger, echt!

Patty:
    Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen :)

Inkie86:
    Lekker dat je met je vriend uit eten bent geweest! Je moet je er echt niet te druk om maken, stress is ook niet goed voor je!
    In ieder geval succes! Ik zie dat je ook bijna een echo hebt, dat is ook wel fijn. Even wat zekerheid :)

Hier alles wel redelijk vandaag.
    Ik werk als huishoudelijke hulp bij ouderen (bijbaan) en was vandaag weer bij mijn schoonmaak mevrouwtje :)
    Ze vraagt telkens hoe het met me gaat, heel lief!
    Overdag vrij misselijk, soms minder en soms erger. Alles kost wel veel moeite. Soms kan ik het niet eens meer opbrengen om mijn arm op te lichten bij wijze van spreken.
    Verder kak ik 's avonds flink in, moe moe en nog eens moe! Zoals iedereen haha ;)

Pixel:
    Had het ook met de herdenking. Zat met tranen in m'n ogen te kijken. Brrr.

Morgen lekker bevrijdingspop hier in Haarlem, met een goede vriendin naartoe en 's avond ook met vriendlief :)

Zijn jullie eigenlijk getrouwd?
    Mijn vriend en ik zijn geregistreerde partners.

Nog een fijne avond en morgen een fijne dag!
    Liefs, x

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Zo, ik heb net de strijk van 1,5 week weggewerkt. Ik zat er zo tegen aan te hikken steeds. Wel weer fijn dat het klaar is! Ik taai zo ook af naar bed toe. Hoop maar dat die vermoeidheid weer een beetje over gaat na het eerste trimester!

charlotte: leuke plannen voor morgen dus! Gezellig joh! Mijn vriend moet ook gewoon werken. Ik heb nog geen plannen voor morgen. Eigenlijk niet goed over nagedacht!
    Weet de vrouw bij wie je schoonmaakt al dat je zwanger bent?

Pixel: oef, nog even geduld dus tot de echo. Kan me voorstellen dat jij ook wilt!
    Oh, en ik zou ook wel om 20.00 mijn bed in willen 's avonds, haha. Maar dat is toch nog net een beetje te vroeg. Nu is het vaak negen uur/half tien. Ook vroeg voor mij!

Ik ben ook niet getrouwd, wij hebben een samenlevingscontract. Wel een testament waarin staat wie de voogd is van ons zoontje (en toekomstig(e) kind(eren)).

Deel Deze Pagina