Wow, wat een mooi bescheiden buikje! Die van mij is de laatste 2 weken zo aan het groeien! Zal morgen weer een nieuwe foto maken
haha nou bij mij duurde het een eeuwigheid voordat het ging groeien. Gelukkig de laatste twee weken ook keihard! Had altijd gedacht dat ik een megabuik zou krijgen!
Alweer een tijd geleden dat ik een foto heb geplaatst! Heb nu toch echt wel een baby buik . Vooral de laatste twee weken erg hard gegaan door de bedrust. Ga nu braaf proberen om elke week een foto te maken! Wil er zo lang mogelijk van gaan genieten . Leuk om alle verschillende buikjes te zien zó verschillend. Rond, punt, klein, groot..
@ chaii: dank je. overmorgen weer maar eens nieuwe foto's maken en plaatsen met 28 weken. mooie buiken meiden. heerlijk he om ze zo te zien groeien. @ babyengel: wel gaaf zeg zo slank en dan zo'n toeter. grappig dat jij juist alleen bij je navel striae krijgt. ik krijg overal striae behalve bij mijn navel. daar is mijn huid nog puntgaaf
En hier dan mijn buik met 27 weken Deze week een kilo aangekomen, gaat opeens beetje hard! Hoop maar dat het een groeispurt is van de kleine
Morgen ga ik weer een foto maken, dan precies 28 weken, de laatste was bij 24 wk, dus zal wel een leuk verschil zijn!
Ik ben nu al een aantal weken achter elkaar (vanaf 20 weken) iedere week een foto in hetzelfde truitje aan het maken. Zo leuk om te zien welke weken je hard groeit! Mijn zusje is een ster in photoshop, dus ga haar eens lief aan kijken of zij me niet wil leren hoe ik daar een leuk (klein) bestandje van kan maken zodat ik dat hier kan plaatsen. Vind het altijd leuk om de groei te zien Iedereen is zo mooi zwanger! Vind het echt heerlijk dat mensen nu ook echt zien dat ik zwanger ben
@@rian wat een groot verschil echt mooi!! We naderen de 30 weken! @lynn erg mooie buik! Daar mag je zeker trotsop zijn.