Hoi meiden, nog nooit wat geplaatst.... Wel altijd gekeken! Ben nu ruim 18 weken zwanger. Foto is van 17 weken. De eerste die gemaakt is er komt nu eindelijk een buik!
Mooie buikjes iedereen! Ik moet me schamen, laatste buikfoto wat k heb gemaakt is met 11 of 12 weken.. Even aan denken om dit vanavond of morgen (of overmorgen hihi) te doen..
Dag dames, Ik lees al een tijdje mee en durf nu eindelijk ook iets te schrijven. Ik schrijf ook mee in het januari buikjes en januari bevallingsforum, maar onze kleine meid komt waarschijnlijk in december. Ik ben op 30 dec uitgerekend Mijn buikje begint te komen. Ben er al trots op! Groetjes Angel
Heb al vele mooie buikjes voorbij zien komen. Hierbij mijn 16 weken buikje: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap/260774d1342551084-januari-2013-buikjes-16wkn.jpg
Bekijk bijlage 261285 Ik zie dat er wat mis is gegaan met mijn andere plaatsing! Hier dus mijn buik(je ) met 17+ weken, zwanger voor de tweede keer.
Chaii, thanks! Wat heb jij een bescheiden buikje voor 17 weken Vooral omdat het al je 2e is? Mooi hoor!
Hihi, ja dankje! Ik denk dat het komt omdat ik vrij gespierd was toen ik zwanger raakte en ik ook nog is 4kg ben afgevallen tijdens de eerste weken. Mijn spieren zijn net een beetje gaan ontspannen sinds 2 weken. Savonds is het wel een klein bolletje maar dat is meer darmen volgensmij.
19 weken buikje. Omdat het zulk mooi weer is, en het mijn eerste vakantiedag is... ben ik goed gemutst. Wat hebben jullie daaraan? Dit keer een buikfoto mét hoofd! Bekijk bijlage 262021
Dank je! Eén van de vele aanwinsten uit de gekregen doos met tweede, derde en vierdehands positiekleding!
Dat zwembad is echt DE redding bij deze temperaturen! Ik merk dat ik er nu toch wat minder goed tegen kan. Luchtbedje erop en dobberen maar. Warm? Je laat je er gewoon af rollen, en kruipt er vanaf de andere kant weer op. En weer van voren af aan beginnen. Luchtbed-rodeo is een leuk spelletje, ook voor volwassenen: Eén persoon op zijn knieeen op het luchtbed, handen in de lucht. De ander probeert door aan het luchtbed te schudden de persoon van het luchtbed af te krijgen. Lachen, gieren, brullen: echt! (Let op: alleen gegarandeerd safe in een zwembadje met opblaas-rand.) En dat voor 110 euro zwembad (3,6 m doorsnede, speelgoedwinkel), 10 euro water (6m3) en een chemicaliën testsetje van 30 euro de hele zomer plezier! Voor ons nooit meer géén zwembad!
Fijn he zo'n zwembad! Wij hebben hem alleen pas gisteravond opgezet, dus het koude water moet eerst echt nog opwarmen!! brrr... En met emmers heet water heen en weer lopen is ook geen optie, want hier beneden in de keuken zit alleen een 5 liter warm water boilertje...
Vandaag 21 wk, ook de 20wk echo gehad en alles was prima in orde, goed op groei en alles zit er op en eraan! Dus tijd voor een nieuwe buikfoto, laatste was bij 17 wk, dan zie je het verschil wel!