@ naatje: van harte gefeliciteerd met jullie 2-ling zwangerschap. bijzonder he? ik ben benieuwd naar je eerste foto
Hoi Dames, Word ook weer tijd voor een buikfoto van mijn kant. Deze heb ik vandaag genomen. Ben nu 10+1 week.
@ blinky Ja ik groei heel hard momenteel. Krijg ook aan alle kanten de vraag als het er geen 2 zijn En jij natuurlijk gefeliciteerd met de 2ling zwangerschap
Woow missmiranda wat een mooie buik al zeg! Dat is lastig te verbergen lijkt me. Hier vrij weinig te zien
Mijn 12 weken buikje net terug van vakantie... Dus beetje bruin hihi... Ik zie nog weinig verschil, maar als ik voel dan voel ik mijn baarmoeder bolletje wel goed!
Rian wat heb jij een mooi figuur! Zie ook nog niet zoveel verschil met je vorige foto hihi. Hier zie je ook nog niks. Ben slanker dan voor ik zwanger was. Mn vriend zei vanmorgen; wat zijn je benen dun!
Wat een mooie buikjes allemaal damess!! Vandaag heb ik mijlpaal 11 weken bereikt..nog 1 week en dan zal ik bekend maken op werk!!
Ik doe nog niet echt mee met het plaatsen van foto's, maar lees wel trouw mee... Telt dat ook Mijn buik is al groot van mezelf waardoor het - vind ik dan - niet een "officieel" zwangere buik van 9w5d is Alhoewel voor dat ik zwanger was, ben ik toch ruim 10 kilo afgevallen.. Nah misschien dat ik vandaag of in het weekend wel een foto kom plaatsen. Nu eerst richting ziekenhuis want heb om 08:10 uur m'n 2e echo en intake... Ben benieuwd! Fijne dag iedereen!
Ik ben ook fors van mezelf, maar wat je op de foto ziet is echt een darmenbuikje, mensen vragen al (die het niet weten) van ben je zwanger? Ohhh spannend!! Laat je ff weten hoe het gegaan is?
De ene foto is van ongeveer 1.5 week geleden die andere van vandaag Er is toch wel verschil te zien he.. dikke darmennnn