Dit vond ik trouwens ook nog wel grappig, zo zie ik er dus schuin van achter uit.. (sorry heb mezelf wel even onthoofd)
Wauw Babyengel wat een prachtige buik! Wat draag je ver naar voren en verder nog zo slank! Mooi hoor!
De voetbal ingeslikt opmerking krijg ik vaak genoeg te horen, bij mij komt alles alleen op mn buik ja (wat trouwens ook wel zwaar is!) Maar thanks! Ben op zich ook wel trots
Babyengel, je bent echt supermooi zwanger! Daar mag je zeker trots op zijn! Kan ook wel begrijpen dat het best zwaar is, nog even volhouden! Chaii, thanks Bambie er hoeft helemaal niets afgekleed te worden hoor! Je bent mooi zwanger!
wow wat een super mooie buikjes allemaal ben benieuwd hoe groot onze buiken nog worden.. ze zijn nu al zo groot even vergelijkende foto. de eerste is gemaakt met 17 weken de ander met precies (vandaag) 33 weken! wel iets ander positie
Even een vergelijkje van de afgelopen 4 weken. Op het oog niet zo veel verschil, behalve dan dat de bovenkant wat meer gevuld lijkt.
Je ziet het toch wel Katalaya.. maakt natuurlijk ook uit dat je daar wat aanhebt wat losjes valt. Colaatje, zeker trots op zijn!
Mooi hoor dames! Ik kom ook even spammen Ik ga mijn buik toch straks echt wel missen..... Maar kan ook niet wachten totdat onze kleine geboren is.
Ik heb al heel lang geen foto meer geplaatst, maar wel altijd meegekeken. Hierbij dan toch mijn buik van 34 weken.
Hier een ip to date foto van vandaag bijna 33 weken wat vinden jullie groot of klein helaas krijg ik hem niet omgekeerd dus even op zijn kop kijken doe namelijk via tel dus sorry