Ja, groeit nu als kool! Ik kan het nu echt niet meer verbergen dus we hebben vorige week besloten om het te vertellen aan iedereen! Dat hebben we gedaan, kregen allemaal erg leuke reacties!
Nou dan kom ik ook even twee fotootjes droppen .. Vanochtend mijn 2e echo gehad en wat was het weer mooi om te zien! Ze groeiden goed en waren ook goed aan het bewegen. De hartjes klopten ook helemaal goed.. Ben helemaal in looooveeeeee <3 Hier een fotootje van vanochtend waar ze allebei op staan en de beloofde buikfoto ..
wat een mooie buikjes allemaal al, en wat een verschillen Hier een bijdrage van mij, vraag me af waar dit naar toe gaat *slik*
Mooi hoor naatje. Wat bijzonder moet dat zijn, een tweeling! Weet je al of het eeneiig is of twee eiig?
@Lara jeetje wat een buik! Ik loop hier nog gewoon in mijn normale spijkerbroeken! Ik wil ook een mooie buik krijgen!
Komt vast goed Rian, bij de eerste duurde het ook wel wat langer voor ik een buik had. Ik ben nu natuurlijk nog maar 7 maanden geleden bevallen, dus alles was nog niet terug in model (als dat al ooit ging gebeuren )
@ Naatje; wauww wat mooi om te zien, vind ze nu al schattig @ Lara; wat heb jij een mooie grote buik hey, jeetje
@babyke34 ik zit ook in dec de 10e om precies te zijn lees al tijden mee maar durf nog geen foto te plaatsen eigenlijk omdat ook ik best fors ben
Wow wat een mooie buikjes weer!! Hier blijft mijn buik een beetje hetzelfde, of eigenlijk is die soms minder dik. Dit komt omdat mijn buik vanaf 4 weken al aardig goed zichtbaar was doordat de follikels die met de punctie (ICSI) zijn aangeprikt zich weer zijn gaan vullen en dit gaf al snel een opgeblazen gevoel. Was normaal en zou minder worden tussen 10-12 weken nou dat klopt Dit was met 11 weken Bekijk bijlage 249342
Het is mijn 4de kindje en ben nu bijna 14 weekjes,maar nog niets te zien!! Ik ben 2 dec uitgeteld!!! liefs chantal
Ik moet me hier helaas weer afmelden Ik heb een miskraam gehad. Kindje was met 10 weken en 2 dagen gestopt met groeien.