mooi allemaal, en allemaal anders van formaat Blinky mooi buik met je 2 babys on board! hier mijn bijdrage van vandaag.. gaat hier hard. Baarmoeder ligt al een aantal vingers boven de navel..
Babyke34 als het goed is ben je nu minder opgeblazen, omdat je darmen en alles naar boven gedrukt worden, dusse dan lijkt het minder, maar in feite is de lucht nu vervangen door je darmen en co, dusse komt goed naarmate je kleine groeit Mooie buik ook hoor!
Mag ik mijn ook hier melden ik ben nieuw op de forum en ook in december uitgerekend van mijn 2de wondertje. De eerste is ook in december geboren.
Wauw Lara, wat een mooie buik heb je!! Ik zit vandaag precies op de 20 weken. Dacht, doe eens even een foto van de voorkant
ik ben zo jaloers op jullie mooie buiken! ik vraag me echt af waar die van mij blijft. bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook niet echt een buik en nu lijkt het gewoon of ik veel gegeten heb deze foto is van vorige week met 19 weken precies
wauw mooie foto's dames, leuk om te zien en toch een beetje om te vergelijken! ziet wel verschil wie wel de 1ste krijgt of al 1kindje heeft gehad. zal de mijne ook plaatsen! van paar dagen geleden. vind mijn buik nu veel mooier dan toen bij m'n zoon! maar in de weg zit ie al zeker wel geniet er lekker van dames en leuk om steeds jullie foto's te zien. zal kijken ofdat ik het ook bij kan houden
Jessyd: mooi klein bescheiden buikje idd. maar straks na 30 weken zal ie wel goed gaan groeien, denk! toch! je bent ook een mooie slanke meid zo te zien! dus ach meis komt goed liefs miesje
http://i.imgur.com/niT4g.jpg Mijn buik van vandaag 22w6d Volgesmij groei ik nu iedere dag!! Ik vind het best groot voor bijna 23 weken
*even inbreken* Ohww decembermama's wat zijn jullie mooi! Mijn decemberbaby 2011 is al groot aan het worden . Ik wens jullie allemaal een heel voorspoedige zwangerschap en prachtige gezonde babytjes toe! *en weer weg*
@Maartt, wat lief! Ik gluur ook nog wel eens bij april mama's omdat ik toen met mijn dochter uitgerekend was. Het blijft toch altijd een bijzondere maand he.
Jessyd ik heb ook net z'n buikje als jou zit nu in mijn 20ste week.. Soms denk ik ook weleens wat is die nog klein maar die groeispurt komt nog wel hoor ik van iedereen dus nog lekker even genieten van een buikje die niet in de weg zit Wil wel foto plaatsen maar weet niet zo goed hoe dat moet via iPad..