Jeej eindelijk een buikfoto van jou, waar is die zogenaamde hangbuik dan?? En ik heb ook een litteken van een navelpiercing, tsja.. je moet wat voor kinderen over hebben zeg ik maar
Die camoufleer ik uiteraard Maar van de zijkant zit ie er echt. Echt zo'n hangend stukje buik. Achja, ziet verder toch niemand met kleding erover heen. En mn hele buik zit vol striemen, maar pff ben dr inmiddels al aan gewend, mooi aandenken aan de zwangerschappen
Ik heb toen ik ongeveer20 weken mn piercing eruit gehaald, maar helaas zie je nu wel een rode vlek. Hoop dat dat straks nog wegtrekt. Mijn navel gaat nu ook steeds meer naar buiten, vind het er vooral stom uitzien omdat er nu een soort witte cirkel om mn navel zit, dat stukje heeft nooit zon gezien Maar ik zie weer een hoop mooie buikjes hier. Weet iemand of het ook in de laatste weken nog door blijft groeien?
Zo grappig om jullie buikjes te zien, ik was een december 2011 mama! Wat gaat de tijd hard zeg (cliché I know). Mijn dochter is vrijdag alweer 1 jaar. Pff! Succes met de laatste loodjes dames!!
Echt veel mooie buiken! Het is alweer oktober, wat gaat de tijd snel... Voor je weet liggen onze kleintjes in onze armen
Mooi buikje Cvo! Ik ga ook eens (voor het eerst) een buikfoto plaatsen. Deze heb ik maandag gemaakt bij precies 27 weken! Een gewone en blote buikfoto...helaas wel op z'n kant...weet niet hoe ik deze rechtop krijg apart vind ik dat de reacties zooo verschillend zijn, de één zegt dat het een bescheiden buikje is en de ander vind mij al erg groot voor mijn termijn. Ik zelf vind het prima zo haha....hebben jullie dat ook?
Oh dacht dat ik mijn laatste buikfoto ook al hier had geplaats, maar zie 'm er niet tussen Dus bij deze mijn buikfoto, is afgelopen vrijdag gemaakt...
Mooie buikjes! @nienke: dat herken ik. De ene zegt dat ik nog een klein buikje heb en de ander vind dat ik al echt een grote buik heb alsof ik verder zou zijn.