Lief die beginnende buikjes! Ik moet ook is me camera opladen want met me tel lukt het voor geen meter. Ik heb al best een klein bolletje, zeker twee keer zo groot als bij mijn dochter rond dit termijn.
Vanmorgen 14wk buikje foto gemaakt, volgens mij nog steeds weinig verschil met week 4... pffft al voel ik nu wel een bolletje komen onder mijn huid net boven het schaambotje! Dus wie weet bij 16 wk al wel wat verschil! Ik post hem vanavond na het werk! @Daphne heel veel sterkte
14 weken! Ik zie nog weinig verschil maar ter hoogte van de bovenrand van mijn broekje voel ik wel een beginnend hard bolletje onderhuids!
mooie bolle buikjes al.. ik zal ze ook eindlijk plaatsen van 6, 10 en 12 weken. Ik ben nu 14 weken dus wordt weer tijd voor nieuwe..probeer het vanaaf te doen.
Hier mijn buikje van 3 weken terug ong, was toen rond de 10 weken.. binnenkort maak ik weer een nieuwe foto en kom ik hem zeker weer plaatsen! wat hebben vele al een mooie zwangerschapsbuik!
Savonds heb ik een buik alsof ik 5 maand heen ben en smorgens is het weer weg. Ik kijk echt uit naar een buikje. Maar er zit nog een vetrolletje voor
Hier mijn buikfoto met 11weken en 4dagen. Gemaakt op vakantie. Maandag weer een echo en dan tijd voor een nieuwe buikfoto, 12weken en 5dagen.
Wat zijn er weer veel mooie buikjes voorbij gekomen! Hier is er weer een van mij met 12w+2d. Merk wel dat mijn eigen kleren steeds strakker worden. Vandaar ook al de positiebroek! Dat zit gewoon veel fijner rondom mijn schaamstreek en buik . De foto's zijn 's avonds genomen, 's ochtends is mijn buik wel platter .
Mooie buikjes allemaal weer, babyengel wat een prachtig bolletje, ik kan niet wachten tot ik ook zo'n mooi bolletje heb!