Hallo dames! Ook ik mag me aanmelden in dit topic, ik ben namelijk 8 december uitgerekend. ik krijg 14 mei de eerste echo dus het kan zijn dat blijkt dat ik ietsje korter nog zwanger ben, maar dat is afwachten
Hoi allemaal, Ik ben volgens de verloskundige 8.5 week en 12.12.12 uitgerekend, en volgens mijzelf 6.5 week zwanger... 21 mei hebben we de eerste echo dus weten we eindelijk meer Dit is mijn buikje, had al wel een buikje maar niet zo groot. Mijn darmen zijn blijkbaar erg opgezet
Pffffffff... gelukkig hebben meer mensen die nog kort zwanger zijn al zo'n grote buik. Ik schrok me gister echt kapot, hij oogde zo mega groot! Ik had zoiets van, hoe moet ik dat nog lang kunnen verbergen op mijn werk, de 23e is pas de volgende echo en dan wil ik het vertellen.
Het zijn denk ik voornamelijk opgezette darmen ofzo, hihihi Ik ga het ook pas na men eerste echo (termijnbepaling) vertellen. Het moet toch officieel binnen 3 maanden ofzo dat je het je werkgever verteld?
Mooie buikjes allemaal! Hier ook flink opgezet, buik blijft hetzelfde als vorige x. Zal vanavond eens een nieuwe foto maken.
Hoi volgens de boeken hier ... op mijn werk (overheid) mag je het gedurende je hele zwangerschap vertellen... maar aangezien je tijdens je zwangerschap misschien minder gaat werken of later komt (ochtend misselijkheid) kun je het beter vertellen... ook ben je gedurende de zwangerschap beschermt tegen het onslagen worden (mits vaste baan) tot 6 weken na je zwangerschapsverlof.. Ik heb het zelf vandaag verteld aan mijn leidinggevende omdat mijn vorige zwangerschap niet zo soepel verliep, en ik gewoon eigenlijk altijd open ben tegen mijn leidinggevende. voor de rest weet op 1 collega na, niemand het hier nog, dat ga ik als het lukt over 6 weken wel vertellen...
Ik moet me helaas ook weer afmelden... Doordat we 2,5 weken geleden al een vruchtje zijn verloren moeten we nu zitten wachten tot het ander vruchtje erook uit komt.. Ik wist het eigelijk direct al toen de gyn vrijdag zei dat ik 5 weken was, terwijl ik 8 weken had moeten zijn. Dus kun je wel na gaan dat dit vruchtje tegelijkertijd met het andere vruchtje is gestopt met groeien. Had nooit gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben, was altijd vrij nuchter, dat zulke dingen niet zonder reden gebeuren en dan liever vroeg in de zwangerschap dan als je al echt een dikke buik had en het kindje had gevoeld. Maar toch zijn we er wel heel kapot van, ookal waren we niet bezig met een 2de kindje. Zodra dit allemaal voorbij is gaan we wel weer proberen zwanger te worden, we waren tenslotte al aan het idee gewend!
He jeetjee wat rot voor jullie Hoop dat je snel hierna zwanger raakt en een gezonde baby ter wereld brengt
Hoi Dames, was even tijdje niet geweest...erg druk met werk!! pff @ MH113, heel veel sterkte meid! @ Buikjes, heb alweer mooie foto's gezien!! Nou de mijn is ook mega opgezwollen..Je ziet het overduidelijk ookal is het een darmenbuikje.. Hier wilde ik het ook even delen..ik had maandag echo en het hartje klopte Termijn komt ook redelijk overeen, dus alles is goed..23-5 termijnecho en dan weet ik hoelang ik daadwerkelijk zwanger ben. En hierbij de foto. In het zwarte ovaaltje (bm) zie je twee witte rondjes..kleine rondje is vrchtzakje en andere rondje is mijn beebje Zo mooi om te zien, kan neit wachten weer te kijken!! Binnenkort komt er weer een buikfoto!
Wow wat veel buikfoto's alweer erbij geplaatst, leuk zeg! Ik ga hier morgen maar de eerste buikfoto maken. Volgens mij is er nog niet veel verschil met normaal (heb van mezelf al een dikke buik in verhouding met de rest) maar heb het idee dat er onder mn navel al iets van een heeeele kleine bolling te zien is!
Weer even een nieuwe foto van mijn buik! vandaag 7 weken zwanger, Me buik begint nu echt van ondere bol te worden
Wow lara wat een mooie buik al zeg! @ nischa: jeetje bij jou ook al zo snel zo goed te zien, zo hou je het niet lang verborgen!
wow lara dat is echt al een flinke buik. die van mij is zo groot nog niet hoor, met mijn 2 prutskes haha
hier kwa buik nog niks te zien merk wel savonds dat mijn broeken niet fijn meer zitten en dan wil ik ze hem het liefst uit!
Hier qua buik nog niet veel veranderingen.... eergisteren bij 10 wk een foto gemaakt. Ter vergelijking 4weken ook erbij gezet!