Hierbij mijn foto, ben 11 weken en 1 dag zwanger. Nogal opgezet, op mijn werk maar telkens mijn buik ingehouden anders valt het wel erg op he
Mooie buikjes hoor! Hier nog even geen fotootje van m'n buik ivm eigen vetjes haha! Maar moet zeggen dat m'n buik ook al te zien is (als ik strakkere kleding aan zou trekken).. Over een paar weken een echte buikfoto. Heb van de week al wel mijn eerste echo gehad. Eentje staat ook in m'n album (zit nu op de telefoon dus kan niets toevoegen). En tot ons grote verbazing vertelde de echoscopist dat er niet 1 maar 2 kleintjes inzitten!! Dus denk dat ik snel genoeg mijn bijdrage hier kan leveren hihi...
@Naatje wat spannend, nou dan zal je snel een mooi buikje krijgen! @Babyengel mooi buikje al meid! Hierzo nog niet zoveel te zien. Alleen als ik mijn buik helemaal ontspan en uitsteek hihi, maar dat is niet comfortabel... ALs ik gewoon rechtop sta zie je dus nog helemaal niets!
hallo dames ik ben nu 9 week zwager mag volgende week voor mijn eerste echo echt spannend. plaats nog geen foto omdat ik zelf ook wat vetjes heb. maar zodra ik het aandurf zal ik een foto plaatsen. oh ja ben 20 december uitgerekend misschien een kerst kindje? groetjes margreet
Rian, jij bent nog mooi plat. Nog weken zat dat je buik kan groeien hihi. Ik ga hier in hetzelfde tempo op als vorige keer. Maar kan ook niet naar de wc. Lara jouw buik zit ook al heel hoog zeg. Zal moeilijk te verbergen zijn denk ik. Zijn er nog meer buikjes? Schaam je niet voor vetjes, niemand heeft een perfect lijf! Ik heb geen vetjes maar weer een rare navel, zo hebben we allemaal wat denk ik. Wees trots op de buik, er zit een wonder in!
Hoi dames, Hier dan mijn 1e buikfoto (9 dagen geleden gemaakt maar nu pas de moed bij elkaar geraapt om te plaatsen ) Ik was op die dag ongeveer 8 weken. Maandag de termijnecho en dan weten we hoe ver ik ben. We gaan woensdag op vakantie en ik heb net al mijn zomerjurkjes nog eens gepast, je ziet mijn buik echt al in veel kleren! ML is trots, ik moet nog ff wennen omdat ik ook eigen vetjes heb. Maar ja, zo heeft iedereen wel iets inderdaad! Fijne dag vandaag!
Mooi hoor Flashfly! En niet schamen voor vetjes, is niet nodig! Staat je goed Hier nog geen buik, als ie er wel is kom ik ook met foto hoor En Babyengel: mooi buikje al!
Hallo allemaal, Ook ik mag me bij jullie aansluiten, ben zwanger van onze vierde! Hoe lang weet ik nog niet precies, schat een week of 8/10 as donderdag echo, dan weet ik meer! Groetjes
Flashfly, ik zie geen vetjes hoor laten we het een kleine baby bump noemen oke? ooh lekker op vakantie waar naar toe? Martha, dit is alleen een buikjesshow (en op reageren) topic, bij bevallingsforum kan je je bij een club aansluiten! Nischa, mooi hoor! Nog meer buikjes?
Thx Babyengel, babybump is perfect ! Op vakantie naar cyprus! Hebben er helemaal zin in. Alleen ben ik sinds gisteravond verkouden, hoop dat ik woensdag weer beter ben
Nou, vooruit dan maar: Ondanks dat het tegen mijn principes is om van een 'trotse zwangerbuik' te spreken zolang hij nog uit twee delen bestaat... Helaas is mijn 'bovenbuik' ook in omvang toegenomen, maar volgens mij begin ik zowaar een heeeeeel klein bollinkje te bespeuren. Bekijk bijlage 246364 (Als ik met mijn hand mijn bovenbuik wat camoufleer, lijkt het zowaar wat, maarja... da's valsspelen heh? )
Mooie buikjes dames! Hier de mijne met 11 weken. Gaat snel nu! Alleen jammer dat het nog geen echte babybuik is Sorry voor de 'vetjes' rand haha, had mn broek niet goed zitten
Hahaha daarom doe ik dat wel. Heb ook nog 2 buiken helaas. Al valt het mee als ik recht op sta. Maar zodra ik zit of buk.... Moet zeggen dat een zwangerschapsbroek ook wel positief meehelpt hihi