Hoever ben ik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KiDoNe, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Wie kan eens met mij meerekenen.

Heb een miskraam gehad op
    02-09-2012 miskraam
    23-09-2012 ongesteld
    29-10-2012 ongesteld
    21-11-2012 ongesteld

Op 20-12-2012 savonds negatief getest. Toen maar uitgegaan van mijn langste cyclys en op 28-12-2012 smiddags om 14.00uur postief getest.
    Hoelang kan ik nu dan ongeveer zwanger zijn.
    Ik kom er zelf niet goed uit.

Liefs

2. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Ik denk dat dit heel moeilijk te zeggen is meis. Als jij de 20ste overdag veel gedronken hebt, dan kan het best dat de test negatief was omdat je urine te veel verdunt was.

Ik zelf zou denk ik een cb test halen, die geeft misschien iets meer zekerheid. Of zoals ik, ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt, omdat mijn menstruatie heel onregelmatig was. Maandag gaat hij een echo doen om te kijken hoever ik ben.

Wat ik denk als ik je bericht zo lees, is dat je nu ongeveer 4 weken zwanger bent (gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie) en dat je bij de eerste test of te vroeg was of je urine teveel verdunt was. Maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten haha!

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Liefs

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Uitgaande van 21 nov. Ben je nu ongeveer 6 weken zwanger.
    Mss een late innesteling of eisprong gehad dus ga uit van 5 a 6 weken.
    Gefeliciteerd!
    Bel de vk morgen maar even leg je verhaal uit dan kun je een echo laten maken en weet je het precies.

Groetjes paula

4. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ik denk ook vier a vijf weken! Gefeliciteerd!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk gewoon 4 a 5 weken.

Als je 6 weken zwanger bent had je test die je 20e deed ook al positief moeten zijn.

Ik denk dat je gewoon een laat ei gehad hebt en daardoor korter zwanger bent als 6 weken.

Maar gefeliciteerd!!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk ook 4/5 weken!

Maar saja je banner is echt NIET te lezen lieverd hahaha

7. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Zou mijn banner dan een beetje overeen kunnen komen? Als ik reken vanaf 21-11 en dan tot 26-12(uitgaande van mijn langste cyclus 36dagen)kom ik uit op morgen 5weken. Kan dit dan kloppen.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat zou wel kunnen ja.

Al zou ik ( als mij dit zou overkomen ) Wel rekening houden met eerder 4 weken dan 5 weken.

Deel Deze Pagina