Wow, echt veel mooie buiken! Vinden jullie ook dat het de laatste tijd zo langzaam gaan? Hopelijk gaan de komende weken snel! Nog 8 weken en dan verlof
Als ik vooruit kijk, vind ik het allemaal nog wel lang duren, kan haast niet wachten. Maar als ik terugkijk zijn de afgelopen weken weer best wel snel gegaan!
vandaag precies 30 weken! heb het idee dat mn buik deze week behoorlijk gegroeid is! misschien dat ik daarom meer last heb dan normaal...
Prachtige buiken zeg. Word er helemaal blij van! Ik zal ook weer even een nieuwe maken vd week. @purple vertelde jij laatst dat je al veel kilos was aangekomen? Man je bent superslank en mooi op die foto! Prachtig' En dat truitje is zoo leuk
@theebeeb dank je! ja klopt ik ben nu iets meer dan 11kg aangekomen.. Valt nog mee.. Maar had minder gekund truitje is van miss etam
Mijn buikje gaat nu ook nietzo heel snel meer. Waarschijnlijk krijgen we rond de 34ste week weer een spurt. Dat had ik bij mijn dochter wel, toen werd ik echt MEGA. @Anoniemas, Wat een geinige sloffen inderdaad. @alle december buikjes, Echt mooi hoor het gaat snel!
Hier 10 kg aangekomen, kan je ook niet zien op mijn foto.. bij mijn zoon ben ik in totaal 19,5 kg aangekomen. Heb altijd alleen maar een buik.. veel aankomen hoef je niet altijd zo goed te zien. (was ook heel snel alles weer kwijt) Mooi weer al die buikjes te zien, bij iedereen zie je het nu goed he
Je navel is nog mooi aanwezig zeg! Die van mij is alvanaf week 17 in een knoppie verandert deze keer.
Hahaha nou had liever een *plopnavel* Nu zie je echt zo'n kuil als k van de zijkant naar mn blote buik kijk. Vind zo'n plopnavel altijd zo leuk uitzien hihi. Heb trouwens de foto een beetje bewerkt, boven mn navel zit n lelijk litteken van een navelpiercing wat k ooit had haha.
Hihihi, lol een 'baby kuil' wel te verstaan... Grappig dat je de foto hebt bewerkt, werkt ook goed voor van alles natuurlijk. haha.
hey dames, wat een mooie buiken zeg! @wondertjenum2: vaak word alles minder he bij nummer 2 dus ook de buikfoto's maar als je er maar een paar mooie hebt toch!? mooi buikkie hoor meid. geniet er lekker van. zal er nog 1 van mij spamme, 27 weken zwanger
Jij hebt ook een mooie buik zeg! Ja helaas wordt het indd minder, heb nu echt een hangbuik als ik geen kleding erover heen heb. Komt omdat ik veel los vel heb overgehouden na de 1e. Maar ach, wat er in die buik zit blijft natuurlijk prachtig!