@chai wow wat een mooie buik!! @purple mooi beschaafd buikje zeg, en wat een super gave outfit @alle andere dames jullie buiken zijn weer prachtig!!!
Wat een prachtige buiken Chai jouw navel zit nog netjes naar binnen zo te zien? Is de navel bij de andere dames wel al naar buiten geplopt? Mijn navel voor de helft, een gek gezicht dus! Maar ook wel weer schattig.
Mijn navel zit nog fijn op zijn plaats en ik hoop dat hij daar ook fijn blijft zitten. Ik heb iets met navels, vind ze maar eng en vies en wil mijn eigen ook niet zien of aanraken, dus hoop niet dat die van mij eruit komt
Bedankt voor de complimentjes over mijn buik, echt super! Mijn navel is al heeel lang geleden 'geplopt' zoals ik het altijd maar zeg. Mijn buikhuid staat zo strak inmiddels dat het geen knopje meer is maar gewoon een is met mijn buik. Bij mijn eerste dochter gebeurde dit pas na week 36 ofzo als ik het goed herinner. Ik word ook altijd een beetje kriegel van mijn navel, vind het eng om aan te raken. LOL Maargoed na de bevalling gaat hij weer terug in normale positie in de meeste gevallen (hier wel).
Hier eigenlijk nooit een geplopte navel gehad volgens mij... Nu ook nog niet iig. Maar heb dan ook een hele diepe navel
Hier ook de laatste bijdrage! Laatste foto die ik genomen heb is met 29 weken geweest. Tweede foto is wat er 9 dagen later uitkwam! Hij doet het helemaal super! (Op de foto is hij wel 'al' 5 dagen oud. 40 cm en 1595 gram.)
Wat een superfoto's! Dat maakt het voor mij een stuk echter om een beeld te krijgen wat er ongeveer bij mij van binnen in zit! Een ècht kindje!!!
wow wow wow!!! Wat een mooi manneke en wat ziet hij er goed uit!! ONgelofelijk! Voor een ukje wat 10 weken te vroeg geboren is <3 Meid, jullie allebei van harte gefeliciteerd!!!!! Je bent de eerste van de december mama's.. Ik zal kijken dat ik vanavond mijn buik ga 'spammen' is veel te lang geleden dat ik hier gepost heb.. vanaf de 20 weken hou het voor mezelf wel netjes bij.. iedere zaterdag ochtend maak ik een foto in dezelfde kleding Mijn zusje moet me maar leren hoe ik dat leuk kan bewerken zodat ik het met jullie kan delen @Chaii wow wat heb jij een mooie buik! @iedereen jullie hebben allemaal zo'n mooie buik! Als ik die buiken zie wil ik dat ook zo graag... en dan bedenk ik me dat ik ook zo'n buik heb met zo'n mooi baby'tje erin zoals je ziet bij Azucena... het is gewoon echt!!!
@azucena, van harte gefeliciteerd meis met je prachtige zoontje! Gelukkig doet hij het erg goed. Geniet van je mooie wondertje. @all, mooie buikjes komen er voorbij zeg! Vind dit een geweldig topic!
Hier mijn buik met 29 weken (vorige week) en de inhoud ervan (afgelopen woensdag) Bekijk bijlage 281555 Bekijk bijlage 281556
Prachtige buiken weer! Dit is mijn buik met 33 weken.. als ik vergelijk met de zwangerschap van mijn zoon.. had ik zo'n buik met 38 weken ja het gaat hard!