Katalaya en wondertjenrm2 mooie bolletjes al zeg!! Hier nog weinig te zien alleen savonds na eten opgezette buik. Daar durf ik geen foto van te maken
Katalaya, ik zie 't verschil duidelijk! Haha dat met die arm doe ik ook, maar dan om de reden omdat mijn t-shirt anders naar voor staat en ziet er dan zo gek uit (verdwijnt mijn hele buik) Wondertjenr2 ik zie geen vetjes hoor! Mooie buiken hoor meiden! Julllie zijn maar 2 gekkerds met vetjesbuiken.. ik zie niks op de foto van vetjes..
Ik kom me hier ook aanmelden! Ik heb nog geen echo gehad, maar ik denk nu ruim 9 weken zwanger te zijn. Ik zie hier al veel mooie, maar verschillende buikjes voorbij komen! Erg leuk om te zien en vergelijken. Ik merk dat mijn buik niet meer zo plat gaat als twee maanden terug. Er is wel verschil tussen krampachtig inhouden en ontspannen. Ik zal twee foto's toevoegen, dan zie je het verschil goed. Het lukt niet meer om mijn buik de hele dag ingehouden te houden dus ik probeer maar veel sjaals en wijde blousjes te dragen. In mijn hoofd valt het heel erg op, maar waarschijnlijk is dat helemaal niet zo.
Dit is mijn darmenbuikje Met natuurlijk mijn vetjes wat ik al had, maar niet zo erg Ik kan mijn buik echt niet meer inhouden. Vanmiddag heb ik mijn eerste echo Spannend Denk dat ik nu rond de 9 weken zit
Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik schrok van mn buik. Er zat echt een bolletje op! Het ziet eruit alsof ik net wat kiloos ben aangekomen en wat te dik ben! Maar ik kan het niet verbergen door het in te houden oid.
Fijne buikjes jullie allemaal hebben al Ben zelf iets aan de flinke kant, dus het "buikje" zie je niet echt bij mij Moet wel zeggen dat mijn normale buik die zacht was ineens best hard en stevig is geworden En lekker allemaal echos al, moet hier in Zweden wachten tot 15 julie en dat is voor mij al weer bijna week 14 voor mijn eerste echo.
Goedemorgen dames, Bedankt Ja vandaag echo, vind erg spannend..ben bënieuwd naar het termijn..denk zelf dat ik 3 dagen langer ben..ik heb namelijk getemperatuurd ..maar hoor het vanavond. @kleren, mijn spijkerbroek zitten te strak haha, ik draaag alleen nog joggingbroeken of leggings..shirtjes kunnen nog wel Denk dat ik grote buik ga krijgen haha...
Mooie buikjes zie ik voorbij komen! En Blinky, wat leuk om te zien dat jullie ook een tweeling verwachten! Ik ben iets minder ver en heb van mijn eigen ook een buikje dus veel zie je er nog niet van... Maar zodra je het ziet, plaats ik ook een buikfoto